Přejít na obsah

Liborova 1.8 TSI


Doporučené příspěvky

Mišáku: poznávám Doliho autíčko podle RZ nebo se pletu? :palec:

Jj, myslím, že NE!

To tam bolo až 5 aut? :D .Sú nejaké fotky z toho zrazu?

Tam bylo snad 50 aut, nemám tu fotky, jen doma na HDD, ale bylo tam mraky opravdových RS různých škodovek, jsou z toho moc pěkné záběry jak stojí vedle sebe různé barvy...

Odkaz ke komentáři

Už se těším na nějaký sraz, až se zařadím mezi ty vaše Octavie, ať už RS nebo ala RS.

 

Tak jsem před chvílí byl zapojit ty denní a mlhovky. Mlhovky jsem zapojil bez problémů. Vykuchal jsem starý konektor a vytáhl z něj piny, které jsem pak dal do nového, takže už to svítí a ani Maxidot neprotestuje.

 

Ale denní mi ještě nesvítí. Když jsem podle tohoto obrázku zapojil hnědý na 2 (prostřední kontakt, zem -) a pak žlutý kablík na 1, tak to nesvítilo, když jsem ho zapojil na 3, tak to svítilo slabě (jako obrysovky). Tak jsem pak udělal pokus a zkusil jsem to zapojit rovnou na baterku, mínus na 2 a pak jsem zkoušel plus na 1 a pak na 3. Na 1 nic nesvítilo a na 3 zase jako obrysovka. Nevíte, kde by mohl být problém? Připadá mi, že jsou ty denní pokažené. Nemáte možnost někdo vyzkoušet, jak to má fungovat? Nejlépe s tím zapojením rovnou na baterku. MaxiDOT pořád hlásí, že mám zkontrolovat obě denní světla. A ještě jedna poznámka, čísla na konektoru jsou v opačném pořadí, než jsem je tady nakreslil na tom obrázku, tak mi raději vše říkejte podle tohoto obrázku, díky.

EDIT: Ještě mě tak napadlo, že jestli tam nemusí být napojené oba kontakty (1 i 3).

post-507-1256987715_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Díky za rady. Dnes jsem to byl zkoušet, ale ještě to nesvítí. Ale alespoň jsem zjistil, že světla budou asi ok, protože když tam jde 2x +, tak to svítí naplno. Ale pořád nevím, jak to zapojit, aby to svítilo tak, jak to svítit má.

 

Podle Doliho schématu by měl být na kontaktu č. 1 žlutý kabel (+ od denních), na 2 potom hnědý (zem) a na 3 potom kabel dotáhnutý z parkovaček (+).

Když to tak zapojím, tak funguje jen jako obrysovka. Naplno to nesvítí. MaxiDot hlásí chybu denních.

 

Když zapojím:

 

1. nezapojím

2. hnědý

3. žlutý

tak to svítí jako parkovačka, místo denních, když světla nemám zapnuté, ale když zapnu světla, zhasne to

 

 

1. žlutý

2. hnědý

3. nezapojím

tak nic nesvítí, světla nemám zapnuté nebo vypnuté - to jedno

 

 

1. z parkovaček

2. hnědý

3. žlutý

tak to svítí jako parkovačka, místo denních, když světla nemám zapnuté, ale když zapnu světla, zhasne to

 

1. + z baterky

2. hnědý

3. žlutý

tak to svítí silně jako denní, když světla nemám zapnuté, ale když zapnu světla, svítí to jako parkovačka

tato varianta je skoro správná, ale musel bych dotáhnout + odjinud než z baterky a to od místa, kde je napětí když se otočí klíčkem, ale to by pak stejně nešlo nikdy zhasnout, takže je to taky špatně

 

:lool:

Odkaz ke komentáři

Předchozí příspěvek jsem nějak zmastil, popletl jsem ty čísla kontaktů, tak na to neberte ohled.

 

Ale před spaním jsem vymyslel variantu, jak by to šlo udělat s jedním relátkem a možná jedním odporem navíc, abych obalamutil MaxiDOT, tak pokud někdo nevymyslí více košér variantu, tak to tak udělám a bude svítit všechno.

 

Píšu to asi dost laicky, ale už si to moc ze školy nepamatuju. Nevím, jak se kreslí relé, ale fungovalo by to tak, že když mají svítit denní, tak ve žlutém je napětí a to sepne relé a proleze to napětí dále do kontaktu 1, takže na 1 i 3 bude napětí a bude to svítit naplno, když pak zapnu normální světla, tak se denní zhasnou relé se přepne a půjde napětí od parkovaček do kontaktu 1 a bude to svítit jako parkovačka.

