Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Honza9007: Proč by někdo kdo dělá pro škodovku měl lhát a mazat lidem med kolem huby a tvářit se, že je vše OK ?

Není třeba lhát, ale chápu, jak to Honza myslel a jednou je to zaměstnanec a je jeho zákonnou povinností se chovat určitým způsobem tak, aby nejednal v rozporu s oprávněnými zájmy zaměstnavatele (+ zásada loajality). Nevím, kterému podnikateli by se to líbilo.

Myslím, že se nedá říct, že by se Škodovce nedařilo, má "armádu" inženýrů a manažerů, kteří pracují na základě informací a analýz, o kterých tady nikdo nemá ani ponětí, pracují, aby v ekonomický prospěch firmy, tak mě zas udivuje, jak někdo tvrdí, že se Škodovce vymstí to, že nemyslí na srdcaře, které OIII neuspokojuje a kterých je tady na fóru možná méně než kolik má jedna větší firma služebních Octavií. Navíc je Škodovka v koncernu VW, má tam jasně vymezenou pozici, kterou musí zastávat a podle všeho se jí na rozdíl od Seatu daří. Já bych si taky přál, aby byla Octavia co nejkvalitněji, nejspolehlivěji a pro zákazníka co nejšetrněji postavená, aby měla všude měkké plasty atd., ale holt dnes ve světě vládnou spotřební produkty a není zájem na tom, aby člověk jezdil 20 let v jednom autě a tak je to bohužel se vším.

Došlo k určitým ústupkům, ale zatím nebyl vůbec čas pro to, aby se ukázalo, jestli v praxi budou činit nějaké konkrétní problémy (jako zmiňované šrouby na dveřích) nebo ne, faktem ale je, že OIII přinesla alespoň pro mě atraktivní design, inovativní a lákavou příplatkovou výbavu, přitom cena nevzrostla, naopak když se podívám na tu OIII v Ačkách, na kterou tu někdo hodil odkaz, tak za takový peníz se nám mohlo v roce 2004 o takové konfiguraci jenom zdát.

Zajímavé je, jak už tu někdo taky vzpomněl, jak se nadávalo na facelift OII, jak se jí přezdívalo "korejčák" a dneska řada lidí investuje nemalý peníz do staré OII, aby ji předělali na facelift. Snad při uvedení každého nového modelu Škodovky se v diskuzích spustí masivní kritika. Faktem je, že Škodovka je u nás top firma a můžem na ní být svým způsobem hrdí, i když je pod křídlama VW, což je ale jedině dobře.

Upraveno uživatelem ViktorMPI
Odkaz ke komentáři

myslím, že 1,4 tsi 103 kW s 250 Nm na tom bude dobře, osobně bych volil tuhle motorizaci do současného Golfa,,

při testech na brzdě naměřili víc, ale to asi u 1,8 tsi naměří taky, bohužel, 1,8 tsi pro OIII je opět jako stará pouze s 250 Nm .....

v podstatě příplatek za 1,8 tsi je příplatkem za multilink biggrin.gif

 

to je přesně další z věcí, které jen dokazují, že OIII není vůbec někde jinde než OII, píše se tady o modernější technice OIII,

hmmm, motory stejné, náprava horší, brzdy stejné, asi to bude v tom barevným maxidotu a lepším Columbusu, ty slavné několikrát zmiňované asistenty? doporučuju vyzkoušet, nakonec to každej vypne, protože mají své mouchy, dost otravné mouchy ....

Odkaz ke komentáři

Myslím že diskusií k interiéru už stačilo :) "chlapci" pozrite sa na interiér Passatu predFL a OII, tie autá sú staré približne rovnako, ale v Passate sú hnusné plasty podľa môjho názoru podľa toho čo si pamätám tak aj na dverách tvrdé?! a nikomu to nerobí problém, vidno to aj na predajnosti. Ak sa mýlim opravte ma ale Passat B6 je drahšie auto a vyzerá lacnejšie než OII, to že budú trochu tvrdšie v OIII no a čo. Ešte aj Rapid ich má lepšie, než Passat.

Odkaz ke komentáři

Rapid má lepší interier než Passat ?

OII si už radšej neporovnal iba si vzal za príklad Rapid? :)

sadni si do B6 lesklá škaredá pal. doska aj dvere, tie škodovácke materiály vyzerajú už na pohľad a dotyk krajšie (OII) ak máme porovnávať rovnaké ročníky - ale každý má svoj názor a neberiem mu ho, no myslím si že sa nemýlim

Odkaz ke komentáři

OII si už radšej neporovnal iba si vzal za príklad Rapid? :)

sadni si do B6 lesklá škaredá pal. doska aj dvere, tie škodovácke materiály vyzerajú už na pohľad a dotyk krajšie (OII) ak máme porovnávať rovnaké ročníky - ale každý má svoj názor a neberiem mu ho, no myslím si že sa nemýlim

 

OII, to že budú trochu tvrdšie v OIII no a čo. Ešte aj Rapid ich má lepšie, než Passat.

tohle je tvoje věta .... cool.gif

 

já jsem o OII psal v předchozích příspěvcích, kde jsem konstatoval, že OII je o fous lepší, ale v případě OIII ani náhodou

 

 

 

Odkaz ke komentáři

tak zkušenosti po půlhodinové zkušebné jízdě po normálních silnicích v prostřední výbavě, 1,6 TDI.

