Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

denní svícení u Active tedy bude v hlavním světle žárovkou H15?

přijde mi to nějak divný, Ambition a Elegance v mlhovkách? osobně mi tedy přijde lepší denní svícení v hlavních světlech, je víc vidět a tak nějak do hlavních světel myslím patří .... pokud bude u Ambition a Elegance v mlhách, tak to vidím jako krok zpět

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Jsou tam halogeny.

 

Active-denní svícení ve světlech,Ambition a Elegance v mlhovkách.

Dixi, TFL = TagFahrLicht neboli SPDS neboli světlo pro denní svícení.

Když se podíváš na obrázky světel, zjistíš, že u klasických halogenů je SPDS pomocí H15 v parabole blíž ke středu auta, u bixenonů bez LED je ve stejné parabole žárovkou P21/5W no a u bixenonu s LED je pomocí LED.

V mlhovkách to nebude.

Odkaz ke komentáři

S týmy svetlami je to takto:

Active, Ambition, Elegance - bez príplatku je len klasický halogén, projektorové nie sú. Za príplatok pre Ambition a Elegance je možnosť bixenónu bez denného svietenia (kód výbavy PK8) alebo bixenón s denným svietením (kód výbavy PK9).

 

Hmlovky sú za príplatok pre Active strieborné, pre Ambition a Elegance sériovo strieborné.

Čierne za príplatok sú možné len v kombinácii s bixenónmi s denným svietením.

 

Paket Dynamic zatiaľ nie je, podľa fotiek majú všetky sedadlá rovnaký tvar a líšia sa len poťahovou látkou resp kožou. Sunset konečne bude aj pre liftback, dôkaz v prílohe.

 

Znovu opakuju - výbava bixenon bez LED denního svícení (kód paketu PK8) není pro ČR uvolněn, sám o tom něco vím, když jsem tuto výbavu do národního popisu neuvolňoval :)

 

Paket Dynamic se chystá, bude v průběhu příštího roku. Co se týče Sunsetu pro liftback, tak nevím, kde se vzala ta fotka, ale v současné chvíli je uvolněná pouze pro verzi Combi, do liftbacku tato výbava nebyla světově zatím uvolněna, možná později..

Odkaz ke komentáři

No nevím co je kde vidět, ale co parkovačky?

u G6 je to tak, že potkávací světlo má H15 (potkávací a denní) a žárovku parkovaček, pak je světlo dálkových a blikač.,

takže ta žárovka je pravděpodobně parkovačkou.

která žárovka? Parkovačka je u světel bez LED 5W žárovička, u xenonů s LED to je u G6 řešeno právě LEDkama, jistě to bude stejně u OIII (intenzita svitu LEDek je regulovatelná - svítí-li jako SPDS, svítí intenzivněji, po zapnutí světel intenzita svícení poklesne na cca 50%).

Obecně - parkovačky svítí pouze v případě, kdy jsou zapnuta světla; nesvítí při použití SPDS.

Odkaz ke komentáři

Znovu opakuju - výbava bixenon bez LED denního svícení (kód paketu PK8) není pro ČR uvolněn, sám o tom něco vím, když jsem tuto výbavu do národního popisu neuvolňoval :)

 

Paket Dynamic se chystá, bude v průběhu příštího roku. Co se týče Sunsetu pro liftback, tak nevím, kde se vzala ta fotka, ale v současné chvíli je uvolněná pouze pro verzi Combi, do liftbacku tato výbava nebyla světově zatím uvolněna, možná později..

 

Ja píšem len to, čo viem a je zväčša platné pre SK trh. CZ predajný program nepoznám, nemám k nemu prístup. Pre SK sú zatiaľ v predbežnom predajnom programe obe prevedenia - aj PK8 aj PK9. Je možné, že do reálu nakoniec prejde len jeden, uvidíme v polovici januára, kedy by už konečne malo byť jasno vo všetkom.

 

Foto Sunsetu pre liftback je z prvej ruky, z Picture Gallery na B2B portáli Škoda Auto :pivo: Dúfam, že s uvoľnením problém nebude. U O2 totiž nepochopiteľne Sunset pre liftback nebol nikdy, pre ostatné modely v prevedení hatchback/liftback naopak bol. Nevidím žiaden logický dôvod, prečo nad tým kompetentný znova váhajú! Rapid má Sunset, aj SII...

 

Tá parkovacia kamera zaujíma aj mňa, ale v predbežnom predajnom programe pre SK trh zatiaľ nefiguruje. Preto mám určité obavy, či nakoniec naozaj bude.

 

Kódy motorov dostupné pre O3 platné pre modelové roky 2013 a 2014:

1.2 TSI 63kw CJZB

1.2 TSI 77kw CJZA

1.4 TSI 103kw CHPA

1.8 TSI 132kw CJSA

2.0 TSI 162kw CHHB

1.6 TDI 66kw CLHB

1.6 TDI 77kw CLHA

2.0 TDI 105kw CKFB

2.0 TDI 110kw CKFC

2.0 TDI 135kw CUPA

 

Čo je pravdy na tom, že O3 RS bude k dispozícii výhradne s 6AG??

Odkaz ke komentáři

Dix: bohužel, v současném popisu tato výbava není uvedena

 

160R: OIII RS by měl mít převodovky jako současné RS, tedy i manuál; a v tom případě beru zpět, já tvořím prodejní program pro ČR, Slováci to můžu mít jinak ;)

 

ajif: v průběhu příštího roku

 

Pawouk: TSI 90kW ne-e

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

dix: Áno, 2.0TSI 162kw a 2.0TDI 135kw budú len pre RS a podľa všetkého až od MR2014 tj cca 22KT/13.

