Alessi Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 Mě připadá, že OII je na tom s odolností laku a karoserie dost špatně. S OI mám najeto skoro 400 000 km a nemám na ní tak domlácenou kapotu od kamínků jako na OII na které mám najeto cca 163 000 km a kapota s blatníkama je domlácená jak prase. Před měsícem tu bylo velké krupobití a OII mám celou domlácenou a OI ani jeden důlek a to stáli vedle sebe. Asi začala "škodovka" na něčem šetřit . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 Jo, zkus negdy pri otevrenem oknu oprit se rukama na dvere (jako ze zvenku mluvis s nekim v aute) na O2 a pak na O1. Dvojka ma velice tenke plehy, to jsem se dost divil kdyz jsem videl jak je pleh tenkej a jaksy ne vztuzenej. Jednicka je na tom o hodne lip. Ale zato jednicka ma o hodne horsi kvalitu laku (zda se byt az moc tenka vrstva laku), hodne majitelu se stezuje ze se jim pri nejmensi nehode: kaminky, klice a ostatni narady pekne podepisou na laku, zatim co u dvojki neni tomu tak. P.S. Jeden maly OFF, nemoch bys negde nafotit tu sluzebni Octu zvenku a ze vnit, moc mne zajima jak vypada po teh 400 tisic km. Jestly neni problem. Dik. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 P.S. Jeden maly OFF, nemoch bys negde nafotit tu sluzebni Octu zvenku a ze vnit, moc mne zajima jak vypada po teh 400 tisic km. Jestly neni problem. Dik. Teď je v servise budou na ní dělat rozvody, olej, nápravu, klimakompresor, a zadní brzdy. Ale jak ji dostanu zpět což s rychlostí našich mechaniků bude min. měsíc, tak ti to nafotím. Teď mám místo ní OI r.v. 2003 clasic cca 350 000 km a vůbec bys to na ní nepoznal. Když někomu řeknu kolik ty naše auta mají nalítáno běžně přes 700 000 km, tak tomu nikdo nechce věřit. Ty auta na to absolutně nevypadají. Předtím jsem měl OI Combi a na ní sem měl najeto 660 000 km, než mě v protisměru v zatáčce vytlačilo auto a já skončil ve stromě Jinak co se týká kvality laku, tak mě právě připadá, že OII je na tom hůř než OI, alespoň takovou zkušenost mám já 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 Kamos ma O2 stribrnou, sluzebni a sni najezdi cca 45.000 rocne, vubec se ne stara o udrzvovani laku, mije auto v micce a barva zatim vubec ne ukazuje ze ma za sebou 3 roky a 130.000km, dokud jednickova octa co mnel predtim zelena metaliza tmava bila otukana od kaminku az moc (stejne stari auta a pocet kilometru). Ale ono to take zalezi jak je lak namahani a v jakem prostredi se jezdi s autem. A hlavne jsem videl ze je dost velky rozdil mezi odstinem barvy. Npr. stribrne O1 maji velice kvalitni lak, dokud tmave odstini jsou na tom hodne hur. A ohledem na ty sluzebni octy, co vy delate s nima? Ja pro soukrome uceli s moji najezdim 25.000 rocne a vsihni rikaji ze je to moc, ale tu vase jsou fakt rekordmanky. To gdy bys mnel casu tak jedno nove temata kde das fotky aut, s kratkym popisem co na nich necekane prdlo aby jsem my ostatni mneli nejaki prehled co muzeme cekat v budoucnu. Urcite by na tom nebyl vdecny jenom ja ale i ostatni majitele Octavek. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 No tak to máš pravdu, ta stříbrná barva z toho vychází asi nejlíp, když tak přemýšlím nad všema těma autama co mě prošli rukama. S tím novým tematem zkusím něco vymyslet, ale neslibuji to, protože na firmě máme obrovskej vozovej park tvořenej převážně z OI (pro jejich velkou spolehlivost), ale já samozřejmě neznám úplnou historii všech a navíc i zaleží na tom kdo s tím jezdí. Jsou u nás řidiči kteří se o auta vůbec nestarají a podle toho to pak vypadá. V interieru prach a bordel, všechno zničeny atd. A z toho jsou u nás řidiči, kteří se o auta dobře starají a i po 500 000 km jsou ty auta pořád v dobrém stavu. Navíc se to u nás nijak neeviduje co a jak se kdy mění. Prostě jak na autě něco nefunguje, tak ho zavezu na firmu a vemu si jiný (pořád je tam 4 až 5 nahradních) a až se to uráčí někdo spravit, tak mě ho zase vrátí. Naposledy do mě nabourali hasiči ze zadu, když jsem pouštěl ženskou s kočárkem na přechodě a auto mě opravovali půl roku, a tak jsem měl zas jiný auto. Prostě se na to nějak nespěchá. Při tak častém střídaní aut si už moc nepamatuji co se kdy u kterého dělalo. Většinu věcí si ale radši opravuji sám. