Přejít na obsah

Poničená karoserie od krupobití


Doporučené příspěvky

Dnes jsem byl v mičce a po umytí auta jsem zjistil, že mám celou přední kapotu a střechu samej důlek od krupobití, které u nás řádilo

před 18 dny. Když jsem to viděl, tak mě málem trefilo. Naštěstí mám v povinným ručení od kooperativy i živel, tak jsem tam hned volal,

že jsem to přes svoji zaneprázdněnost zjistil až dnes jestli to nevadí a oni že ne, a hned to začala semnou operátorka řešit. Zítra mám zavolat

do Autonovy (origo servis škoda) v Brně a dohodnout se kdy to tam přistavím, aby to mohl nafotit likvidátor.

 

Už jste někdy někdo něco podobného řešil ? Zajimalo by mě jestli pojišťovna proplatí novou kapotu (střechu nevím jak budou řešit), a nebo to budou

chtít jen opravovat a jestli proplatí celou opravu a nebo budou nějak počítat amortizaci ? Auto je r.v. 2005.

 

Zvláštní je, že vedle jsem měl zaparkovanou služební OI, a tu jsem hned druhej den kontroloval, když jsem jel do hokny a ta byla O.K.,

a tak jsem si říkal, že když to vydržela OI, tak moje OII bude taky v pohodě a tak jsem ji kontroloval jen tak letmo. Proto jsem na to došel až teď po

mičce :palec: . Že by škodovka u OII šetřila na plechu ???

Odkaz ke komentáři

S likvidátorem to budu řešit nejdřív v pátek, ale ptám se proto, abych věděl co mohu očekávat a co můžu požadovat.

Jinak ta Autonova je jejich smluvní servis a tak to tam budou i opravovat. Snad tu fakturu pak budou hradit rovnou jim.

Nerad bych to musel nejdřív platit ze svého. Zrovna teď by se mě to nehodilo.

Odkaz ke komentáři

amortizace je do 5 let/100t km, každopádně při prohlídce vše důkladně nafotit a rozepsat

 

pak už ti to počitaj, bohužel poslední dobou si na koop celkem stěžují-ale nechci tě strašit

 

mělo by to fungovat tak že ty si necháš opravit auto v autonově, oni vystaví fakturu na koop, ta jim pošle akceptační dopis(potvrzení že zaplatí), oni ti vadjí auto-tohle může někdy trvat a tak si občas klienti zaplatí servisu a čekají na kč od poji

 

ted jsem slyšel že známému neplnili, protože to bylo hlášeno v předpovědi, tak nevím

 

držím pěsti a jsem zvědav na průběh likvidace

Odkaz ke komentáři

Jim: no jelikož mám nalítáno přes 160tis., tak to mě to teda budou amortizovat, tak jsem zvědavej jak dopadnu. Mluvil jsem se známím a tomu

to v ten samej den zničilo Fábku a jelikož řekl, že to bude opravovat svépomocí, tak dostal od Koop 12 000,- Kč, což mě teda připadá dost málo za

zničenou karoserii. Jedinou poj. událost, kterou jsem kdy řešil bylo v 98 na Feldě a proběhlo to jak píšeš ty. Servis to opravil (škoda 98 000,-)

vystavil fakturu já zašel na pojišťovnu a ta mi na počkání vystavila krycí dopis (že fakturu uhradí) a já s tím zajel zpět do servisu, tam jsem zaplatil

spoluúčast (5 000,-) a hned jsem odjel autem dom. Jenže to bylo u Generali a s Koop u které mám povinný se živlem jsem ještě nic neřešil,

tak jsem na to sám zvědavej.

 

PROCHY603: Díky za odkaz pokud nebude s pojišťovnou rozumná řeč, tak se to bude hodit :)

Odkaz ke komentáři

Postihlo to mého kolegu kdysi, měl celé auto pobité od krup... nechal to opravit (pojišťovna) ve značkovém servisu. Radili mu vyměnit kapoty, ale střechu nechat být tak jak je poďoubaná... že to jen vykitovat nejde, že je to moc hluboký a že jedině uříznout a vyměnit střechu což mu nedoporučujou i když to bude mít plně hrazeno... On na tom trval když to pojišťovna platí a tak mu to udělali..dobře nebylo fakt nic poznat. Problém nastal při prodeji, protože objel celkem 5 bazarů a v každém otevřeli zadní dveře a u C sloupku strhli gumu těsnění dveří a když viděli pod gumou svár, tak "pane to auto šlo přes boudu a má měněnou střechu" to my nemůžeme zatajit novému majiteli a to je 40 000 dolu.... Jeho argument že to je kvuli kroupám a že na to má fakturu a škodní protokol z pojišťovny že to fakt byly kroupy ....Dobře, my vám to věříme, ale řezaná střecha je 40 000 dolu ať už to bylo z jakéhokoliv důvodu....

