Jump to content

Cyklistika, bike a vse okolo


Baurak

  

129 members have voted

  1. 1. Tak tedy kolik tedy letos date nebo planujete ?

    • 0-99km
      6
    • 100-499km
      2
    • 500-999km
      10
    • 1000-1499km
      12
    • 1500-1999km
      9
    • 2000-2499km
      5
    • 2500-3499km
      4
    • 3500km a více
      10


Recommended Posts

Bych to zkusil s těmi hůlkami, dost to odlehčí, navíc se zapojí víc zbytek těla. A kolo by mohlo být fajn, tam kolena tak netrpí, když dáš lehký převod.

Každopádně dost blbý takhle brzo řešit tyto věci, ale záleží jak jsi to zatěžoval plus další předpoklady.

Známý řešil koleno v 53, ale ten furt běhal, takže to extrémně namáhal.

 

Link to comment

To víš,že jsem zkoušel kde co,ale nic.Kamarád,doktor,ortoped mi říkal,že všechny ty připravky jsou vyhozené peníze.Jak jednou artrózu máš,ničim si nepomůžeš.Soused,který je dost za vodou dal do přípravku včetně kmenových buněk atd přes půl miliónu.Stejně starý a už obě kyčle a jedno koleno.

Ono by to možná pomohlo brát to jako prevenci od 20 roků,ale kdo to bude brát že?

Link to comment

Tak to já jsem poslední měsíce kolo úplně zazdil. Dostala mě motorka. Příští rok se musím polepšit a možná ještě letos vytáhnu na nějakou menší vyjížďku, ale žádný trhák to nebude. 

Jo kolena to mám taky v celku problém na in-linech ze začátku sezony a prdel zase na kole. 

 

Link to comment

@cosby to je na prd 😞 Verim tomu, ze to je hlavne tahak na penize, co si budeme povidat. Vrazit do toho pul mega mega a byt na tom porad stejne, to nechces 😞 V tom veku dve kycle a koleno, mazec. Me posledni dobou nejak poboliva rameno, ale vubec nevim proc, tak se taky desim. Kolegyne o rok mladsi nez ja (45), tak furt chodi po doktorech a taky to vypada na artrozu.

@Radas to chapu, ono to je vsechno navykovy a kazdy ma neco 🙂 Jen to kolo je na kondici asi lepsi 🙂 Jsem si rikal, ze na Garminu nic nemas, tak uz to chapu 🙂 

Link to comment

Já měl před 12 lety malý úraz na lyžích a museli mi brousit menisky na koleni a teď po 12 letech se to ozvalo.Doktor říkal,že když někomu brousí menisky,odstraňují to co tam nemá být,co se utrhne,poruší,že většinou to pak přijde.

Link to comment

Tak to mě nestraš. Já jsem si před 5 lety přetočil na lyžích koleno a na svahu jsem si ho nahazoval zpátky. Samozřejmě jsem jel do nemocnice a vyfasoval jsem ortézu. Po roce mi odstraňovali vodu z pávě z toho kolene a dodnes mám s ním problémy. Jakmile špatně došlápnu, tak je to celkem bolest a právě i na těch bruslích mám problém. Takže můžu očekávat asi jen zhoršení. No s věkem přibývá i nemocí.

@krysarr ty jsi 79 ročník ?

Edited by Radas
Link to comment

Mi se stalo to samé.Už jsem dojížděl k vleku a lyže se mi dostala při brždění do výseku od pásu rolby.Koleno křuplo.Bylo to hned ráno.Ještě jsem dvě hodiny lyžoval,na oběd jsem dojel domů a odpoledne už mě vezla robka do nemocnice

Link to comment

@Radas kdepak, to je kolegyne, ja jsem 78 🙂

Koukam to lyzovani je docela pohroma. Ja se zrakvil asi 10 let zpatky, posledni jizda na konci tydne, unava uz byla znat, zkazilo se pocasi, ale jeste jsem si chtel dat jednu rychlou jizdu, pac bylo prazdno. Jizda byla super, ale jak bylo blbe videt, v dost vysoky rychlosti jsem se blbe zariznul do zacatky, nakoplo me to a uz jsem letel jak rogalo. Jen jsem se prastil do nohy, ale po prijezdu domu se mi to nak nezdalo. No natazeny vazy v koleni a dobre 2 mesice jsem o tom vedel. Nastesti nic horsiho

Link to comment
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Ja jsem full servis dokoncil tak, ze jsem se na to vykaslal a koupil nakonec novy kolo 😄 Ale budu to muset predelat pro drahou polovicku a tak stejne nejaky budu muset udelat. A nejstarsi kolo budu predelavat pro malou, ale jeste to chce par cm, snad do leta doroste 🙂

Link to comment

A cos teda koupil?

