Přejít na obsah

EGR ventil


Doporučené příspěvky

chlapaci, za par mesicu me ceka emise+stk a chci si zeptat, jest-li projdu emisemi, kdyz mam zaslepeny EGR ventil? Nechcou se mi sundavat zaslepky a menit tesneni:(

 

 

Egr mám zaslepen 1,5 roku.V dubnu jsem byl na emise před stk a naprosto v pohodě.Vše v klasických normách.Za 15min jsem byl venku i s protokolem. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o měsíc později...
  • o rok později...
Guest Radim Vaňousek

Zdrávas,

snad jsem se trefil svým dotazem do správného tématu.

 

Mám motor 1.6 75kw BFQ (EU4) z roku 2003. Zaslepení EGR ventilu jsem udělal jako jednu z prvních věcí, a to jsem ještě neměl v rukou ani nový technický průkaz, protože se mi nelíbil chod volnoběhu a už vůbec ne čistota klapky. Nedočkavej údržbář.

 

Občas se mi na přístrojovce rozsvítí oranžová kontrolka poruchy spalovacích ekovychytávek. Rozhodl jsem se, že bych mohl omezit funkci EGR na minimum, aby se kontrolka nerozsvěcela. Mám však problém s nalogováním ve VAGu 304 přes KKL kabel. Kód 12233 nefunguje, hlásí mi, že není platný a pak se standardně na pár minut jednotka zablokuje. Existuje snad pro tento motor jiný kód, nebo to u tohoto motoru nejde ovládat, stejně jako nemohou vlastníci dieselů PD?

Běžná diagnostika, mazání chyb atp. mi funguje normálně.

 

Firmy to mažou za 3500Kč, což je na mě až příliš.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o měsíc později...

Cau kluci potrebuju poradit mam octu 2 2010 1,6tdi dsg a ted se mi rozsvitila kontrolka motoru nasledne i zhaveni a hned do nouzaku diagnostika pise snimac zpetnych vyfukovych plynu dneska jsem rozebral skrtici klapku a ta je zasrana olejem a šponama to jsme vycistili a auto je porad v nouzaku jestli skusim rozebrat egr a vycistit a doufam ze uz to pujde nevite nekdo pripadne co stim ?

Odkaz ke komentáři

Chci se zeptat,dneska jsem zaslepil egr ventil. Přímo tu převlečnou matici jsem natvrdo zaslepil+záslepky u škrtící klapky a u egr ventilu,takže tam už nemám trubičky zpětného vedení.Zaslepoval někdo z vás i tu hadičku která vede z egr-ka do air boxu? Já ji též zaslepil,vadí to něčemu?? Nicméně se mi ihned při prvním nastartování rozsvítila kontrolka elektroniky motoru,tak jsem ji smáznul a po cca 30 km opět kontrolka svítí. Před úpravou,žádné chyby motor nehlásil......takže jsem docela zklamán,vracet se mi vše nazpátek nechce. Svítí také někomu kdo má EGR zaslepen kontrolka el.motoru?

 

 

Jinak zde je chyba,kterou motor vyhazuje-16522 bla,bla ,bla...sporadicky(prostě lamba za katem nějak nefakčí)

 

Díky

Odkaz ke komentáři

Chci se zeptat,dneska jsem zaslepil egr ventil. Přímo tu převlečnou matici jsem natvrdo zaslepil+záslepky u škrtící klapky a u egr ventilu,takže tam už nemám trubičky zpětného vedení.Zaslepoval někdo z vás i tu hadičku která vede z egr-ka do air boxu? Já ji též zaslepil,vadí to něčemu?? Nicméně se mi ihned při prvním nastartování rozsvítila kontrolka elektroniky motoru,tak jsem ji smáznul a po cca 30 km opět kontrolka svítí. Před úpravou,žádné chyby motor nehlásil......takže jsem docela zklamán,vracet se mi vše nazpátek nechce. Svítí také někomu kdo má EGR zaslepen kontrolka el.motoru?

 

 

Jinak zde je chyba,kterou motor vyhazuje-16522 bla,bla ,bla...sporadicky(prostě lamba za katem nějak nefakčí)

 

Díky

 

A proč jsi zaslepoval tu hadičku?

