Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Prodám - ostatní


PRAVIDLA SEKCE BAZAR ! - SLEDUJTE TAKÉ BLACKLIST AŤ NENALETÍTE PODVODNÍKŮM !

 

1. Označování nadpisu inzerátu

Dodržujte označení inzerátů, obzvláště popis o jakou generaci vozu se jedná (OI, OII...apod)

 

(OI) - OCTAVIA I

(OII) - OCTAVIA II

(FAV) - FAVORIT

(FEL) - FELICIA

(FI) - FABIA I

(FII) - FABIA II

(SI) - SUPERB I

(SII) - SUPERB II

(ROOM) - ROOMSTER

(Y) - YETI

(UNI) - UNIVERZALNI DILY

(OT) - VECI KTERE JSOU TAK ZVLASTNI ZE NIKAM NEZAPADNOU

 

2. Obsah inzerátu

 

Dbejte plnohodnotného popisu + FOTO (POVINNÉ PRO PRODEJ VOZŮ A DISKŮ). V případě prodeje vozidel uveďte taky aktuální stav km a informaci o servisní knížce.

 

Pokud budete přidávat do inzerátu obrázky, vkládejte je vždy editací do prvního příspěvku. To samé platí o psaní aktuálního počtu kusů. Každý inzerát musí obsahovat cenu prodávaného zboží a informaci o způsobu kontaktu - SZ, email, nebo telefon. V inzerátu musí být taky uvedena informace, zda li je zboží zasíláno poštou, nebo k vyzvednutí osobně. V případe osobního vyzvednutí musí být uvedena lokalita (město, nebo alespoň okres)!

 

Je zakázáno uvádět inzeráty pouze ve formě odkazu na externí servery - například Ebay, Aukro apod. Pokud chcete upozornit na podobny inzerat ostatni a nejste prodejce, ucinte tak v prislusne sekci a ne v Bazaru

 

3. UPování inzerátů

 

UPováním se rozumí zvýrazňování inzerátu během jeho trvání - přidáním příspěvku "Stále aktuální" apod.

 

POVOLENO MAXIMÁLNĚ JEDNOU ZA 5 DNÍ

 

počítání dnů:

 

1) 20.7.2009 podání inzerátu nebo UP.

2) 21.7.2009

3) 22.7.2009

4) 23.7.2009

5) 24.7.2009 - pátý den. V těchto pěti dnech již UPnuto bylo. UP možný následující den

6) 25.7.2009 - UP-nutí bez postihu

 

Pokud člen bude přidávat do tématu obrázky nebo počet kusů jako nový příspěvek, je to považováno za UPování inzerátu. Dle možností vkládejte všechny relevantní údaje do původního t.j. prvního příspěvku.

 

4. Ukončení inzerce

 

Každý člen je povinen napsat po skončení platnosti inzerátu moderátorovi o smazání inzerátu, přes soukromou zprávu (SZ) s odkazem na příslušný inzerát, případně do inzerátu vložit nový příspěvek s textem "Prodáno". Inzerát je po skončení uzamčen a přesunut do sekce "Prodáno".

 

Pokud není inzerát aktualizován po dobu 90 dní od posledního příspěvku dojde k jeho automatickému smazání.

 

 

5. Komerční inzerce - podmínky

 

a/ Pokud jste firma a chcete zveřejnit inzerát komerčního charakteru, vložte ho do sekce STÁLÉ NABÍDKY

b/ Váš inzerát bude schválen pouze v případě, že nabídnete ve svém e-shopu, kamenném obchodě, nebo jakékoli provozovně slevu pro členy OctaviaClubu - NA KOMERČNÍ INZERÁT S TRVALOU NABÍDKOU SE VZTAHUJE POPLATEK 199Kč / rok (všechny své produkty uvádějte v 1 tématu a nezakládejte deset inzerátů - neplatí pro autobazary) - peníze jsou určeny na provoz fóra, jeho aktualizace a vylepšení.

c/ Inzeráty autobazarů jsou také počítány jako komerční a vztahuje se na jejich inzeráty poplatek (tzn. jeden vůz = 50 Kč)

 

6. Omezení

 

a/ Zboží z nekalé činnosti není na tomto fóru podporováno a inzeráty, u kterých bude tato skutečnost zjištěna čeká smazání a uživatele potrestání. Administrátoři a správci tohoto fóra nejsou za takové inzeráty odpovědní.

b/ Omezte komentáře k inzerátům na nejmenší možnou míru - například doplňující otázky apod. Pokud máte o zboží zájem kontaktujte prodejce výhradně přes Soukromou Zprávu, email, ICQ apod. Nevypisujte příspěvky typu: "Máš SZ, máš email." apod.

c/ Omezení počtu inzerátů na 1 uživatele - pokud prodáváte vícero věcí na jeden model, snažte se založit 1 téma, kde budou všechny díly vyjmenované podle pravidel, nezakládejte v rámci fairplay více než 5 témat. Příkladem budiž rozprodávání dílů z jednoho vozu po bouračce apod.

