Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

To mas pravdu, tohle se mi opravdu nestalo abych nekoho zmeril, udelal mu upravu a dal mu graf z uplne neceho jineho, jak pak vite ze uprava je OK?? Jak jste vyhodnotili data?? Z ceho?? Jak jste zakaznikovi popsali chovani upravy, zmeny, narusty??? Co diagnostika?? Myslim, ze to je proste jen velice krasne obalena nalivarna, borec nalije SW ( po problemech s tim ze neumi preprogramovat epromku) zmeri auto ktere asi vzivote nemeril, a da zakaznikovi graf z neceho tedy udajne jineho. A vymluva typu FRMOL to je megadrzost!!!! Jeste si za to vzit po sleve :lool: penize...

 

I´m sorry Mr.Perfect. Není to graf z úplně něčeho jiného. Když se zadají při měření správné hodnoty řazení toho vozu, tak je graf ok. Kdo tady mluvil o problémech s naprogramováním EPROMKY. Jen se klidně do mě strefujte. Je mi to fuk. Já vím, že to auto je v pořádku. Přeměření znovu má zdarma, ale jak říkám, u měření i programování byl, takže ví co a jak. Ale vidím, že stačí jakákoliv záminka a někteří jsou tu na koni.

 

Kolega se zřejmě snaží říct, že graf by měl sloužit také pro kontrolu úpravy, nejen pro to aby se tím uživatel chlubil na fóru.

 

Přesně jak říkáte. Bohužel jsme tu kontrolu jednou hodnotou v pc špatně ukázali (a všimli si toho pozdě, což je naše chyba). Po opravě té hodnoty, je to vše v pořádku. A po novém měření to bude taky v pořádku a majitel vozu to ví.

Odkaz ke komentáři

Kolega se zřejmě snaží říct, že graf by měl sloužit také pro kontrolu úpravy, nejen pro to aby se tím uživatel chlubil na fóru.

No jiste, jsme si poridil brzdu ne z duvodu abych tam honil nejakou hodnotu, ale abych mel moznost porovnani upravy a chovani jako celek, prubeh sily motoru, nastup sily, propady v regulaci, porovani s merenim serie.. Porovnat s daty vstrikovani a preplnovani, a vyhodnotit upravu jako celek... To ze dam onen graf zakaznikovi, kterej mi slouzil po dobu upravy k vyhodnocovani, doladovani a zmenam je jen tresnicka na dortu. Proto mam i retarder na brzde abych mel vice moznosti pracovat s nastavenim zatezi atd..Staticke mereni, dynamicke mereni..
Odkaz ke komentáři

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wtf, ja si taky natocim video ze to jede to 7 tis, ale jak to jede :lool: Vezl jsem se v jednom supu 110 upravenem na vice a jelo to naaadherne. Nebudu psat kdo nebo ci, to pak muze upravce napsat sam, ale krasa :palec:

 

jinak to kdyz tak cele presunte do motoru admini, diky :palec:

 

Však majitel v tom autě jezdí a sám je velice spokojený. Klidně si to od něj zjistěte a svezte se v tom jeho RS. Není problém.

 

No jiste, jsme si poridil brzdu ne z duvodu abych tam honil nejakou hodnotu, ale abych mel moznost porovnani upravy a chovani jako celek, prubeh sily motoru, nastup sily, propady v regulaci, porovani s merenim serie.. Porovnat s daty vstrikovani a preplnovani, a vyhodnotit upravu jako celek... To ze dam onen graf zakaznikovi, kterej mi slouzil po dobu upravy k vyhodnocovani, doladovani a zmenam je jen tresnicka na dortu. Proto mam i retarder na brzde abych mel vice moznosti pracovat s nastavenim zatezi atd..Staticke mereni, dynamicke mereni..

 

Souhlasím. Netvrdím opak.

Odkaz ke komentáři

Proc teda jela dve rs vedle sebe a jedna ma 365 nm a druha 295nm. Celkem bych chapal ze ta prvni bude krapek rychlejsi.... a ne ze jedou stejne :o nebo mu ta slaba ujede

 

Samozřejmě je to dané tou chybou v tom grafu, byla i jiná hodnota krouťáku. Ten krouťák je nižší, však mu pošlu ten graf a bude to. Každopádně se domluvte a přijeďte všichni spolu na to jeho měření. Změříme jeho auto a uvidíte. Vím, že jste včera jezdili spolu.

Odkaz ke komentáři

To se tady zase strhlo hádaní. Opravdu nevím ani co bych k tomu řekl, jen snad se chovejte trošku vstřícněji.