 

takže jeho závěr byl že tu střechu měl nechat poďoubanou a vzít si prachy že si to opraví sám... Až by auto prodával, tak by taky dostal o 40 000 mín. ale měl by ty prachy od pojišťovny jako trochu náhradu... A ještě by ho snáz prodal, protože kupec by viděl opravdu jasný kroupy, kdežto řezaná střecha....kdo ví jak to bylo, že jo...

Odkaz ke komentáři

Souhlas s PROCHY603 - mělo by to jít opravit bez kytování a stříkání, pokud není od těch kroupů popraskaný lak. Těch firem je víc, např. teď nedávno si nechával kolega takto opravit auto někde v Praze na Vinohradské, velká spokojenost. Žádné řezání střechy a podobné drastické zásahy.

Odkaz ke komentáři

Takže dnes jsem byl s autem na prohlídce u likvidátora z pojišťovny. Ten auto prohlídl nafotil a řekl, že mě pojišťovna žádnou amortizaci

počítat nebude a pojišťovna vše zaplatí ^_^ . Já budu hradit pouze spoluúčast 1 000,- Kč. Potom auto prohlídl příjmací technik z Autonovy a řekl, že

všechno se bude opravovat vytlačováním bez poškození laku s tím, že oni jen odstrojí poškozené díly, aby k nim byl přístup a jinak

samotnou opravu pro ně provede TATO smluvní firma. Protože toho teď mají moc, tak oprava bude provedena

nejdřív v říjnu.

 

Pro představu rozsahu poškození přidávám pár fotek.

post-547-1250270177_thumb.jpg

post-547-1250270191_thumb.jpg

post-547-1250270206_thumb.jpg

post-547-1250270219_thumb.jpg

post-547-1250270233_thumb.jpg

post-547-1250270247_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Hmm tak to je mi Tě fakt líto, ty fotky jsou drsný... asi by mne jeblo (i když to nepomůže že :-) ). Ten můj příběh o řezání střechy (viz výše) je asi 10 let starý, to ještě nebyly moderní technologie vytlačování a pod... byla to Felina, tam se vařilo, nějaké lepení nepadalo v úvahu... to se nelepily ještě ani okna :-) Sloupky a pod byly OK, jsou z silnějšího materiálu, ty to přežily...

Odkaz ke komentáři

no co je lepsi... pro mne jednoznacne metoda vytlacovani, i kdyby to trvalo o neco dele a bylo tu i trochu drazsi. Porad lepsi, nez kitovat a lakovat. Pri dalsim prodeji to muze byt vetsi problem nez to vypada.... nebourane a lakovane auto? Dekuji, radeji nelakovane, vyber je veliky...

Upraveno uživatelem jofree
Odkaz ke komentáři

Takže oprava bude dle servisu trvat jeden den a ta firma bez problémů opraví i poškozené sloupky, a to i když je auto vybavené hlavovými bagy. Já hlavové bagy mám a tak sem se jich na to ptal, kdybych tam dodatečně ještě nějaké důlky našel. Ono se při té prohlídce vše hned neobjeví, člověk pořád nachází nějaké další :rolleyes: . Dělají to tzv. lepící metodou, což znamená, že do toho důlku nalepí takovej plastovej špunt speciálním lepidlem, které má v tahu menší pevnost než lak ke karoserii, a tak to vytáhnou. Přesnej postup včetně fotogalerii je uvedenej v odkazu té firmy, kterej jsem uváděl v předchozím příspěvku - je to fa. "doktor důlek" (teď jsem se zkoušel dívat na jejich stránky, ale momentálně nejedou, asi je předělávají nebo co, včera to ještě šlo). Já měl štěstí, že jak jsem se byl v tom servise domlouvat, tak tam zrovna jedno auto od krup ta firma opravovala, takže jsem měl info přímo od zdroje.

 

Jinak já jsem dopadl s poškozením auta ještě relativně dobře, některým lidem v našem městě ty kroupy auto doslova zlikvidovalo. Udělalo jim to velké důlky i do A, B sloupků a podobných tvrdých míst, rozbíjelo jim to i čelní a zadní skla atd.

