JasteR Odesláno Červenec 15, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2010 No tak treba uz na konci 90tych let melo GM model, ktery najezdil pouze na elektrinu 80km i vice, bylo 12aut, ktery se mohli pronajmout na urcitou dobu... po roce ale auta stahli a nakonec se sesrotovali.. a presli na ne v ty dobe levnejsi a vyhodnejsi velkoobemovy auta kladicky koncepce.. dokonce jeste dneska jsou v USA leckter nabijeci stanice pro tyhle vozy porad k videni.. Nadavam i na svoje auto, kdyz se neco vysere nebo me neco nevyhovuje, ale renaul je z frantiku dle me nejhorsi znacka, aspon takove jsou moje zkusenosti i zkusenosti znamejch, stejne tak znmeho co ma autoservis.. jak rika uz ty srace ani nebude brat do dilny.. .. ale do OT.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 16, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2010 Jaster tys hlavne napsal 100 000 km vis? Jinak 160km by nemel byt na konci tohohle roku problem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Červenec 16, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2010 ze zas rikam o renaukltu, ale u nas ma byt na konce roku 2011 3 elektricky modely a ty maji mit dojezd kolem tech 160km :) cili do mesta super, bral bych to jako sluzebni, ale az me poslou do madarska tak asi dam vypoved 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P2M Odesláno Červenec 16, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2010 ...stejne tak znmeho co ma autoservis.. jak rika uz ty srace ani nebude brat do dilny.. to známej asi bude ve vatě, když takový "sráče", co mu dělaj pravidelný kšefty, nebude brát do dílny :) vitto: jakože životnost 16km ty elektro auta, jo? :smich: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Červenec 17, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2010 to známej asi bude ve vatě, když takový "sráče", co mu dělaj pravidelný kšefty, nebude brát do dílny známej bude asi evidentně odborník co umí chipovat TDI :) musím se říct, že táta je na francouzský auta. Tak už jich doma pár bylo, Xantia šla pryč každá po víc než 100t. a nebyl problém, Laguna I taktéž, Laguna II má teď cca 90t. a taky nic. Služebně měl táta Xsaru, která se prodávala a měla skoro 200t. a neposralo se tam vůbec nic. Na C4 má teď přes 100t. a kromě prošoupaný sedačky, která nešla na záruku, taky pohoda. Takže asi tak ke kvalitě francouzských aut od těch co někde něco slyšeli od "odborníků" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Červenec 17, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2010 No a ze by tak malo poruch bylo na autech koncernu VW, to se opravdu rict neda. Mame ve firme 12 Fobii, 2 roky stary, a vecne je to vysrany :) Octavky naopak drzi, tam jsou to spis mechanicky veci, jako ze se nekde neco ulomi, odloupne a podobne. A mivali jsme BMW 330d, nez ho rida naboural, tak s tim taky furt neco bylo, coz me dost prekvapovalo. V naprosty vetsine problemy s elektronikou vseho druhu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Červenec 18, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2010 no a takto bysme mohli pokracovat, deda ma mercedes Ccko, stary asi 6 let a ted to ma najeto kolik 80t a zacina se to sypat, ale to nejsou opravy za 5t ale za 50t kazda kokotina... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 18, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2010 no on je hlavně největší problém, že se dost často auta hodnotí podle těch dotažených zvenčí, se "zaručenými" km a "nebourané", tedy těch, co jsou už značně ojeté a není divu, že se sypou, kdo má od novoty, tak hovoří trochu jinak a jedno jaká značka auta 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Červenec 18, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2010 ono je to i u novych aut stejny, procentuelne. ono se to czdycky vsechno projevi at kdyz s tim autem clovek najede tak 80t az 100t 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Červenec 19, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2010 To, co mame ve firme, bylo vsechno brano jako fungl, dohromady 16 aut, z toho 12 fabii. Kdybych mel podle toho procentuelne vybirat auto, tak bych si fakt nelamal absolutne hlavu navstevou skodovackyho autosalonu. Je to smutny, ale bohuzel je to tak. Octavky teda ale opravdu drzi mnohem vic, tam je zas spis problem cena/vybava. Osobne jezdim autem, ktery se tenkrat porizovalo za necelych 400k po odpoctu DPH, je to bez metly, 1,6/75kW, vyroba prosinec 2008. Za ty prachy s timhle motorem ve vybave AMBIENTE to ma mechanickou klimu, predni okna a zrcatka v elektrice, 4 polstare a ABS/ASR, tot vse, vysmech... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 19, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2010 no vidíš a já mám fábku htp s 280.000 km a začala se srát při 250.000 km, do tý doby jen vadný brzdový spínač, těžko říct, jinak OI na spolehlivost asi nejlepší auto, ale jak píšeš, cenovka u Škodovek je někde jinde, ono i dnes se stačí podívat do ceníku kolik stojí 1,4 tsi ambienta a taky hned začneš koukat jinam nebo spíš po mírně jeté dvouleté, anebo po francouzském novém, což si každý musí zvládnout sám, hlavně podle počtu najetých km za rok, třeba mým rodičům francouz nevadí, najedou 8.000 km za rok a kupovali nové, ikdyž teď budou brát další auto a bude to škodovka, fábka, která je zase neskutečně levná, s 1,2 tsi ambienta plus všechny pytle, esp, clima, maxidot, swing ... za 265.000,-Kč 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Červenec 19, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2010 A to mas FI nebo II? Pry jsou na tom jednicky o hodne lip, ale tam moc zkusenosti primo nemam. Presne, OI co se spolehlivosti