 

Můj názor na to celé: Jako laik v tomhle oboru, jsem to vše viděl co se dělalo a podobně. Na testovaci jizde auto jelo hezky, jen mi bylo doporuceno vymenit svicky. Test na MaxDynu take v poradku. Uznavam ze ten kroutak to nema, ale to mi bylo sdeleno taky od MaxChipu, jelikoz tam jsou spatne hodnoty na osach. Rekl bych podle pocitu ze to ma cca stejny vykon jako ta chipovana od Rosti (boxxer), jelikoz jsme zkouseli nejak akcelereaci z 3q, 4q a 5q a da se vicemene rict ze nam to jelo podobne. Dneska jsem to take trosku protahl a jde poznat ze max vykon to ma tak od 4tis otacek az do 6,5tis, takze zadny upad u 4 tisic nebo tak opravdu neni, klidne kohokoliv svezu nebo podobne.

 

A nazor tady na to vsechno, zkuste se k sobe chovat trosku vlidneji, myslim ze co se tyce uprav by jste se tady na foru mohli podporovat a bojovat proti ABC a podobnym.

 

Jak mi bylo sdeleno, v patek by jsme to meli tedy znova premerit se spravnyma osama v grafu, takze bude uplne novy graf. Muj postoj k firme MaxChip je vice nez kladny. Jak co se tyce probrani problemu, zvazovani nekterych dalsich uprav a seznameni s tim co dela. Takze z me strany mohu opravdu jen a jen doporucit. :palec:

 

PS: Uz se tu prosim nehadejte, kdo to ma cist :pivo:

Odkaz ke komentáři

A proc bych mel jezdit na valce, kde nemate ani dostatecny vetrak na zmereni benzinu?

 

Je tam drobná odchylka, ale né nijak velká. Je pravda, že ten větrák není úplně nejlepší... Fun psal, že při nedostatečném chlazení prostě pár koníků může utéci. A neříkám, že ne.

Odkaz ke komentáři

Jsem tu novej a asi bych neměl moc vyskakovat, ale nemyslíte lidi že toho hádání je už trochu moc? :blink:

 

Kdyz si novej tak si nevyskakuj :lool: (joke samozrejme)

 

Tady jde o to, ze ten graf je nesmyslny proste stejne jako ten kroutak. Resi se tady proste chipy a jak to ma vypadat takze bych to nevidel na hadku, ale vymenu nazoru lidi co do toho vidi a prodavaji to co umi a kazdy prodava to sve...

Odkaz ke komentáři

Me uz dejte pokoj, ja benziny nedelam. :D kazdopadne dostatecne chlazeni je problem, hlavne pokud mate zatezovou brzdu. Lze to resit ale i improvizaci, ostrikem studene vody.

 

To je škoda koncernove 1,8T a 2,0TFSI bys mohl delat at nemusime jezdit do Prahy :lool: Ale asi by ses musel naklonovat no...

Odkaz ke komentáři

Rekl bych podle pocitu ze to ma cca stejny vykon jako ta chipovana od Rosti (boxxer), jelikoz jsme zkouseli nejak akcelereaci z 3q, 4q a 5q a da se vicemene rict ze nam to jelo podobne.

 

Jestli se nepletu, nemá Rosťa náhodou nějakej problém? má sice soft, ale nejede tak, jak by měla? (je možný, že si ho s někym pletu :D)

Odkaz ke komentáři

Protože nebyl žádný komentář k tomu, co je vytaženo přímo ze stránek diskutované firmy, tak pár přímých dotazů na Maxchipa:

 

1) Jak důvěryhodně asi působí úprava Fabie SDi na 80 PS/156Nm?

2) Podobně - OI 1.8 20V na krouťák 221Nm?

3) Vyhoněné turba nejvýkonnějších benzínových variant (Cupra, TT ..) upravíte o 25% nahoru, ale na druhou stranu "podladěné" jen o 10% (Focus ST)?

4)Jak dokážete atmosférický Citroen C4 2.0 16V naladit na neskutečných 163kW? A zároveň přeplňovaný 1.6 THP jen na 113kW (v sérii má 110)? :blink:

5) Proč je většina úprav jako přes kopírák naprosto shodná co do nárůstu parametrů? Turba 25%/25% (viz. celá výkonová řada 1.8T), atmosféry 10%/5% (teda až na renoncy viz. bod 3 a 4 a určitě další)? Kdokoliv se může přesvědčit, jak moc pletu, motorů a aut na výběr je dost.

6) Co je to za motor ten 1.8 TSi RS 132kW? Není chyba tady, že jste ladili a měřili něco jiného? :lool:

 

To vše jsou údaje z tvých webových stránek, které tímto působí skutečně velmi důvěrohodně. Za mne na profíky a odborníky až přespříliš evidentně nepravdivých a nesmyslných údajů, beze změny zkopírovaných z německých stránek.

 

Nebudu komentovat diskuzi posledních 2 stránek na téma nesmyslného grafu z brzdy, která od počátku svědčí o amatérismu obou - kdo naměřil a i kdo zvěřejnil. Sorry chlapi, u již legendárního motoru, kde při troše hledání najdu na netu 3 zadky grafů úprav :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...