Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


motorpower

Partner OctaviaClubu
  • Počet příspěvků

    566
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky od uživatele motorpower


  1. Na dálnici to docela funguje, ale při kratších jízdách a po městě nenastupuje teplota a podmínky pro regeneraci se nevytváří. Všechny výfukové plyny, které se vracejí zpětným okruhem do sání, proudí přes chladič. Tím jsou chráněny ostatní
    komponenty okruhu recirkulace před vysokými teplotami. Na vstupní straně chladiče je umístěn filtr z nerezové
    tkaniny, který zabraňuje průchodu nečistot z katalyzátoru a filtru pevných částic směrem k turbodmychadlu. Na
    výstupu chladiče AGR je umístěn nechlazený ventil zpětného vedení výfukových plynů.  Správná funkce EGR též napomáhá rychlejšímu ohřevu motoru při kratších trasách.


  2. Vždyť ti diagnosika píše, že EGR to asi nebude, zatím čtu N18, ten, řídí, ale vzhledem k provázanosti závad s měřičem hmotnosti může jít třeba také o kabeláž.  Takže se zastav u někoho kdo ví co a jak a nechtěj věštění z koule. 


  3. O APR jsem vůbec nemluvil, ale když už jsi to nakousl, jejich měření je také docela sporné. Pokud na autě,  které má 365PS  / a tuto hodnotu uvádí i APR/ naměří 418PS, tak je asi něco špatně.  Točivý moment 570Nm  seděl, ale na předokolku bych řekl, že naprosto zbytečný. Plnící tlak 3,2 je taky až dost. Jsem zvědav kolik s tím dotyčný najede. 20-30 tis. neberu jako dobrý výsledek. To opravdu ukáže až čas.

    A k odezvě na plyn, spíše jde o zvuk a odezvu na meziplyn, nikoliv v zátěži. To je placebo. Rozšířený vstup má vliv až u většího turba , či otevřeného výfuku/sport kat apod. Auto  ti klidně i pár jedincům změřím zdarma, jde mi o to vnést trochu pořádku. Bohužel přeměřuje i např. MAHA na Jarově i v Roztokách / nevím proč/ a všem je to jedno. V klidu změří motor pro Svět motorů 1.0TSI 99 či kolik kW.  Přitom mám tři měření z hřídele,  /příméměření /  a ani jedno nemělo víc než 91 kW, včetně měření u mně /83-89kW.

     

     

     

    5aa3037b40c95_1_0TSI.jpg.ca77a74a50b1c8d562530775d508ca3e.jpg

    1.0 TSI 1.jpg


  4. Nová generace 1.8 je oproti staršímu motoru spolehlivější a má poměrně velký potenciál pro úpravu výkonu. Není třeba velkých peněz / max cooler/, k tomu aby vaše auto výrazně zlepšilo svůj jízdní projev. Pokud máte pocit, že by váš vůz mohl jet lépe, zavolejte.


  5. Úpravy výkonu pro tyto vozy nabízím včetně měření před a po úpravě, včetně diagnostiky, včetně vypnutí stop start, případně dalších bonusů. Možno upravit i DSG launch control. Hodnoty úprav jsou naprosto reálné. To znamená, že kůň změřený u mě se nerovná oslům naměřeným u konkurence. A je jedno o jakou se jedná firmu. Není třeba vyhazovat peníze za sání, výfuky atd. Rozumná úprava nevyžaduje změnu HW, a  280-350 PS na přední nápravě  je až dost i při systému VAQ. Dost z vás ještě nepochopilo, že závodní auto vypadá úplně jinak.Naopak pro běžné ježdění je úroveň jedna naprosto dostačující a doporučuji většinou především výměnu inercooleru za větší např. APR, Wagner, Holle, atd.

    Pro více dotazů neváhejte zavolat.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.