 

Vycházel jsem z toho, že když jde na 1 + a na 2 -, tak to svítí jako parkovačka, a když jde na 3 a 1 + a na 2 -, tak to svítí naplno.

post-507-1257157638_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Tak po mensi kolizi to snad jiz napisu znovu...mozilla, opera maji svuj den.

 

 

Necetl jsem vsechno co jsi ted napsal, ty varianty jak si to zkousel. Udelal bych to jak to ma byt z vyroby.

 

Svorkovnice tripinova k led svetlu:

 

1 PIN - plus, denni sviceni

2 PIN - kostra

3 PIN - plus, pozicni svetla

 

Snad to zapojeni napisu spravne.

 

LEVE svetlo.

 

PIN 1 ze svorkovnice na LED svetlu vest do BCM (centralni elektrika/komfortka) na svorkovnici T52 (hneda) na PIN 48 (denni sviceni).

PIN 3 ze svorkovnice na LED svetlu vest do BCM na svorkovnici T52 (hneda) na PIN 26.

 

PRAVE svetlo.

 

PIN 1 ze svorkovnice na LED svetlu vest do BCM na svorkovnici T52ac (hneda) na PIN 49 (denni sviceni).

PIN 3 ze svorkovnice na LED svetlu vest do BCM na svorkovnici T52aa (cerna) na PIN 44.

 

Potom nakodovat v BCM denni sviceni.

led___vlevo.png

led___vpravo.png

BCM.png

BCM_2.png

BCM_3.png

Odkaz ke komentáři

Taky bych to chtěl tak, jak to má být z výroby, ale to mi nějak nefunguje.

 

Na PIN1 jsem napojil žlutý kablík od denníích světel (plus).

Na PIN2 jsem napojil hnědý kablík od denníích světel (kostra)

Na PIN3 jsem napojil kablík vedený od parkovací žárovky ve světlech (plus). Ale teď mě napadlo, že jsem tam stále nechal napojenou i normální žárovku (v mém případě LEDku), tak jestli to nevadí.

 

Ad:

LEVE svetlo.

 

PIN 1 ze svorkovnice na LED svetlu vest do BCM (centralni elektrika/komfortka) na svorkovnici T52 (hneda) na PIN 48 (denni sviceni).

PIN 3 ze svorkovnice na LED svetlu vest do BCM na svorkovnici T52 (hneda) na PIN 26.

 

ten kabel k PIN1 už tam podle mě vedl předtím, když jsem měl denní světla, ne?

a ten kabel k PIN3 tam můžu dotáhnout od těch parkovaček, když do nich to taky vede ze stejného místa, ne?

 

a u pravého světla je to to stejné.

 

Denní svícení mám nakódované, když už fungovalo předtím. V menu MaxiDOTu ho můžu zapnout i vypnout přes páčku pod volantem.

Jediné, co jsem teda měl jinak je to, že jsem tam nechal i tu normální parkovací žárovku ve světlech. Myslíš, že by to mohl být tím?

Odkaz ke komentáři

Jojo jel. Viděl jsi mě? Já jsem tě asi přehlídl. Škoda, mohli jsme se potkat.. No nic, tak snad příště. No příště už budu více nepřehlédnutelný, protože se mi konečně podařilo zprovoznit ta denní světla! Svítí i jako parkovačky.

 

Zapojil jsem to podle schématu, viz příloha. Pokud by někomu stačilo jen to denní svícení, tak může ty diody vynechat a nepřitahovat kabel od parkovaček (přicvaknuto před konektory na šedočerný (vlevo) a šedočervený (vpravo)). Stačí pak propojit PIN1 s PIN3 (původní žlutý kabel zapojit na 1 a 3, hnědý pak na 2). A ještě jedno příjemné zjištění: MaxiDOT nehlásí chybu! (i při pouhém propojení 1 a 3).

 

Na celkovou výměnu nárazníku i se světly jsem potřeboval:

nárazník - 3240,- (už s tou prostřední mřížkou)

všechny mřížky do nárazníku - cca 600,-

denní světla a mlhovky - 2500,-

konektory - 600,- (7H0941165, 1J0973723)

3m kabelu - 12,-

4 diody 3A - 20,-

4 spojky - 20,-

2 piny - 6,-

post-507-1257402774_thumb.jpg

post-507-1257402780_thumb.jpg

post-507-1257402785_thumb.jpg

post-507-1257402970_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...