Problém je pak v tom, že většina lidí nemá auto proti živlu pojištěné. Já měl štěstí, že Kooperativa ho má součástí povinného ručení. Ty kroupy byly velikosti pingpongových míčků, takže to likvidovalo co mohlo.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

davidek.c: No já jsem taky zvědavej, ale ve Škodovce mě řekli, že zpočátku tomu taky moc nedůvěřovali, ale když pak viděli výsledek, tak byli mile překvapeni a prvně používají tuto metodu vytlačováním a když se to nezdaří, tak až potom přistoupí k jiné metodě včetně lakování. Tak za pár dní uvidíme, 5.10. to začnou konečně opravovat :palec:

Odkaz ke komentáři
no ja videl tuto metodu vytahovanim jednou u kamarada v servise,kdyz opravovali clio a delal jim to nejaky borec a nebylo to uplne idealni,ale treba to nejak pokrocilo a dela se to ted jinak a lip....tak jsem potom zvedavej na vysledek a tvoji spokojenost........

Mě to dělali na Octávce a je to fakt k nepoznání :palec: Aleši: dobře to dopadne,neboj! :smich:

Odkaz ke komentáři

Tak auto bylo ve středu opravené, ale dnes teprve dodělali fakturu, takže cena opravy po krupobití je 38 250,-

a ještě mě měnili čelní sklo (spadl mi na něj keramický izolátor ze starého telekomunikačního sloupu) a za něj 7 500,-

auto jsem ještě neviděl, neboť čekám na krycí dopis od pojišťovny. Dnes jsem tam volal a řekli mě, že to bude asi až příští týden :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak auto je od čtvrtka doma a je opraveno k nepoznání (bez nutnosti lakovat) :huh: nikde jsem zatím nenašel žádnej důlek nebo stopy po opravě, ale zatím to nešlo nafotit, protože buď prší a na autě jsou kapky a nebo zase sněží.

Cena opravy karoserie po kroupách 38 250,- Kč a aby toho nebylo málo, tak ca14 dní po kroupách nám spadl na auto kus keramického izolátoru ze starého telekomunikačního sloupu a rozbil čelní sklo. Takže se ještě měnilo čelní sklo cena 6 833,- Kč

post-547-1255770525_thumb.jpg

post-547-1255770541_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jsem rad ze to dopadlo tak ja ma ale skoro 40 tisic za opravu od kroupobiti? Tak to za te prachy jsi mnel prijet do Cerne Hory, za cca 800 euro (maximalne 1000 ale opravdu maximalne) Ti to opravy klasickou metodou, rozeberou interier a pak to sestavy aniz bys to poznal, nalakuji ho lepe nez tovarna (kompletne se sloupkama) a to jeste udelaji ze se to tezko pozna ze je lakovane :huh: A za teh ostatnih 500 stovek euro si udelas vylet na treba tyden a pul - dva kolik by to vse trvalo nez se to spravy ;)

 

Ale tusim ze to slo pres firmu takze se o to moc nestaras vit.

Odkaz ke komentáři
Ale tusim ze to slo pres firmu takze se o to moc nestaras vit.

 

No přes firmu to nešlo je to moje soukromé auto, ale hradila to pojišťovna, takže mě to bylo opravdu jedno ;)

Co se týká samotné opravy, tak to věřím, že u vás by to bylo levnější a ještě bych měl hezkou dovolenou :huh: , ale opravit

klasickou metodou bych to nechtěl, protože jak se auto jednou lakuje, tak už je to na h...., protože až pak auto potřebuješ prodat, tak skoro každej dnes kontroluje tloušťku laku a okamžitě tak zjistí, že s autem bylo něco dělané a považují ho za bourané a hned ti dají méně peněz pokud ho vůbec někdo koupí ....

Odkaz ke komentáři

No ono to zalezi gdo to lakuje. Ja mam znameho kterej je autoklempir a on my doporucuje gde lakovat. Jenom jeden priklad kopil pro sebe havar.Audi A4, rozrezal strehu, navaril novu (na misteh gde to tovarna svaruje!!!), vsehno dal laknout, a po nejake dobe to prodaval, a prisel chlapek s zkusenym autolakirnikem a nedokazaly poznat ze to bylo spravovane, zkousely tloustku laku a nedokazaly najit zadne chiby. Jenom priklad, takze zalezi gde se to auto dela a jak. Urcite se tu najdou aj takovy lakirnici ktery ti z metalizoveho auta udelaji mat s efektem pomerancu :)

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...