Je to již jeden rok, co mám svoji octavěnku, tak zkusím napsat takové malé ohlédnutí:
Mám to jako auto pro radost, takže nemám s ním najety desítky tisíc kilometrů, ale zatím a to můžu zaklepat na dřevo mi slouží bez jediné závady, bez jediného problému. Nikde nic nevrže, neskřípe. Motor tiše přede a v interiéru je příjemné ticho. tím bylo překvapeno i pár mých pasažérů. Motor dobře táhne a s automatem jsem se skamarádil velmi brzy, naučil jsem se ho ovládat polohou pedálu plynu a rychlostí sešlapování. A zjistil jsem, že režim "S" vlastně vůbec nepoužívám a ruční řazení jsem používal jen v zimě a při jízdě dlouhým klesáním. Dvouspojka pobere veškeré moje vrtochy, jak akční jízdu, tak i jízdu na pohodu. Haldex mě taky mile překvapil, v zimě jsem s autem zdolal pár vrcholů a nikdy mě nenechal na holičkách a vždy jsem vyjel tam, kam jsem chtěl. Interiér je fakt prostorný, konečně nemusím jako řidič dělat kompromis a posouvat si sedačku, když za mě sedne stejně vysoký pasažér. Já mám svůj prostor a ten za mnou má taky dostatek místa.
Úpravy - auto bylo už slušně vybaveno z výroby, jen pár věcí se dokódovalo. Zatím nějaké úpravy neplánuju, snad možná chip. jo a pro některé, auto dolů nepůjde :P nekupoval jsem čtyřkolku, abych brousil retardéry nebo nemohl do podzemky, či vjet autem do lesa.
Ale k těm první narozeninám našeho společného soužití jsem nakonec něco málo pořídil svému autíčku. V zadních lampách jsem vyměnil žárovky v blinkrech a couvačkách za ledky. Skvělé, funguje to a ten jas je neskutečný rozdíl k lepšímu oproti žárovkám.
Nakonec jedna má nepublikovaná fotka.