tyka asi nej, teda pokud clovek nepocita vselijaky stahovacky, zarezly sterace a podobne Ty vybavy u Skodovky jsou fakt zlo, obcas to dozenou nejakym akcnim modelem, ale standardni nabidka byva dost mazec. Ta cena za Fabku ovsem pekna 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 19, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2010 mám to FI, jo Fábky jsou s cenou dobře, teď dokonce zlevnila elegance o dvacku dolů, takže si člověk připlatí jen esp a hlavové bagy a jsi na nějakých 335.000,- Kč po slevě s 1,2 tsi v combi, včetně climatroniku, parkáče, maxidotu, swingu, koženýho volantu, loketky ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Červenec 19, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2010 Stačí sa pozrieť na štatistiky, čo sa u Škody najviac reklamuje - O Tour takmer nič, OII hlavne klimakompresory plus nejaké drobnosti, FII/R tam je toho spústa. Neskutočne je poznať rozdiel FII oproti FI, tá bola síce viac kazová než O Tour, ale stále menej ako prvé OII. Čo sa týka francúzov, mám (dá sa povedať) v rodine Logana MCV (je to určite viac francúz než rumun) a v kontexte toho, že to auto stálo 9tisíc eur v tej "najvyššej" výbave, ktorá sa rovná Fabii Classic, je to OK - vždy pri výskyte nejakej závady sa to berie s tým, že to stálo toľko peňazí a že je to Dacia... No ale k tým francúzom. Poznám dosť ľudí, čo mali Renault, Peugeot alebo Citroen a keď kupovali po pár rokoch nové auto, jedna z podmienok bola "francúzske auto už nikdy". Prečo? Keby to bol 1 alebo 2 ľudia, poviem si normálka, ale všetci do jedného? Niečo asi potom nebude s tými francúzmi ok... P.S. píšem francúz a rumun s malými písmenami, lebo sa jedná o autá 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krozo Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 už se něco testuje: New Skoda/VW mule spotted in Sweden 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 taky sem ten odkaz dneska videl ale tezko rict, nemyslim si ze to je trojka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 Takhle podle me rozhodne vypadat nebude 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 no je to něco podobnýho jako kdysi když testovali podvozek na superba v prodloužený oktě... i tady se podle mě zkouší podvozek na OIII neboli golfa 7 a je jasně vidět že rozvor je trochu větší než u OII každopádně moc hezky zpracovaný to maj ten předek z golfa na oktu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 presne to me taky napadlo ze se tam testuje platforma 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krozo Odesláno Únor 23, 2011 Sdílet Odesláno Únor 23, 2011 Takhle podle me rozhodne vypadat nebude ;)jak píšou kluci výše, tady nejde o to jak bude vypadat, je jasný že jako mula z fotek vypadat nebude 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 24, 2011 Sdílet Odesláno Únor 24, 2011 Kde je vidět, že to je delší neý OII? Mě to přijde stejné, ne-li spíš kratší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Únor 24, 2011 Sdílet Odesláno Únor 24, 2011 (upraveno) přije mi že mezi spárou předních dveří a předním kolem je víc místa než u OII... a vzhledem ke stále se zvětšujícím rozvorům bych se tomu nedivil EDIT: tady ještě nějaký fotos... ten vnitřek je taky zajímavě nakombinovanej http://www.lidovky.cz/foto.asp?r=ln-auto&a...422_ln-auto_kik Upraveno Únor 24, 2011 uživatelem chjetjov 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 24, 2011 Sdílet Odesláno Únor 24, 2011 To mi právě nepřijde, nemám teď auto u sebe, ale co si vybavuju z umývání, apod., tak bych řekl, že to je stejné. Zajímavé je, jak je to namaskované na VW, třeba i ta zadní světla. Celkově mi to přijde jako testování FL OII nebo právě podvozku, ale kastle nová není. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pešír Odesláno Únor 24, 2011 Sdílet Odesláno Únor 24, 2011 a nebude to něco od VW co nebude mít se škodou nic společného? co bora?golf sedan? sic blbost, ale i to je možný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 24, 2011 Sdílet Odesláno Únor 24, 2011 Taky mě to napadlo, trošku mě zaráží ty znaky VW... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 27, 2011 Sdílet Odesláno Únor 27, 2011 toi je vsechno maskáž aby sme si vischni meli o cem povidat a oni meli klid na testovani no :D hodej tam znaky VW udelaj mulu a vscihniu se zameri na tohle :( ja bych byl v klidu a myslel si ze to je kvuli podvozku a hotovo :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pentadius Odesláno Únor 27, 2011 Sdílet Odesláno Únor 27, 2011 (upraveno) Klucííí, moc se tady nevášněte. Pokud jde o mulu koncernu, můžou tam být klidně i loga Seatu, Audi, Bentley či Lamborghini :o Prostě je to mula, která zkouší komponenty nového vozu a na tvaru "kastle" a logu až tak nezáleží. Ovšem to logo Lamba nebo Bentleyho by tam vypadalo dost divně :D Toto mi kdysi řekli členové z fóra kteří k tomuto mají "hodně" blízko :( P.S. tedy nic, co byste nevěděli ... Upraveno Únor 27, 2011 uživatelem pentadius 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PlumJelinek Odesláno Únor 27, 2011 Sdílet Odesláno Únor 27, 2011 Přesně tak, na znaku vůbec nesejde, stejně tak, jestli to má část ze Škodovky a část z VW. Stejně pokud testují podovzek nový Kokty, tak to pravděpodobně bude i platforma Golfa VII nebo třeba Leona... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 27, 2011 Sdílet Odesláno Únor 27, 2011 a čo keď skúšajú Audi A3 tá je dosť stará a myslím, že G a O majú rovnaký povozok 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Únor 27, 2011 Sdílet Odesláno Únor 27, 2011 A3 má taky stejnej podvozek jako Leon G a O 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.