 

Podvozek vypadá sedí dobře /přiměřeně tomu, že v LBC mrzne takže se toho moc extra přes Ještěd zkoušet nedá..../, řekl bych, že nerovnosti filtruje hůř než OII, odhlučnění +- stejné, rozhodně ne lepší, sedačky mají horší boční vedení, tvrdost +- stejná, palubka německy strohá, bez nápadu, nenadchne, neurazí. Co mi, ale hodně vadilo, že mě těsně pod koleno tlačí hrana středového panelu, bohužel se mi nepodařilo ani po 5 minutách najít posez kde by to nebylo a není to nic příjemného. Místa pro řidiče je míň než v OII. S prodejcem jsme se shodli, že interiérem není OIII krok dál oproti OII, spíš naopak. Samozřejmě elektrických kravinek je nabídka pořádná. Kdo je využije je otázka jiná. Jo a kastlík před spolujezdcem zlobí prý u všech, musí se domáčknout na obou stranách ....

 

Poté jsem si jen sedl do Rapida pro srovnání. Interiér stejně strohý, ale středový panel není tak mohutný takže pro řidiče o dost víc místa a nic netlačí. Teda aspoň mě. Dynamik sedačky jsou hodně dobrý.

 

Takže za mě subjektivně pokud škodovka do půl milionu tak radši vybavéného Rapida. Pokud přes půl milionu tak Superba. Rozdíl mezi tou OIII ve které jsem jel a základem v provedení Drive, který ve výbavě toho nabízí cca stejně je 30t. Kč.

 

Jinak až budu vybírat další auto půjdu se podívat k VW, ale i k Fordu.

Odkaz ke komentáři

Ak sa mýlim opravte ma ale Passat B6 je drahšie auto a vyzerá lacnejšie než OII, to že budú trochu tvrdšie v OIII no a čo. Ešte aj Rapid ich má lepšie, než Passat.

Tady te neni za co opravovat, to je tvuj subjektivni pocit, se kterym se ale vubec neztotoznuji. Passat B6 i B7 je na vyssi urovni nez O2, stejne tak CC je jinde. Passat ma akorat tvrdy plast v oblasti praveho kolene ridice a leveho kolene spolujezdce. Interier je podle me propracovanejsi a dvere jsou mekke. Nehlede na to, ze passat je o hodne tizsi v interieru, ale to i ve srovnani se superbem je tizsi. Myslim, ze neni moc na miste srovnavat O2/O3 a passata. Zatim na me O3 pusobi pouze tak, ze pokrok je v tom, ze narostla v rozmerech, taky me osobne neuchvatila, na jizdu se jeste musim domluvit, to posuzovat nemohu.

Odkaz ke komentáři

já jsem o OII psal v předchozích příspěvcích, kde jsem konstatoval, že OII je o fous lepší, ale v případě OIII ani náhodou

Teraz neviem k čomu (k aký vlastnostiam - ja preberám len plasty) si myslel že OII je lepšie ale je to jedno :) K OIII usudzujem podľa vašich reakcií, že je tvrdšia - posúdim keď sa dostanem dnu, zatiaľ som videl zvonku a designovo vedie pal. doska OII a OIII nad Passatom.

 

Tady te neni za co opravovat, to je tvuj subjektivni pocit, se kterym se ale vubec neztotoznuji. Passat B6 i B7 je na vyssi urovni nez O2, stejne tak CC je jinde. Passat ma akorat tvrdy plast v oblasti praveho kolene ridice a leveho kolene spolujezdce. Interier je podle me propracovanejsi a dvere jsou mekke. Nehlede na to, ze passat je o hodne tizsi v interieru, ale to i ve srovnani se superbem je tizsi. Myslim, ze neni moc na miste srovnavat O2/O3 a passata. Zatim na me O3 pusobi pouze tak, ze pokrok je v tom, ze narostla v rozmerech, taky me osobne neuchvatila, na jizdu se jeste musim domluvit, to posuzovat nemohu.

V tvrdosti dverí OII a Passat sa asi nezhodneme. O jazdných vlastnostiach a tichosti som nepísal, tam jasne vedie Passat pred OII a SII...OIII som nešiel tak neviem povedať názor, ale Rapid sa nechytá ani na OII.

My sa ale bavíme o plastoch :) Šlo mi iba o to, že VW ak má tvrdší interiér, ktorý sa predáva a nie je čo riešiť, ak to má Škoda tak si to radšej nekúpim (nehovorím že hneď bežím kupovať OIII) pretože prešla na tvrdší oproti mäkkému z OII.

 

Taky souhůlasím s Michalem.Měl jsem 2 Passaty 3C a hned na to 2 OII a Passat je úplně jinde.Jak v komfortu,tak v tichosti při jízdě.

Áno je to inde tichosťou, podvozkom než OII, SII, ja som komentoval iba plasty! :)

Odkaz ke komentáři

Tak dneska mě na R10 u turnova předjížděla OIII s dením svícením, nevim kdo tady pronesl že je to pseudoled nebo nějakej takovej blábol, nejdříve jsem si myslel že je to audi, až pak jsem zjistil že je to octávka tudíž led dení svícení svítilo poměrně dobře....

Odkaz ke komentáři

Michal: jde jen o jazykový výklad, záleží, jestli se chce vyjádřit hranice pro klikovou nebo víceprvkovou nápravu. Kliková je prostě do 110 kW včetně. Asi je lepší to udávat takto, protože tvrzení, že hranice víceprvkové nápravy je 118 kW by mohlo vyvolat dojem, že těch motorizací s víceprvkem je víc.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...