Přejít na obsah

Moje slečna v černém....


najmis

Doporučené příspěvky

Pokračování....napojení hadic na soustavu,instalace filtru,naplnění vedení naftou až k čerpadlu,výroba jehly do nádrže.

VELKÝ díky Kemarovi(ježíškovi) :smich: za montáž el. a jednotku s dálkáčem telestart.Spínání větráku bude pomocí časového relé,které se už jen napojí a je to 100% hotové!!!! :lol::smich:

 

post-539-1291747889_thumb.jpg

post-539-1291747895_thumb.jpg

post-539-1291747900_thumb.jpg

post-539-1291747906_thumb.jpg

post-539-1291747913_thumb.jpg

post-539-1291747922_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ve volném prostoru až 1000m ve městě kolem 400-500m v poho.Zatím mě stačí tohle..Na ten mobil je to celkem drahá záležitost.Uvažoval jsem o klasických časovacích hodinách webasto,který umístíš někde do interiéru..tam mužeš programovat týden do předu..sice to není mobil aktivace,ale dá se sehnat za cca 300Kč :lol: Uvidíme čas ukáže jestli budu potřebovat vylepšit možnost ovládání na dálku.

Odkaz ke komentáři

Nee to nejde..každá sestava nezávisláku má někde umístěnej tlumič.Tlumič jesem sice měl,ale koleno k výstupu topení a trubka za tlumičem uplně naprd aby se dal někde umístit a připojit.Tak jsem zatím jen uřízl koleno od tlumiče a nasadil na výstup z topení..ted bude funět pod pževodovku.Finál verze bude řešena pomocí orig. webasto pruduchem do plastu pod motorem.Co jsem tak prolcházel diskuze na jiných forech tak někomu to pak třeba smdí trochu v kabině..s umístěním výfuku se bude ještě asi experimentovat...max. doporučená délka je až 1m.

 

Edit:Fotky montážního místa...vše děláno v tomhle prostoru.Veškerý duležitý práce-uzpusobení vedení trubek,držáky,hadice,napojení na soustavu atd atd... a instalace topení ze spodu v leže... :smich:

post-539-1291841678_thumb.jpg

post-539-1291841698_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Dnaska se projevila první chyba při montáži a to že sem někde potratil ten filtr sání na kterje sem dělal návlek.. :palec: Kua 500kč někde v příkopě.Puvodně byl filtr nasazenej přímo na topení.Já ho potřeboval posunout kvuli místu a tak jsem to plastový hrdlo filtru nasadil na hadici a dal sponu...jenže to je na hovno že..tak jsem dneska hledal v garáži vhodnej pruměr trubky abych udělal vložku a bylo na čem stahovat.Akorátovej pruměr jsem nesehnal tak jsem obrušoval cca1mm na pruměru 1,5cm dlouhé trubičky.Dobrá práce... :)

Druhá věc je nedořešenej výfuk..nemužu mít danej spodní plast (a asi bych nepotratil ten filtr) protože,když bufík běží tak jsem sotva udržel ruku cca30cm od konce...takže čekám na trubku a pruchodku skrz plast dekl.

Taky jsem udělal test běhu.Auto v garáži,ale žádnej obývák.Po zapnutí klíčku ručička vody se ani nehla.Zapnul jsem topení a po 4min byla teplota okruhu 60C po cca 7min.80C a při 9min. 90C !!!!mazec... ;) ;)

Jinak spínání větráku bude přez relé viz foto..čas se doladí ale tak po teh 3 min. běhu topení by už mohl větrák na 2.ku foukat... :lol:

A foto krásnýho malýho ovladače..samo se znakem Škoda :P

post-539-1291927222_thumb.jpg

post-539-1291927272_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Taky si s bublinou dobře hrajete... ;)

Tak si topení moc neužívám protože se něco posralo a někdy prostě chytne a někdy ne..kua ted když jsou takový mrazy a to už je funkční i spínání větráku v kabině...V neděli jedu na diagnostiku tak jsem zvědavej co maník zjistí...každopádně mě asi nemine zas vše vymontit ven.. ;)

Odkaz ke komentáři

uvidíme vf neděli... ;)Doufám že to bude cokoliv jinýho než jednotka.Ale jinak už mám v záloze jedno zánovní...

Sere mě to ted o to víc že motor jak je -13C a víc má problém chytit.Po noční na dnešek když bylo -14,5C tak sem ráno startoval na 4X :) prvních pár otočení absolutně bez snahy chytnout pak 1x chytl a hned chcípnul 4 pokus už jakštakž chytil a hned sem ho musel trošku popohnat.Nevím co mu je protože jinak šlape normálně,nežere,výkon požád super,po zahřátí norlmální běh otáčky v normálu voda na 90C Stačí aby chvilku běžel a pak chytá na cvrnknutí.

Takže hádanka zní....

Dnes odzkoušeny žhavičky,diagnostika auta bez závad v paměti,tankuju TopQ nebo Vervu,filtr cca 40tkm jinak kolik májí vstřiky netuším-to ví jen ten motor.Ale zas si říkám že by byly takhle v prdeli a přitom v pohodě 160PS.. :)

Ve Škodovce hned vsřiky ven na stolici a prej 8 000Kč :blink: V Bosch servisu u Jaroměře 4 000Kč :) Ale to se mě zatím nechce.. :)

Odkaz ke komentáři

JJ já vím..jako jsou za dobrou cenu..ale nějak ted nestíhám tisknout..webasto,vánoce ted tohle.. :) Musím dát do kupy to topení!!Vstřiky se kdyžtak pořeší zaroven s IC v letě.Na dnešek jsem stál v garáži tak to chytlo na hned a topení se chytlo na 1. pokus.jel jsem do města kupovat dárky a když jsem šel z5 k autu tak kua nechytnul... :) Pujdu do garáže udajně se tam někde válí čidlo teploty,tak bych ho zkusil vyměnit a musím sundat plast před řidičem a najít kablík diagnostiky od Webasta.Filtr vyměním a dám zas orig. :)

Njn rotačka...to chytá pořád... :blink: Za chvíli na tom budu huř jak to piáno v traktoru..to chytá na 3 válce i v -10C :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...