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 No tak to ne musi byt az tak podrobne, staci tak jenom kratce zkusenosti a to co si pamatujes a o o teh co jsi s nima jezdil, nemusi to byt roman. Jinak stribrna je i pro vedra velice dobra volba, moje modra tmava metaliza je na prd, v aute 60 stupnu po hodince opalovani na slunku, a pak klima musi makat na plno. Pry ani folije na okna ne udelaji zazrak pokud mas tmave auto s tmavym interierem. No ale clovek u ojetecho auta moc na vybranou nema, ono aby to bylo co nejlepsi za ty prachi a barva je urcite poslednim kriteriem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 Mě připadá, že OII je na tom s odolností laku a karoserie dost špatně. S OI mám najeto skoro 400 000 km a nemám na ní tak domlácenou kapotu od kamínkůjako na OII na které mám najeto cca 163 000 km a kapota s blatníkama je domlácená jak prase. Před měsícem tu bylo velké krupobití a OII mám celou domlácenou a OI ani jeden důlek a to stáli vedle sebe. Asi začala "škodovka" na něčem šetřit . nielen škodovka - vo štvrtok som videl nový passat a v kapote mal drobné "dierky" ci ako to nazvať od krúp zhrozil som sa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 Taky potvrzuji měkké plechy a lak na OII, máme na ni tolik důlků, kdežto FI je za delší dobu omlácená mnohem méně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Srpen 31, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2009 Jo ono by to chtelo neparkovat pod drevem ktere je vhodne pro ptaky, anebo koupit vzduhovku a pak si hrat s tema ptakamy trochu. Hele, jedu autem po Rakovníku, asi 3 km a za tu trasu stihnou na auto udělat tak dvě hovínka a to nikde pod stromy nestojím, takže je to někdy těžké... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
blizard Odesláno Únor 25, 2010 Sdílet Odesláno Únor 25, 2010 Rozpraskání laku od hovňouse nějakého péroletu holubího mám i na střeše O1čky, sere mě to, ale co už. To bychom si museli auta umývat po každé cestě. A to čistota auta u mě je na 1. místě. Žel bohu, všechny nepříznivé živly se eliminovat nedají. A to byl jen jeden malý holoubek, co by pak způsobila volavka či čáp?! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 No taky se přidám jeden flek mám na přední kapotě a jeden na střeše prostě je to žiravina no ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RemyZero Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Zdravim..tak už konečně vím, od čeho jsem to měl na střeše..To by mi nenapadlo, že je to od ptačího hovna, protože na předchozím autě, který bylo 15 let starý nebyla žádná vada a to za tu dobu mělo na sobě tolik hoven .... Zjistil jsem to minulé léto na své OII, měl jsem na střeše takový flek, který byl vidět jenom z určitého úhlu. Prostě rozpraskal lak až na barvu. Když jsem byl v servisu, tak na to koukali jako blázni, od čeho to může být ... Naštěstí jsem měl potom nějakou reklamaci kvůli laku, tak mi stříkli k tomu i celou střechu GRATIS ... Takže tedka si budu na ty hovna dávat už pozor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 28, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Tomu hovnu neuteces... ten holub si te najde i behem jizdy a jsi v riti... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 JJ..hovna, zvláště holubí, radno co nejdříve odstraniti. Na Fabce jsem nechal v létě dva dny hovno na střeše a pak tam byl normálně takovej nerovnej důlek v laku...Tak jsem to umyl, opatrně rozleštil a téměř to nebylo vidět, ale od té doby, vozím hadr a rozprašovač s vodou a jakmile zjistím hovno na svém majetku, okamžitě utírám. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.