Moje kolo (silnička) na servis čeká u kámoše v dílně už od listopadu. Chci na první jízdy jet právě na silnici, ale možná nakonec stejně pojedu na biku, jelikož nevím kdy mi kámoš dá to kolo dohromady.

Zatím mám teda 0 km. 😞

Link to comment

Ted koukam, co jsem to napsal. Bylo to mysleno, ze puvodni kolo budu predelavat pro drahou polovicku.

Mel jsem vybornou nabidku na Bold Linkin 135, taky pod Scottem, tak jsem to risknul, prodat to muzu vzdycky. Kolo super, jen si zvykam na 29" a karbon. A desne mi nevyhovuje razeni napevno s pakama, potrebuju si kazdy nastavit jinak - kdyz mi sedi uhel dobre na brzdy, blbe se mi radi, a naopak. A ted uz na vlastni kuzi citim to, co porad rikam, ze jednoplacka je proste hovadina.

Zvazoval jsem gravel, ale potreboval bych normalni riditka a to uz pak muzu mit hardtail s vidli, a ty ceny jsou nesmysl. Silnice pro me nema smysl, nekde bych se zabil. Sice to jede a km litaji jinak, ale u nas je to na prd a v jiznich zemich asi jen tak jezdit nebudu 🙂

Km mam cca 100, ale ted to nejde, lezi snih a furt je zima

Link to comment

Vypadá to dobře, ale cenovka co se dívám docela mazec. Jednotalíř nechci, snad bude aspoň dvou talíř až budu kupovat nového bika, jestli kdy budu.

Na 29" si zvykneš, to je v pohodo, do teď jsi měl 27,5"?

Ideálně je mít těch kol více, podle nálady, ale na to je třeba mít větší rozpočet a dostatek místa na uskladnění.

 

Link to comment

Cenovka po vsech slevach uz byla celkem snesitelna, i kdyz porad hrozny rachot. Tak ted musim vic jezdit, abych si to nejak obhajil 🙂 Dvoutalire uz snad na lepsich kolech ani nejsou, je to skoda. Vaha mi nevadila prijde mi to fakt skoda. I po 100 km porad saham po presmykaci 🙂 

Jj, 27,5" a par 29" jsem sedlal ruzne popujcovany, takze jsem vedel, do ceho jdu. Karbon je tedy jinde, slo to celkove hodne dopredu.

Prave, i jsem si rikal, ze stary kolo, pokud by nechtela jezdit, tak predelam na nejaky 2" a necham si to jako kolo na rychlost a km s potencialem jizdy v lese. Co jsem tak koukal, za kolik bych to realne prodal, to si to snad radsi necham

Link to comment

A za kolik to máš? Na netu jsem to viděl za kilo. Ale jestli tě to bude motivovat jezdit, tak jen dobře.

Nejsou, je od toho dost odklon, ale třeba se to zase jednou vrátí. Já mám prostě radši větší rozsah a ten u jednoplacky nikdy nedosáhneš.

Já jestli budu kupovat nové kolo, tak nějakou lepší silnici, právě asi taky v carbonu už. Ale to máš ještě čas, letos musím vystačit s tím co mám.

Link to comment

Mam verzi Ultimate za necely kilo, jako slo by to i jinak od jine znacky v Kashime a za min, ale tohle kolo je umelecky dilo 🙂 Motivace je, jen potrebuju vic terenu a to musim aspon 10 km od baraku, aby to melo smysl pustit trochu prevyseni.

Presne tak. Obcas bych tam ten mezikvalt proste uvital. Asi jde o zvyk, ale 2x11 je podle me ideal

Silnice v karbonu se vyplati koupit v Nemecku, tady je to cenove tragedie, pokud se jedna o lepsi kolo. Zaruka resitelna, doprava taky, ceny jinde

Link to comment

Jj, je to hodne, puvodni cena 256.000 😄 To se posrali

Ale ono se to vrati. Ja bych kolo s horsim osazenim musel co 2 roky repasovat, vyplati se to i kdyz nemam nejaky extra najezdy

Tjn, nejblizsi trail, kde se to da opravdu vyuzit, je cca 12 km od baraku. Ale zase az dolu k Sazave a tam to jde nahoru dolu. Jen ted je to tam po naby blato nebo snih

Ja jsem tak nejak sondoval u nekolika znacek, ale vlastne jediny vetsi vyrobce byl asi Scott, jenze to osazeni je peklo. Koupis kolo za 120k po slevach a ono je na Deore a ma FIT4 foxku, to upadli

Link to comment

Mi přijde, že se s těmi cenymi posrali úplně všichni. Kola, auta, nemovitosti všechno stojí nesmysl.

