Přejít na obsah

Filtr pevných částic


Doporučené příspěvky

Ahojky měl bych na vás lidičky dotaz,nechali jsme si dovést z německa octavku je to 1,9 81kw a zjistili jsme že má v sobě filtr pevných částic.Pls jakýé máte zkušenosti s tím filtrem u tohoto motoru.Podle toho co všude čtu,tak s ním vem-že prý se zvýší výkon,sníží ropotřeba atd-pls jaké máte zkušenosti-praktické díky za echo.

Popř co s tím?

díky golis

Odkaz ke komentáři

Hoj, já jí mám. Filtr DPF tam je nějákých 50tkm, tak je ještě asi v pohodě. Když bych měl porovnat výkon, tak to je tak nějak stejný, možná bez DPF jde líp do otáček ale to je můj suběktivní názor... Spotřeba je Ok, stějně nejvíc záleží jak s tím jedeš. Dá se s tím jet pod 4l ale běžně tak cca 5,5l (klima celoročně na AUTO). Každopádně pro jistotu mám doma připravený starý kat kterej vykuchám, nahradím trubkou a když bude nejhůř tak to přehodím. Ale jinak neboj, tenhle filtr co máme není napojen SW, je to čistě jen místo katu. Němci si to dávali kvuli emisním zonám, údajně by jsme měli mít lepku s EU4.

Odkaz ke komentáři

Seriově se to na žádný O1 nedávalo. Musel by tam být dodatečně dodělán, jako tomu bylo u mě. Mám k tomu hromadu papírů (TUV, prodejky, potvrzení o montáži a hlavně to je zapsaný i ve velkým TP - to byl hlavní důvod aby dostaly EU4 - vjezd do "centra" města). Jinak pod autem je místo katu asi tak 2x větší tubus - to je ten filtr.

 

Ještě mě došlo že píšu pořád EU4 ale v TP mám pořád EU3 - je to jen na tu plaketku na lepší emisní třídu pro vjezd do zon co jsou v D.

Odkaz ke komentáři

to Formis 85:diky moc to je to co jsem chtel slyset,akorat jsem neznal nikoho, kdo by poradil.presne tak mi to rikal i kamos,ze je to jen pro dederony aby mohli jezdit do zelenych zon ve mestech.ja ho tam taky necham dokud to s nim pojede a ve chvili, kdy bude zlobit-pujde ven.jen mi slo o to jestli je SW propojen s ridici jednotkou jako tomu je u plnohodnotnych filtru pevnych castic,kdy s e potom musi upravit ridici jednotka pri vyjmuti filtru.jestlize ne,tak je to pak supr a necham dokud pujde-mozna pak i prubnu to vycisteni vapkou(ikdyz to neni koseer),akdyz ne tak to nahradim vyfukovou redukci a bude kazdopadne diky moc za upresneni a jsem rad ze to v octe nemam sam:-).Golis

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...