Vím že jsi se na tu lambdu už několkrát ptal, ale v tomto případě bych ji asi už vyměnil, protože bude asi opravdu v háji.

Odkaz ke komentáři

Proc jsem ji zaslepoval ani sam nevim.....,spis jsem laboroval s tim,jestli se opet kontrolka rozsviti. Dal jsem do hadicky sroubek,takze kdykoliv ho muzu behem chvilky vyhodit. To je pravda,ze jsem se na lambdu nekolikrat ptal,ale jednalo se o chybu c. 16554 nebo 16514......,ode dneska se objevuje jen chyba c.16522+sviti kontrolka motoru.

Odkaz ke komentáři

Proc jsem ji zaslepoval ani sam nevim.....,spis jsem laboroval s tim,jestli se opet kontrolka rozsviti. Dal jsem do hadicky sroubek,takze kdykoliv ho muzu behem chvilky vyhodit. To je pravda,ze jsem se na lambdu nekolikrat ptal,ale jednalo se o chybu c. 16554 nebo 16514......,ode dneska se objevuje jen chyba c.16522+sviti kontrolka motoru.

 

No já ji zrovna při téhle chybě vyměnil i když byla asi 4 měsíce stará, ale neoriginální. Ukázalo se, že byla v háji. Přestala fungovat regulace.

Odkaz ke komentáři

Nemenil jsi nahodou lambdu pred katem? Promin,uz se v tom nejak ztracim:)

Ja kdyz nactu vagem skupinu 030 tak mi na volnobeh druhe pole ukazuje 100. A ve skupine 031 v prvnim poli obcas skace minusova hodnota.

Uvidim dneska,jestli se kontrolka elektr. motoru rozsviti.

 

Poprvé jsem vyměnil lambdu za katem, protože mi to házelo chyby, použil jsem neoriginální. Chyby to házelo stále, takže jsem udělal nové ukostření a chyby zmizeli. Usoudil jsem, že ta stará lambda byla teda asi v pořádku.

Pak jsem měnil lmabdu před katem, tam jsem už použil originál.

Po čtyřech měsících to najednou začalo házet tu chybu 16522 a abych si byl jistý, že ta lambda je OK, nebo není, dal jsem tam zpět tu starou a od té doby se ta chyba neukázala a to už je taky nějaký ten měsíc.

Co se týká té skupiny 031, první pole zobrazuje skutečný stav a druhé pole požadovaný stav. Pokud to skáče do mínusové hodnoty, znamená to, že se lambda snaží nastavit bohatší směs.

Odkaz ke komentáři

Ted jsem dojel domu. Absolvoval jsem cca 50 km. Kontrolka el.motoru se nerozsvitila,.....nicmene po pripojeni vagu opet hlasi sporadickou chybu 16522. Nacetl jsem skupinu 030 a prvni pole ma 110 a po chvilce se zmeni na 111,takze snad ok. Ale druhe pole ma 000,takze lambda za katem v haji. Budu ji muset koupit a asi nespekulovat nad znackou a rovnou original,ze?

Odkaz ke komentáři

Ted jsem dojel domu. Absolvoval jsem cca 50 km. Kontrolka el.motoru se nerozsvitila,.....nicmene po pripojeni vagu opet hlasi sporadickou chybu 16522. Nacetl jsem skupinu 030 a prvni pole ma 110 a po chvilce se zmeni na 111,takze snad ok. Ale druhe pole ma 000,takze lambda za katem v haji. Budu ji muset koupit a asi nespekulovat nad znackou a rovnou original,ze?

 

Jestli můžu doporučit, raději originál, ty neoriginální za ty prachy fakt nestojí. Tady ji mají za 2126,-

http://www.cc-autodily.cz/sonda-octavia-1-6-75kw

Odkaz ke komentáři

Jo,uz jsem se v CC dilech na lambdu dival:) V tydnu ji koupim a pokusim vymenit,snad pujde povolit. Diky Dupisek:)

 

Což o to, mě povolit šla, přeci jenom to tam není tak zapečený jako ta před katem, ale problém je s místem. Jediným nástrojem, kterým mi to šlo byli sikovky. Jinak je to na 22 klíč. Tak hodně štěstí ;-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...