Jump to content

Jaké repro do dveří


Recommended Posts

Pokud nechceš měnit nic dalšího, tak stačí jen sundat mřížku a pokud budeš dávat neorigo reproduktory, tak si nezapomeň koupit redukce, aby jsi mohl nové repro připojit, protože origo mají konektory, kdežto ostatní repro se připojují přes fastony :)

Link to post
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Zdravím, před nedávnem jsem koupil své první auto octavii 1u2 Rider r.v. 2004 liftback a začínají zlobit přední originální reproduktory. Na auta jsem úplný lajk, proto bych poprosil o radu ohledně zakoupení vhodných reproduktorů, tak aby při montáži nebylo potřeba rozebírat celé dveře. Pro správné pochopení, aby stačilo jen "vyšroubovat a našroubovat" plasty. Reproduktory, redukce(pokud je nutná) a pokud to lze, tak i MDF podložky. Děkuji

 

 

EDIT: Ještě otázka, je možné přidat dozadu reproduktory i když od výroby nejsou? Jsou pouze u řidiče a spolujezdce.Děkuji

Link to post
  • 3 weeks later...

Mate niekto skusenosti s excursion značkou?

A ešte dotatkova otazka :D ak mam sibwofer 400w rms pri 4 Ohm tak zosik som si nasiel monoblok a tiež 400w rms pri 4Ohm ten by mohol byt ok? Alebo mam hľadať s väčším alebo slabším vykonom zosik?

Ďakujém

Link to post
  • 2 weeks later...

Podle mě především záleží na tom, jaké máte od repra požadavky, jaký očekáváte zvuk, co vám stačí... Já jsem třeba na hudbu vysazený tak potřebuji to nejlepší a často tedy nejdražší, ale běžně by měl stačit průměr. Podíval bych se sem: http://www.audioland.cz/reproduktory-dle-typu-auta/ a to už něco vhodného vyberete...

Link to post
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Zdravim a poprosim o radu.

Mam octavii 1 combi, radio mam https://www.mall.cz/autoradia/pioneer-deh-5000ub

Ve vytlumenách dveřích na mdf podlozkach mam https://www.cnet.com/products/pioneer-ts-g1655-speaker/ zapojene na radiu

vzadu v kufru https://auto-subwoofery.heureka.cz/blaupunkt-gtb-8200-a/recenze/#section

a jako zadni mam https://www.ahifi.cz/reproduktory-crunch-dsx462.html

jako vysky jsem dal https://www.ahifi.cz/vyskove-reproduktory-sinus-live-neo-13s.html

 

zaprve: zvuk se mi porad nejak nepozdava. Zda se mi to zahuhlane, a nevyrazne. At si hraju s nastavenim radia jak chci. Nejlepsi je to asi s LOUDNESS aspon na low (da to tomu stavu, ale cim vic loudness tim vic pak neprijemnejch drncicich hnusnejch basu a zaroven se vytrati detaily), pokud dam prirozene nastaveni tak je zvuk unyly a nijaky.

Kde muze byt chyba?

 

 

zadruhe: rekl sjem si ze vymenim ty pioneery, otazka je zda si prilepsim (koupil sjem je asi pred rokem pouzite za . Ted za jake - logika voli za http://www.hifi24.cz/sinus-live-sl-165w-2 jelikoz jsou to ty same v setu s vyskami, ale prodejce mi rekl ze spise basujou (coz mi nevadi) a ze stredy nemaji nic moc (coz mi vadi, proto to chci i vymenit), ze je lepsi voba http://www.hifi24.cz/hertz-ev1655, ktere ale zase moc nebasujou.

 

Takze ktere a ma to cenu, polepsim si?

Link to post
  • 7 months later...

Potřebuji poradit.

Budu kupovat repra do předních dveří. Základ budou MDF podložky, možná vytlumení (asi ne hned) a nevím jaké repro. Uvažuji nad tímto:

 

JBL CS760C

Hertz DSK 165.3

MTX Audio TRS654

KICX ICQ 6.2

Gladen Alpha 165

anebo z levnějších tohle:

Autotek A6.2C

Mac Audio APM FIRE 2.16

Co z toho vybrat?

 

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Dobrý den, mam ovci 97 rok. Vepředu mám ještě origo papíráky. Chci je vymenit, ale bez vetsich investic, tudiz mě napadli třeba orig repra z G4. Měl jsem ho a repra mi tam bohate stačili, hrali krásne, nevim jestli se do plne palby davali nějaké spesl, ale myslim ze ne. Ted mě zajímá jestli jsou stejně veliké.

A druhy dotaz. V zadu mam plato s 2x JBL, zadni bocni jsem odpojil a kdyz hrajou oba tak to hraje pěkně, ale basy moc nic. Nahodou jsem dneska dojebal aux kabel a najednou mi to hralo jen na levy kanal a ze zadu basy jako krava (myslim, oproti tomu jak to hraje normálně ??) no tak mě napadlo, ze jelikož jsou zapojene naprimo do radia místo origo zadnich, tak by jim asi slusel nějaký zesilovač aby to basovalo, jako kdyz to hraje jen na jeden kanal, ne? 

Link to post

Pokud ma golf 165mm repro, tak pasovat budou, jina velikost pasovat nebude!

Co se tyka zadnich repro, mas oba reproduktory stejne zapojeny? Pokud mas u jednoho prohozeny + a - , tak se ti pak zvuk bude navzajem rusit. 

To ze ti hrala jedna strana neznamena, ze ti tam slo vic stavy...? Radio ma 4 vystupni kanaly a kazdy kanal dava max. okolo 20W RMS bez ohledu kolik kanalu jede, takze si myslim, ze mas reproduktory spatne zapojeny...

Link to post

Tak s tím zadním repro jsi mel pravdu. Pravý reprák byl otočen, teď hrajou dobře. Dekuju... Jinak na tech JBL je 70W, tak by to do budoucna asi stejně zesik sneslo. Každopádně teď už jsem s nimi spokojen...

Link to post
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...

Mohl by mi nekdo poradit s reproduktory do prednich dveri? V zadnim platu mam tyto https://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-alpha-130-coax.html 

A nevim jestli do prednich dat stejnou znacku a sice tyto https://www.ahifi.cz/reproduktory-do-auta-gladen-m-165-v2.html nebo mam dat jinou znacku tyto https://www.ahifi.cz/hertz-ck-165.html

Jestli se zkratka hodi kombinovat znacky reproduktoru. Samozrejme vim ze zalezi i na vlastnostech, a prave ze Hertz je o cosi lepsi.  Do auta nechci pridavat zesilovac ani sub. Dvere budou samozrejme vytlumeny. Dekuji za nazory

Link to post

Reproduktory kombinovat muzes, takze je na tobe kolik chces investovat, ale rekl bych, ze ty Gladeny budou bohate stacit, ale pokud chces, tak i ty Hertz muzes koupit. Nejlepsi by bylo zajet do prodejny a oni ti na demo panelu pusti obe znacky reproduktoru. 

Nez budes tlumit dvere, tak dej i MDF podlozky pod repro misto tech origo plastovych... 

Link to post
  • 3 weeks later...

Divam se na ten set tlumicich materialu a mam obavy, aby ti to vyslo. Je tam 8x Comfortmat Standard S2 (500x350mm) a jelikoz musis vytlumit vnitrni i vnejsi plech, tak si myslim, ze ti to nevyjde, ale treba se pletu. Zmer si plochu dveri a hned uvidis... 

Jinak je zbytek OK

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...