Přejít na obsah

O1 - ABS


rtg61

Doporučené příspěvky

Na O1 kombi AGR 4x4 2000 rok (2,5g) odešla RJ ABS - označení 1J0 907 379 AG. Chyba 01276 - hydraulicka pumpa ABS (V64)

Zkoušel jsem čerpadlo přímo na accu a jede. Na test akč. členu čerpadlo nereaguje. Tak předpokládám RJ ko. Kódování 13504. Je možné tam dát jinou , např. 1J0 907 379A ?

 

Díky

Odkaz ke komentáři

No, u 4x4 první generace, které neměly ESP je systém MK20. To je všeobecně známo. Ano, pokud Ti odejde řídící jednotka brzd, tak je jedním z řešení překopat to na ESP, tzn. na systém MK60. Takže sežeň si jednotku brzd na MK60 na 4x4 (docela problém, protože sám jsem toto dělal a sehnat tuto jednotku je opravdu velký problém), pak podvolantový kroužek se snímačem úhlu natočení volantu, dále jiný hlavní brzdový válec se snímačem tlaku na válci, jiný držák řídící jednotky brzd, snímač příčného zrychlení a přírustku rotace nebo rovnou MehrFachsenzor, který v sobě kombinuje všechny tři snímače (podélné, příčné a rotační zrychlení) a konečně tlačítko ESP na palubovku. Všechno to je o nějakých penězích. A v první řadě někoho, kdo Ti pomůže s montáží. Osobně Ti mohu doporučit pana FrantiškaM, který je registrován na Škoda Fóru. Už takhle přdělával asi tři čtyřkoly a myslím, že by jednu sadu měl mít asi za 20 tis. na prodej včetně montáže. Ale to se s ním domluv osobně. Sám jsem toto u něj absolvoval, takže mohu říct, že je to nejméně 16 hodin usilovné a nepřerušované práce. Nejhorší je předělat konektor na řídící jednotce brzd a to jsem mu při práci vydatně pomáhal, protože si spoustu věcí na autě sám dělám...

U MK60 jdou trubičky jinak než u MK20, takže by bylo dobré, vzhledem k tomu, že jde o brzdy, dát nové aspoň přední trubičky brzd. Ty zadní jdou ohnout do požadované polohy, samozřejmě optimální by bylo je taky vyměnit.. Ale tahle investice se rozhodně vyplatí. 4x4 s ESP je o krok dál v bezpečnosti. Minulou zimu jsem hojně využíval, prostě bomba.

No a pokud teda neseženeš jednotku MK60 na ESP, nebo nebude se Ti chtít do takové práce nebo je to na Tebe moc peněz., tak si sežeň jinou jednotku brzd z MK20. Osobně mám teda jednu na prodej, pokud bys měl zájem, z mého auta po předělávce na ESP, nevím, co je to za číslo, ale v případě zájmu se domluvíme na SZ.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...