Přejít na obsah

Liborova 1.8 TSI


Doporučené příspěvky

Taky se mi zdála ta tvoje Octavia nějak podezřelá. Podle začátku SPZ jsem usuzoval na tebe, ale pak jsem si říkal, že bys přece nejezdil na plecháčích a ještě k tomu bez poklic :(

Noo zatim mi nic jineho nezbyva...poklice nejak nemusim...spis premyslim, ze bych sehnal pegasy na zimu, klidne i poskrabane, ale uvidim no... ty plechace mi rvou srdce :palec: ... nebo koupim neco neorigo

Odkaz ke komentáři
Noo zatim mi nic jineho nezbyva...poklice nejak nemusim...spis premyslim, ze bych sehnal pegasy na zimu, klidne i poskrabane, ale uvidim no... ty plechace mi rvou srdce :P ... nebo koupim neco neorigo

aspoň ti to bude brzdiť keď prejdeš mlákou ako to raz povedala škodovka, keď fabii s alu nefungovali brzdy v zime ;)

Odkaz ke komentáři

Tak to denní svícení není úplně ok. Pokud je den a normálně startuju s vypínačem světel ve stavu vypnuto, tak MaxiDOT nic nehlásí a světla fungují jako denní. Pokud následně rozsvítím potkávačky, tak zase všechno svítí jak má a MaxiDOT nic nehlásí. Pokud ale startuju s vypínačem světel v pozici zapnutých potkávaček (nebo parkovaček), tak MaxiDOT nahlásí, že mám zkontrolovat ty denní, přitom ty v tom okamžiku svítí jako parkovačky (jak mají). Tak teď přemýšlím, jak to vyřešit. Napadlo mě, že by pomohlo zpožděné (cca 5s) zapínaní spodních parkovaček v těch denních. Nejraději bych vše ale zapojil tak, jak to má být, tedy bez diod a bez zpoždění, ale to asi nezvládnu.. :)

Odkaz ke komentáři

Dnes jsem byl v servisu vyřešit problém s vibracemi motoru na 4ku a 5ku při 2000-2500 otáčkách. Nahráli mi nový SW a vypadá to, že to pomohlo, už to nevibruje. Navíc mi na Maxidotu přibyla funkce zobrazení doporučeného rychlostního stupně, ale je to taková blbostička navíc, stejně na to nebudu brát ohled.

Odkaz ke komentáři

Ano, mám podložky. Zatím jen vzadu 1,5cm, na zkoušku, a už se mi tak zalíbily, že je dám i dopředu. Kola krásně vylezla a opticky se zmenšil i prostor mezi blatníkem a kolem. Navíc zezadu vypadá auto mnohem širší a taky i opticky nižší (zatím mám sníženo originál sportovním podvozkem Škoda, ale na jaře dám HRka ještě cca 2cm dolů). Změnu v jízdních vlastnostech nepociťuju žádnou.

Odkaz ke komentáři

Koupil jsem je ve Vojkaru na Hornopolní v Ostravě. Prý si je u nich kupují i mechanici z Auto Helleru, když si u nich zákazník objedná nějaký tuning. Jsou duralové, cena za kus 650,- a k tomu samozřejmě delší šrouby za 60,- za kus. Značku nevím, ale asi žádná.

Na tu geometrii teda asi zajdu, ale musím někde, kde to na mě neprozradí Škodovce. :palec: Navíc ještě musím koupit podložky i dopředu.

Odkaz ke komentáři

Krásne foto Libore... :smich:

Tú geometriu s podložkami si určite nechaj premerať, ja mám vzadu podložky 2 cm a s odklonom klesa to pohlo skoro na dvojnásobnú hodnotu než bola nameraná na jar keď mi robili geometriu v servise, na rovine pri 17" bolo vidieť ako mám vonkajšiu hranu pneumatiky vo vzduchu, ten zadok sedel skoro ako rozčapená 120-cka.... :D

Odkaz ke komentáři
Koupil jsem je ve Vojkaru na Hornopolní v Ostravě. Prý si je u nich kupují i mechanici z Auto Helleru, když si u nich zákazník objedná nějaký tuning. Jsou duralové, cena za kus 650,- a k tomu samozřejmě delší šrouby za 60,- za kus. Značku nevím, ale asi žádná.

Na tu geometrii teda asi zajdu, ale musím někde, kde to na mě neprozradí Škodovce. :smich: Navíc ještě musím koupit podložky i dopředu.

 

Diky moc, na jare to asi vyresim a povystrcim kola ven :D

Odkaz ke komentáři

Od včerejška mám ještě jedny stejné podložky i se šrouby. Chtěl jsem je dat dopředu, ale kola vylézala cca 0,5-1 cm ven, což by asi nebylo praktické a ani se mi to nelíbilo. Dopředu je to tak na 0,5 cm nebo maximálně na 1 cm podložky. Zkusím je vrátit nebo vyměnit, ale pokud to nebudou chtít v tom obchodě udělat, tak mi zůstanou a budou na prodej. Ale nožná si je nechám, mám totiž v plánu jet minimálně na silvestra na hory a možná tam bude hodně sněhu, tak budu potřebovat nasadit řetězy a teď se tam nevlezou, mezi kolem a pružinami je tak jeden cm. :smich:

 

Na tu geometrii si teda zajdu. Sice se mi nezdá, že by byl ten odklon kol nějak vidět, připadají mi normálně rovné. Možná to je tím, že mám snížený a tvrdší sportovní podvozek. S podložkama a s letníma pneu jsem najezdil tak 3000km a není to na nich vůbec vidět.

post-507-1258449206_thumb.jpg

post-507-1258449215_thumb.jpg

post-507-1258449222_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak po podložkách sa odklon kolesa zmeniť môže,predsa len sa predľži rameno,aj keď si myslím,že zanedbateľne.Ja používam zimné disky z passata,ktoré majú ET37,čiže o 1cm von na každej strane a pneu sa opotrebúvajú tak isto ako aj predtým.

Pružiny budem zanedlho meniť,ale skôr ako pôjdem na geo budem pozorne sledovať opotrebenie pneu,nerád by som nechal dobre nastavenú geo niekomu rozhasiť.To napr ak by som začal jazdiť s plne obsadeným autom,tak by som tiež musel ísť na geometriu aj s pasažiermi. :D ,lebo v podstate skrátené pružiny spravia ten istý efekt,nič viac :smich: Na zmenu výšky to musí byť prispôsobené

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...