Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Dnes se u nás začal prodávat nový VW Golf Variant - jak vidíte jeho konkureční "schopnost" proti Octavii Combi?

V základu má mít multilink....ví někdo, jestli už má i Škoda představu, kdy by ho nabízela alespoň v příplatku např. na 1,4 kombíku?

AFAIK multilink stejně jako u hatche od 90kW

Odkaz ke komentáři

Dnes se u nás začal prodávat nový VW Golf Variant - jak vidíte jeho konkureční "schopnost" proti Octavii Combi?

V základu má mít multilink....ví někdo, jestli už má i Škoda představu, kdy by ho nabízela alespoň v příplatku např. na 1,4 kombíku?

 

ještě jsem neviděl ceník, ale jestli bude kopírovat výbavou klasický Golf, tak bude lépe vybavený ....

Odkaz ke komentáři

ještě jsem neviděl ceník, ale jestli bude kopírovat výbavou klasický Golf, tak bude lépe vybavený ....

 

Tak jsem dnes zkoušel nový Variant v konfigurátoru. Jesliže chci porovnat motor 1,4TSi/103kW (u Octy v Ambiente, automat), tak musím sáhnout po VW v nejvyšší třídě Highline (jinak se nabízí jen 90kW). Rovnou jsem to zkoušel s 7DSG a světe div se - nejenom že je VW o 30 600,- levnější, ale má ještě plno věcí - v základu Climatronic, 16-ky kola Dover, zadní LEDky, střešní nosič, lepší rádio s barevným dotykáčem, 8 repro, vše okna v elektrice, start-stop, boční airbagy vpředu i vzadu, deaktivace spolujezdcova airb., řidičův kolenní airbag, sledování únavy,a ještě pár serepetiček ...není nutno dávat žádný příplatek. No a samozřejmě ten MULTILINK.... Je toho málo???

Asi je rozhodnuto... :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

no jo tak ford, tam už je to standardní výbava jako ESP, nýbrž u škodovky si musel něco doplácet :-D

 

Tak to nevím, kde jsi vzal, u Focusu za to musíš doplácet vždy (Octavia v paketu Elegance Plus) a v Mondeu až od výbavy Titanium S Plus (Superb od LaK, v Elegance Plus)

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

Chlapi, ve čtvrtek jedu na instalaci výfuku Laityng rovnou k výrobci a pořád váhám mezi koncovkou výfuku a nebo celý zadní díl výfuku. Cenovej rozdíl je zhruba 2-3tis.

 

Od kompletu zadní části výfuku očekávám lepší zvuk. Ale zase nevím jaký to bude mít vliv na spotřebu. Otevřený výfuk děla dle mýho svý.. Rozhodně nechci, aby se třeba o 0,5l spotřeba zvýšila. Přimo firma Laitying tvrdí, že by se při běžném provozu měla spotřeba snížít (čemuž moc nevěřím). Jaký na to názor máte vy? Nechám si poradil, všechny názory beru ;-) Neuškodí to i časem jinak novému motoru?

 

Jinak pouze koncovka by měla jen vizuální smysl.

Odkaz ke komentáři

Chlapi, ve čtvrtek jedu na instalaci výfuku Laityng rovnou k výrobci a pořád váhám mezi koncovkou výfuku a nebo celý zadní díl výfuku. Cenovej rozdíl je zhruba 2-3tis.

 

Od kompletu zadní části výfuku očekávám lepší zvuk. Ale zase nevím jaký to bude mít vliv na spotřebu. Otevřený výfuk děla dle mýho svý.. Rozhodně nechci, aby se třeba o 0,5l spotřeba zvýšila. Přimo firma Laitying tvrdí, že by se při běžném provozu měla spotřeba snížít (čemuž moc nevěřím). Jaký na to názor máte vy? Nechám si poradil, všechny názory beru ;-) Neuškodí to i časem jinak novému motoru?

 

Jinak pouze koncovka by měla jen vizuální smysl.

proč to řešíš a nepočkals raději na RS?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...