 

ajif: 1.6TDI 81kw pre Greenline sa spomína zatiaľ len v tlačových správach, ale nikde v systéme o ňom nie je žiadna zmienka.

 

georgewww: Tie automaty pre RS ma zmiatli, pretože aj v kmeňových dátach, aj v ElsaPro je spomenutá len RS s 6AG.

 

davidsk: O Scoute ani 4x4 zatiaľ žiadna zmienka.

 

Mal som možnosť povŕtať sa trocha v DP a teda z niektorých technických riešení a pracovných postupov som dosť prekvapený. Veľa vecí je riešených kvázi jednorázovo, veľa vecí ide demontovať len novými špeciálnymi prípravkami, veľa vecí bežne nejde vymeniť, pretože sú súčasťou nejakých väčších celkov a v prípade závady je nutné meniť celý celok...

Odkaz ke komentáři

 

Mal som možnosť povŕtať sa trocha v DP a teda z niektorých technických riešení a pracovných postupov som dosť prekvapený. Veľa vecí je riešených kvázi jednorázovo, veľa vecí ide demontovať len novými špeciálnymi prípravkami, veľa vecí bežne nejde vymeniť, pretože sú súčasťou nejakých väčších celkov a v prípade závady je nutné meniť celý celok...

 

zakazník zaplatí .....

Odkaz ke komentáři

Zákazník jde po nízké pořizovací ceně = oholí se později na servisních nákladech. Tak je to všude. Oběd zdarma neexistuje.

 

Zajímalo by mě, co Škoda sleduje odstřihnutím Amundsenu, natáčecích světel a další výbavy u Fabie/Roomsteru nebo absencí např. sunsetu u liftbacku Octavie. Přitom zmíněné prvky u FII/R jsou dostupné i na menších trzích. Čekám, kdy se prohloubí rozdíly v tom smyslu, že např. u nás stále není dostupný Yeti 1.8TSI/112kW 4x4 DSG

Odkaz ke komentáři

Škodovka tím sleduje zjednodušení nabídky. Úkol zněl jasně: trochu omezit nabídku MV a tyto položky (Amundsen nebo corner mlhovky) patří k těm, které si objedná 1 zákazník z 1000, takže není důvod to ponechávat v nabídce.

 

Co se týče Sunsetu v liftbacku, tak to neznamená, že jen pro ČR by se nenabízel, v tuto chvíli není v nabídce celosvětově, takže není možné ho ani do nabídky přidat.

 

Ohledně Yetiho s beznínem, 4x4 a DSG - to by bylo podobné jako u té navigace, ba i horší - tady by se ten motor neprodával.

 

Neberte to tak, že si prostě firma řekne: českého zákazníka oholíme, nedovolíme mu tohle objednat, protože není tak důležitý. Tak to vůbec není, je to složitý proces.

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

Hm, to je teda dost velkej rozdíl mezi zadáním a výsledkem :-) Mně třeba litá rezerva jako nepřehledná výbava u Superbu nepřijde. A nebo nešlo o zjednodušení, ale záměrný ořez z jiného důvodu. Pokud by chtěl někdo zjednodušit nabídku, stačí udělat přehledný ceník, ze kterého člověk snadno pozná co u které výbavy přibývá. Ty současné jsou v přehlednosti katastrofa. To samé konfigurátor s pakety Plus, které člověk najde až úplně dole :-)

 

Je zajímavé, že na jedné straně je pořád v nabídce za nesmyslné ceny (a s nesmyslnou výbavou) Fabia Scout, ale 1.8TSI 4x4 DSG by se nevyplatilo prodávat, protože tu motorizaci nikdo nechce. No uvidíme na nabídku motorizací u OIII, co tam bude za speciality.

Odkaz ke komentáři

přesto se někdy nelze ubránit dojmu, že český zákazník je takový pokusný králíček, na kterém se zkouší, co u domácí značky ještě zkousne.

Moc by mě například zajímalo tohle - u OII základní světla svítila špatně (mně zásadně vadily parazitní paprsky při jízdě v lesních úsecích, kdy jsem periferně viděl jasný pruh světla na stromech - proto jsem nahradil standardní světla projektorovými halogeny, které byly původně jen ve Scoutu). U faceliftu to pochopila i fabrika a základ dostal projektory; u OIII se ale vracíme opět ke klasickým parabolám.

To se na tom tolik ušetří? A tentokrát pánové světla vyzkoušeli důkladněji?

Jakou má zákazník šanci vyzkoušet auto v noci například? Leda půjčit si ho na víkend, běžná předváděcí jízda 4km kolem salonu neprozradí vůbec nic.

Vezměme Golf - šestka s natáčecími bi-xenony svítí skvěle. Sedmička se stejnou verzí světel svítí o poznání hůř; u halogenových parabol je to pak ještě další o level až dva slabší.

Takže jsem moc zvědav na OIII, aby to taky nebyl krok zpět :(

Odkaz ke komentáři

no když to tady čtu co jak bude a nebude a potom co jsem OIII viděl na živo v provozu bez maskování /splácanina starých Audi/ tak jsem rád, že jsem nečekal na OIII a mám na dvoře Tourku. Jen nevím co budu objednávat za 3 roky až se auto bude vracet ....

 

George: a pořád mi nějak není jasný proč pro ty 2% to v tom ceníku nenechat. V ceníku to nic nestojí a kdo ji chce tak ji zaplatí ...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...