Přejít na obsah

Octavia 3 facelift


beryfery

Doporučené příspěvky

ono to je jedno jak to vypadá, stejně tyhle rádia jsou strašně pomalé(ovšem už to je o kuličku rychlejší než ultra pomalá RNS510). než to načte sd kartu, než to načte navigaci... tak na iphonu už mě navigace běží dávno....

zkoušel jsem si i u bmw ten jejich barevnej klíč na parkování, zase než to něco udělá, tak mě přijde rychlejší si sám s tím autem popojet. ale strašná machrovinka zákazníka :D

 

Odkaz ke komentáři

Mam O3 predFL kupovanu minuly Maj a nelutujem kupu, som rad za 1.4TSI lebo 1.5 bude mat este muchy (neverim ze to bude bez problemov), troska mi chyba vyhrievanie volantu co by som uvital a ostrek parkovacej kamery. inak na ten predok si zvykne clovek, BiTDI mi pride utopia do octy, ked to nema ani golf. A leskly stred palubovky vyzera pekne a efektne ale na denne pouzivanie by ma stvali otlacky (ako asi skoro vacsinu tuto).

Odkaz ke komentáři

bojler: to máš asi dobrej kus.. Mě se pořád seká, zůstává viset parkovací obrazovka a musím ji manuálně zrušit.. Dost pomalu to nabíhá a už 3x se mi stalo, že bylo rádio zapnuté, ale z reproduktorů žádný zvuk.. Takže vypnout/zapnout a zas to naskočilo..

Odkaz ke komentáři

Uznávam a potvrdzujem, že s rádiami to je hodne nešťastné - pod názvom Bolero bolo k dispozícii X rôznych modelov, od O2FL, cez S2, S2FL až po O3 MIB1 s alebo bez podpory cúvacej kamery, teraz MIB2 a po FL ďalší model. Toto všetko sa volá Bolero :wallbash:

Konkrétna čerstvá skúsenosť:

  1. MIB2 Bolero s číslom dielu 5Q0 035 840 A, hw 24, sw 245 updatnuté na 359, funguje bez problémov
  2. MIB2 Bolero s 5Q0 035 840 B, hw 30, sw 359 z výroby; vždy po zapnutí rádia začne prehrávanie poslednej skladby od začiatku, použitá bola presne tá istá SD karta, ktorá v bode 1 funguje a pokračuje v prehrávaní tam, kde prestala. Rádiá boli prehodené medzi autami, toto rádio funguje rovnako zle aj v aute z bodu 1

Čo sa týka O3FL, mal som možnosť vidieť naživo bielu, striebornú a šedú metal. A naživo vyzerá teda podstatne lepšie, než na fotkách, najmä v tmavšej farbe. Na predok si treba zvyknúť, trefne to zhodnotila manželka - "ok nepáči sa ti ten predok, ale ako sa chceš naňho pozerať, keď to auto budeš šoférovať"? Teraz už len musím vyčkať, kým nám ten náš kus vyrobia :pivo:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

BiTDI urcite v OIII nebude..... spise se dostane do Superbu...

 

A urcite si nemyslim, ze ten motor je nejaka vyhra... ?

 

Nesouhlasím s tím, že TDi motor je špatný, naopak! Jde krásně do otáček, má sílu jak hrom a slušnou spotřebu. Ano, RS to jistě není, sám mám vyzkoušené i benzinové RSo a to je opravdu jinde. Dalo by se ještě polemizovat o pružném zrychlení nafta a benzin, ale říkat, že diesel motor v RS není výhra-je špatný to asi ne. :-) není to motor do RSa, ale to neznamená, že to je špatný motor!

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Dnešní SM:

Šéf prodeje ŠA v ČR Vlček: 1.5 TSI v OIII v ČR bude příští rok a to rovnou s GPF.

Člen představenstva za technický vývoj Strube: Filtry pevných částic (GPF) dostanou všechny motory 1.0 a 1.5 TSI v polovině příštího roku (překládám si to tedy tak, že od MR2019). 1.5 TSI ve škodovkách pouze ve variantě 110 kW, 96 kW se zatím neplánuje osazovat.)

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...