Přejít na obsah

turbo na octavii 1,8t


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny přítomné :blink: Asi před měsícem jsem koupil octavii 1,8t 110kw a zdá se mi že auto netáhne jak má předtím jsem měl volvo s80 103kw a mělo větší zátach nemám to sčím porovnat nikdy jsem nejel v jiné octavii stímto motorem.Ale hlavní otázka je jestli při normálním protůrování na neutrál jde slyšek pískání turba protože at poslouchám jak poslouchám nesliším nic jen občas odvouknutí ventilu turba.Bojím se totiž že je zadřený turbo máte někdo nějakou skušenost??Díky za odpovědi :D

Odkaz ke komentáři
No nevim, na proslapnuti plynu turbo mo slyset nebude pres rykot motoru.. Jinak zatah zkus na 3. stupen, od cca 2000ot bya mel byt znatelny zatah.. (moje okta na 2" a prudky seslapnuti plynu stehuje obsah prihradky pod sedacky)

 

:lool: já mám sice automat tak to při sešlápnutí plynu prostě podřadí ale od spoda to téměř netáhne až při vyšších otáčkách.Ale zdá se že to turbo nejde moc slyšet i když je motor v tahu.

Odkaz ke komentáři
Zdravím všechny přítomné ;) Asi před měsícem jsem koupil octavii 1,8t 110kw a zdá se mi že auto netáhne jak má předtím jsem měl volvo s80 103kw a mělo větší zátach nemám to sčím porovnat nikdy jsem nejel v jiné octavii stímto motorem.Ale hlavní otázka je jestli při normálním protůrování na neutrál jde slyšek pískání turba protože at poslouchám jak poslouchám nesliším nic jen občas odvouknutí ventilu turba.Bojím se totiž že je zadřený turbo máte někdo nějakou skušenost??Díky za odpovědi :lool:

 

toto turbo sa točí stále, aj na volnobehu. ked stojíš na mieste tak musíš počuť jeho jemné pískanie, keď pridáš tak chvílu počuješ jeho piskot, ale potom ti ho prehluší hluk motora. za jazdy ho je počuť keď pridáš tak približne 2500 ot. inak na jeho začiatok výkonu je od cca 1800 ot. najviac ho je počuť asi pri klesané otáčok :-D

skús lahnút pod auto a pozri či nie je turbo moc obtečené od oleja :-/

Odkaz ke komentáři
toto turbo sa točí stále, aj na volnobehu. ked stojíš na mieste tak musíš počuť jeho jemné pískanie, keď pridáš tak chvílu počuješ jeho piskot, ale potom ti ho prehluší hluk motora. za jazdy ho je počuť keď pridáš tak približne 2500 ot. inak na jeho začiatok výkonu je od cca 1800 ot. najviac ho je počuť asi pri klesané otáčok :-D

skús lahnút pod auto a pozri či nie je turbo moc obtečené od oleja :-/

 

Tak podle toho co jsi napsal to vypadá že je to turbo asi zadřené :lool: zítra se kouknu jestli to není potečený,ale každopádnš jsem to turbo ještě neslyšel ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Zdar chlapi,

 

Odchází mi turbo (auto pořád jede jak má, ale turbo hlasitě píská/hučí) a našel jsem tenhle repas http://turbodmychadla.eu/turbo/turbo-skoda/turbodmychadlo-turba-turbodmychadla-škoda-octavia/turbodmychadlo-turbo-skoda-octavia-i-1-8-t-rs-132-kw-53039880035-06a145704b ... akorát nepíšou na typ motoru AUQ, bude sedět bez problému? Kamarádovi dělalo ten stejný zvuk a po čase odešlo kousek u Prahy, tomu bych právě chtěl předejít, aby se nesyplo někde 300 km od domova :)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

tak mě turbo dává pomalu zbohem takže co teď, koupit repasované, nebo dát opravit, případně koupit použité? co doporučujete?

 

a ještě se chci zeptat když mám rok 2003 a motor ARX tak je turbo stejné jako na RSu?

 

tuším že RS má jinou přírubu na vstupu z výfuku (širší), ale nejsem si jistý ..

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, koukám že turba u 1.8T odcházejí jako na běžícím páse. I mě to už potkalo (viz můj příspěvěk o bílém kouři z výfuku). Začíná to čmoudit bíle a z motoru se ztrácí olej, ale nerekl bych ze je hlucne. V kabine slyset není, jen když stáhnu okénko tak je slyšet hvízdání.

 

Ale hlavně se chci zeptat jestli má někdo další zkušenosti s repasovanýma turbama. Jak fungujou vám co máte repasované. A ještě jeden dotaz co se stane když na 1.8T ARX dám turbo z RS ? zlepší se tím něco nebo jen zkrátím životnost motoru ?

 

Dík za rady ..

 

Karel.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...