Jump to content

Vaša a Rolbař


Recommended Posts

Takže jsem se Rolbou domluvil že dáme společný téma protože jsme na tom v některých věcech stejně.

Vzájemně si nekonkurujeme a oba nemáme moc času a nějaký fotoseriály : ))))))))

Je to pražský servis s pobočkou v Prostějově a Prostějovský servis s pobočkou v Praze (Peci) :angry:

 

 

takže dělám z 90% elektromontáže/ diagnostiku/ soft. úpravy/ mechanicky práce spojeny s elktomontážemi/ dodělvání ne-origo příslušenství/ doladění po bouračkách/ zjištování PINů-km/atd.

Edited by Vaša
Link to post

Takže jsem se s Vašou domluvil..... :angry:

 

 

moje specializace je z 89% vše, co se týče elektriky a elektoniky v koncernových autech a tak nějak to samé, co Vaša,dodělávky, předělávky, doskládávání-ladění po bouračce, mntáže GPS/GSM vyhl. zařízení, PINy atd. Občas nějaké ty rozvody atd.

Edited by Rolbař
Link to post

pro doplnění jde o VW AUDI SEAT ŠKODA

 

jedna OII kde byl přeseklej svazek ten co to dělal předemnou spletl dva dráty - palivové čerpadlo jelo ještě minutu po vytažení klíčku a motorová jednotka rožla kontrolku. Nejhorší nají kde je co špatně pak je to brnkačka :angry:

post-225-1247942956_thumb.jpg

Link to post

to Rolba: jo to s idělal ty, to si pamatuju :lool: ;) :) :)

 

 

to Vasa: no ty si dopadl , co že to máte s Rolbou vše společné, kromně tvých dětí a manželky asi vše, že? :) ;) :)

 

sorry kucí, nedalo mi to :)

Link to post

njn, jenže OII má jiný konektor, tady ho někdo přepinoval na klasické ISO a CAn vodiče dal do pozic, kde by to po připojení na klasické rádio dělalo docela bordel (rádio tam bylo naštěstí s vlasní redukci a tyto pozice nebyly zaplněný.

Link to post

Ahoj Klucí.....jj jak dával Vaša ty spojené vedení je někdy mazec po někom hledat prostě masakr a Rolbař ty ISO konektory zmatlané z mé vlastní praxe má snad každý v autě neni dne když něco dělám na autě a za radiem mají lidi neskutečný bordel..........:-)))Mrs. hlavně at se práce daří! :-)))

Link to post

Dnska jsem měl zvláštní JOB

tempomat do OI 99 - moc zachovala

vše proběhlo v pohodě až na předání majiteli

byl hlucho ňemý jelikož jsem to vezl k němu do práce neměl jsem tužku ani papír a celá domluva probýhala psaním na mobil ;)

 

montáž tempomatu 25 minut

předání 45 minut :)

Link to post

tak sm tu měl dva extra připady

1/ Felicia špatný čtení immo tak propájet kontakty -před opravou chytla na 10 pokus po oprave vše OK a na poprvé

ale co mě dostalo byla automatika na denní svícení která se spínala po zhasnutí kontrolky airbagů a provedení bylo takový že to bylo natvrdo připájeno na kontrolku airbagů

 

2 passat B5 97 - tune kousek s logem VW fora - no větší hujdu jsem hodně dlouho neviděl - zadní stěrač KO, ostřikovač k němu rozpojen na 2 místech, alarm magicar zapojen čokoládkama, centrál chaos fungovali dobře tak jedny dveře, spínačka rozlomenej spínací ořech, airbagovak psala 4 chyby na pytlech = všechny - majitel vyměnil sedačky za polosporty a jinej konektor vyřešil že jej nezapojil, na podlaze bylo cca 2cm vody a to tady týden nepršelo - čidlo bočního nárazu to nevydrželo a radši se utopilo. snad nikde nebyl šroubek co by tam měl být. :rolleyes:

 

smutné je že podobný auta vídám i z škoda fora - fórum dáva informace jak a co udělat - bohužel někteří mají zvláštní provedení a postupy :huh:

post-225-1248381566_thumb.jpg

post-225-1248381576_thumb.jpg

post-225-1248381586_thumb.jpg

post-225-1248381597_thumb.jpg

Link to post
tak sm tu měl dva extra připady

1/ Felicia špatný čtení immo tak propájet kontakty -před opravou chytla na 10 pokus po oprave vše OK a na poprvé

ale co mě dostalo byla automatika na denní svícení která se spínala po zhasnutí kontrolky airbagů a provedení bylo takový že to bylo natvrdo připájeno na kontrolku airbagů

 

2 passat B5 97 - tune kousek s logem VW fora - no větší hujdu jsem hodně dlouho neviděl - zadní stěrač KO, ostřikovač k němu rozpojen na 2 místech, alarm magicar zapojen čokoládkama, centrál chaos fungovali dobře tak jedny dveře, spínačka rozlomenej spínací ořech, airbagovak psala 4 chyby na pytlech = všechny - majitel vyměnil sedačky za polosporty a jinej konektor vyřešil že jej nezapojil, na podlaze bylo cca 2cm vody a to tady týden nepršelo - čidlo bočního nárazu to nevydrželo a radši se utopilo. snad nikde nebyl šroubek co by tam měl být. :P

 

smutné je že podobný auta vídám i z škoda fora - fórum dáva informace jak a co udělat - bohužel někteří mají zvláštní provedení a postupy :D

 

 

hmm denní svícení na air... masakr.... :palec: ...

 

jinak ten pasat.. to je běžbá vec .. hlavně zda byl nějak opravovanej po nehodě ..tak to je nemoc skoro každého .. komfortka a okolo vše utopeno .. jinak koukám ,že čidlo boč. nárazu je tam to staré hliníkové .. taky jsem to řešil .asi před 3 roky.. musel jsem koupit new .. nikde jsem ho nesehnal starší ... :facka:

Link to post
Tak to si pán vyhrál ...dřevoskládačka.....já to takhle jednou demontoval a byl tam klacek :-))))lidová tvořivost nemá meze :.-))))Mrs.

 

Ja mam v pravejch zadnich dverich uz asi 3 roky kus fosny, a taky to jde ;) :palec:

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdar lidi mám prozbu na Octavia 1 19. 66kw. Jsem nechal udělat rozvody prestrik udělali podle grafů a velkej servis po ránu za studena když je teplota pod 5stupnu tak chita jak stará avie po chvíli se srovná a je to pohodě. Vím měnil jsem čerpadlo, žavici svíčky, lištu na žavici svíčky čidlo teploty. Stále je to stejný neměl stím někdo problém ne bo jestli nemá někdo nějaký tip.
    • Zdar lidi mám prozbu na Octavia 1 19. 66kw. Jsem nechal udělat rozvody prestrik udělali podle grafů a velkej servis po ránu za studena když je teplota pod 5stupnu tak chita jak stará avie po chvíli se srovná a je to pohodě. Vím měnil jsem čerpadlo, žavici svíčky, lištu na žavici svíčky čidlo teploty. Stále je to stejný neměl stím někdo problém ne bo jestli nemá někdo nějaký tip.
×
×
  • Create New...