Ale nakonec máš cenu dobrou, a jestli tě nové kolo nakopne abys jezdil, tak to nejsou vyhozené peníze.

Já mám svoje Cube 29" letos 10 let, to kolo nemělo jediný problém, jen běžný servis, který navíc jde dělat za hubičku i díky tomu, že tam právě není nějaká shitozní výbava.

Dnes mi kámoš oservisoval silnici, takže jsem konečně zahájil letošní sézonu, prvních 22 km. Počasí perfektní, mám i nové kousky zimního oblečení, takže super, jen zadek bolel 🙂 po té 3 měsiční pause.

Link to comment
V 18. 2. 2025 at 17:08, krysarr napsal:

Ted koukam, co jsem to napsal. Bylo to mysleno, ze puvodni kolo budu predelavat pro drahou polovicku.

Mel jsem vybornou nabidku na Bold Linkin 135, taky pod Scottem, tak jsem to risknul, prodat to muzu vzdycky. Kolo super, jen si zvykam na 29" a karbon. A desne mi nevyhovuje razeni napevno s pakama, potrebuju si kazdy nastavit jinak - kdyz mi sedi uhel dobre na brzdy, blbe se mi radi, a naopak. A ted uz na vlastni kuzi citim to, co porad rikam, ze jednoplacka je proste hovadina.

Zvazoval jsem gravel, ale potreboval bych normalni riditka a to uz pak muzu mit hardtail s vidli, a ty ceny jsou nesmysl. Silnice pro me nema smysl, nekde bych se zabil. Sice to jede a km litaji jinak, ale u nas je to na prd a v jiznich zemich asi jen tak jezdit nebudu 🙂

Km mam cca 100, ale ted to nejde, lezi snih a furt je zima

Jardo, to se Ti povedlo, vypadá velice pěkně, taková dizajnovka a věřím, že to i pojede. Na jednoplacku budeš více točit. Letos jedu do Poděbrad, tak snad se konečně potkáme. Jinak nastavení kokpitu jsem si taky prodělal.

před 2 hodinami, Lancelot napsal:

Mi přijde, že se s těmi cenymi posrali úplně všichni. Kola, auta, nemovitosti všechno stojí nesmysl.

Ale nakonec máš cenu dobrou, a jestli tě nové kolo nakopne abys jezdil, tak to nejsou vyhozené peníze.

Já mám svoje Cube 29" letos 10 let, to kolo nemělo jediný problém, jen běžný servis, který navíc jde dělat za hubičku i díky tomu, že tam právě není nějaká shitozní výbava.

Dnes mi kámoš oservisoval silnici, takže jsem konečně zahájil letošní sézonu, prvních 22 km. Počasí perfektní, mám i nové kousky zimního oblečení, takže super, jen zadek bolel 🙂 po té 3 měsiční pause.

Martine, cenově je to vesměs vše úlet. Můj kluk si vybírá fulla a ty ceny jsou porod, ale oceňuji, že si chce na kolo vydělat sám.

Edited by Radas
Link to comment

@Radas diky, je to hezky stroj. Kokpit uz jsem jakz takz poladil, jeste ty paky musim vymyslet a nejak se mi nedari vymyslet uchyceni snimace kadence 🙂 Podebrady uz vis termin? Snad to konecne klapne!

Jinak co vybira mladej? Trail nebo neco jeste ostrejsiho? Kdyz tak dobry nabidky ma ted zrovna Radon a YT miva obcas pekny slevy na Izzo. Ale sezona se blizi. Nebo bude brat neco jeteho?

@Lancelot jj, jako v porovnani s puvodni cenou je to fajn, a asi to celkem odpovida, kvalita a vychytavky jsou fakt super. Doufam, ze to vyuziju. Chystam se taky do Saalbachu na par dni, tak tam to aspon bude prdel. Libilo by se mi na par dni sem, ale to je uz draha dovolena a rodina by se nudila... https://en.portesdusoleil.com/in-summer/riding-in-the-largest-mountain-bike-area-in-europe/

Super, ze Cube tak dlouho slouzi. Ono kdyz je dobry ram, tak to fakt vydrzi. Ja s tim starym vlastne nemam problem, je to skvely kolo, ale je to design 2013, model 2016 a je proste znat, ze se to posunulo nekam jinam. Boost osy, 29", karbon ramy zase dal, razeni a hlavne geometrie. Mel jsem ve sjezdech problem, ze jsem furt sel moc dopredu. Na tom novem pri normalni jizde vidim predni nabu 😄 Ta jistota je proste uplne jinde. Sice stare ma 150mm vepredu i vzadu, ale ta geometrie je spis XC.

Dneska bylo krasne, ale na kolo jsem nemohl kvuli praci, tak snad zitra...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...