 

V bazaru samozřejmě platí globální Pravidla Fóra OctaviaClub.cz

30 topics in this forum

    • 0 replies
    • 102 views
    • 0 replies
    • 647 views
  1. Patriot eu

    • 2 replies
    • 428 views
    • 1 reply
    • 358 views
    • 2 replies
    • 179 views
  2. Polar Fis pf04

    • 1 reply
    • 415 views
  3. Psí krmivo

    • 1 reply
    • 662 views
  4. Bunda Škoda

    • 0 replies
    • 224 views
    • 0 replies
    • 144 views
    • 0 replies
    • 484 views
  5. Nokia 6.1

    • 0 replies
    • 206 views
    • 0 replies
    • 167 views
  6. Honor 8 64GB

    • 0 replies
    • 239 views
    • 0 replies
    • 253 views
  7. Bosch C3

    • 0 replies
    • 316 views
    • 0 replies
    • 290 views
    • 0 replies
    • 321 views
  8. Diagnostika

    • 0 replies
    • 463 views
    • 0 replies
    • 431 views
    • 0 replies
    • 327 views
    • 0 replies
    • 329 views
  9. Hry - xbox 360

    • 1 reply
    • 411 views
    • 0 replies
    • 824 views
    • 3 replies
    • 542 views
    • 4 replies
    • 1 156 views
    • 0 replies
    • 438 views
    • 0 replies
    • 545 views
    • 5 replies
    • 1 188 views
  10. Thule Wingbar Octavia 3

    • 0 replies
    • 627 views
    • 0 replies
    • 659 views
  • Příspěvky

    • Hoši, jezdil jsem a nebo se v tom vrtal. Za prvé, když vrazím kameru do 12V zasuvky, tak se nic neděje. Nenabíjí, ani při puštěném motoru. U řidiče není, tam už je jen USB, jedna je u zadních sedaček a druhá v kufru. Ani jedna kameru nesepla, respektive nenabíjela. Nevím proč. Za další, po aktivaci komfortního nastupování/vystupování, mám blbě nastavenou polohu a nevím, jak ji nastavit. Jak vypnu auto a otevře dveře, tak mě to skřípne k volantu. Opěrka vyjede směrem k volantu a sedák nahoru. Je tam deb*lně nastavená poloha a já celej den nepřišel na to, jak uložit polohu, kterou chci. Pro jízdu je to OK, to se automaticky nastaví z předešlé jízdy nebo mohu vyvolat z paměti. Ale nebaví mě se do toho soukat jak do tanku.To komfortní nastupování/vystupování má fungovat tak, že volant vyjede nahoru a křeslo se odsune. Jenže já mám nastavenou nějakou zpičenou polohu toho křesla a jsem z toho na mrtvici. Nedaří se mi rozchodit aplikaci na parkování/vyparkování přes mobil. Nejdál jsem se dostal, že se mi jednou povedlo auto skrz to nastartovat, ale stejně jsem s ním nepohnul. A to byl tak jeden úspěšný start na 100 pokusů. Něco se tam seká a padá mi spojení s autem. Netuším proč, když je to přes heslo a PIN spojený. Jinak jezdí krásně. To autonomní řízení, tak to funguje opravdu výborně. Do pražských kolon si od teď mohu kupovat noviny. Jede to naprosto samo a spolehlivě. V noci světla, tak to je taky masakr.
    • Díky moc 🙂   Díky 🙂 
    • Je o tomdle mnoho a mnoho článků na DP a pod,nikde však nebylo vše uplně dobře vysvětlené. Věci potřebné pro přestavbu: převodovka,komplet spojka,silenblok motoru,servo hadice,servokapalina,spojkový váleček,poloosy z 6Q,startér z 6Q.Sehnal jsem si převodovku z Leonu Arl-kód FMH. Vyměnila se převodovka+spojka,vše bez problémů sedí. Problém nastává s hadicí serva,všude jsem četl,že stačí ohnout. Mě při ohýbání však praskla a navíc i přes ohnutí,je to taková fušérská práce... Proto jsem si nechal vyrobit na míru hydraulickou opletenou hadici,stálo mě to cca 500kč,dokonale to sedlo do držáků původní trubky a i to vypadá skvěle. Musí se vyměnit silenblok motoru,jelikož 6Q ho mají zesílený. Nejlepší koupit nový cca 2500kč. Musí se měnit spojkový váleček-ten co je v motoru,já použil z druhé ruky a bez problémů. Většina článků zmiňuje i nové táhla převodovky,to však není pravda,stačí vyměnit ty plastové,černé konce. O tom jak se mění poloosy atd se tu rozepisovat nebudu,to je všem jasné. Chtěl jsem hlavně sepsat potřebné věci k přestavbě. Cenově mě to vyšlo na cca 15K. Dával jsem rovnou i novou reakční vzpěru a do ní silenbloky Powerflex. Pro každého ale doporučuji se nejdříve zamyslet,jestli má pro tuto přestavbu dost výkonu,jelikož auto hodně zlenivý. Kdybyste měli ještě nějaké otázky,tak pište,vše rád vysvětlím 🙂
×
×
  • Create New...