Přejít na obsah

Poničená karoserie od krupobití


Doporučené příspěvky

Ty jo Alessi tak sem prohlidl par odkazu a cosi precetl a jak je videt tak u nas se tato metoda az tak nerozsirila ale v ameru je to bezny, dela to tam spousta lidi dokonce na to prodavaji i treningovy programy, naradi DVD a podobne, proste spousta lidi se tim zivi, ne jak u nas, trocha vyklepat, zatmelit a novej lak.

 

S tim spankem bych to resil spat v podzemni garage v aute :palec: jinak je to na prirode to je v rici.

Odkaz ke komentáři

Tak panove, kdyby nekdo potreboval jen male tukance a nemel zadne naradi jen fen a chladici spray kterej je dostupnej v GES elektronik, nebo nejhur kousek ledu pak to muze zkusit:

 

 

 

 

Je videt ze pan Google vi vsechno :angry: a myslim ze na dulky po kroupach bych to zkusil :angry: za ty love.

Odkaz ke komentáři

Jj taky se mi to libi, jen sem opomel napsat, ze sem to jenom videl a nejsem zadnej odbornik, takze kdyz budete zkouset tak me pak nenadavejte, ja osobne myslim ze to tak easy pude jen v 1% ze sta, jinak to bude videt, poznat a dovi co. Hold by to musel delat clovek ktere to umi a tech sem se dival je u nas uz taky mraky.

Odkaz ke komentáři

Já bych tomu moc nevěřil,na youtube je spoustu kravin, např. otevírání auta tenisákem a nebo dálkou od televize.A kdyby to opravdu fungovalo tak,jak je ta ukazováno,tak si myslím,že to tady už někdo praktikuje.

Odkaz ke komentáři

Panove, pred barakem stoji pickup facko na odpis (skoncila technicka a kamos prodrbal i revizni knizku od LPG takze pude pac to nikdo neumi vypsat znova a jeste je propadla bomba) Tak to pristi tejden hodim na dvur a prdnu do toho necim a testnu to :) pak pisnu, pruser je ze ten plech je v takovym stavu ze tam mozna kladivo zahuci :D a na moji cerne to testovat nebuuuuduuuu :)

Odkaz ke komentáři
Já bych tomu moc nevěřil,na youtube je spoustu kravin, např. otevírání auta tenisákem a nebo dálkou od televize.A kdyby to opravdu fungovalo tak,jak je ta ukazováno,tak si myslím,že to tady už někdo praktikuje.

 

otvorenie auta tenisákom funguje, odskúšané, televíziou určo ne (to bol klip pre poisťovňu). A aj toto funguje, využíva to jav rozťažnosť kovov...

Odkaz ke komentáři

ale my sme sa nebavili o tom či to funguje na octe a na ktorých autách, bavili sme sa o tom ,že tu padla veta že to nefunguje, funguje, a rovnako toto. Myslím že nemá cenu zaťahovať debatu do toho či si tenisovou loptičkou otvorím to alebo to auto, a ani autor témy si to asi nepraje.

Odkaz ke komentáři

Nicméně když už se to tady objevilo, tak bych to s tím tenisákem rád uvedl na PRAVOU míru. S tenisákem se dal otevřít jen jediný starší model Mercedesu, který měl centrál řešený tlakovým vzduchem. V kufru měl kompresorek, rozvod hadičkami ke každému zámku a kompresorek vytvářel buď tlak a nebo podtlak a v každém zámku byl pístek který se tlakem/podtlakem přesouval a zavíral/odvíral zámky. Bohužel to měli vyřešeno tak nešťastně, že tenisákem se dalo přes vložku pro klíč vyvolat tlak na druhou stranu toho pístku a tím ho přesunout na odemčeno. Tento tlakový způsob centrálu používal i koncern, např Golf 2 to ještě měl taky, ale už tam nebylo takové uspořádání aby se dalo působit na druhou stranu toho pístku tlakem z tenisáku... Moderní auta měla později elektromagnety které přesouvaly táhla a ještě později krokové motorky...

 

Takže tak je to s tenisákem... jeden model Mercedesu před 30 lety a legenda o tenisáku žije dodnes....

Odkaz ke komentáři
Nicméně když už se to tady objevilo, tak bych to s tím tenisákem rád uvedl na PRAVOU míru. S tenisákem se dal otevřít jen jediný starší model Mercedesu, který měl centrál řešený tlakovým vzduchem. V kufru měl kompresorek, rozvod hadičkami ke každému zámku a kompresorek vytvářel buď tlak a nebo podtlak a v každém zámku byl pístek který se tlakem/podtlakem přesouval a zavíral/odvíral zámky. Bohužel to měli vyřešeno tak nešťastně, že tenisákem se dalo přes vložku pro klíč vyvolat tlak na druhou stranu toho pístku a tím ho přesunout na odemčeno. Tento tlakový způsob centrálu používal i koncern, např Golf 2 to ještě měl taky, ale už tam nebylo takové uspořádání aby se dalo působit na druhou stranu toho pístku tlakem z tenisáku... Moderní auta měla později elektromagnety které přesouvaly táhla a ještě později krokové motorky...

 

Takže tak je to s tenisákem... jeden model Mercedesu před 30 lety a legenda o tenisáku žije dodnes....

no mám pocit,že i toleda měly tenhle centrál

Odkaz ke komentáři

Ano i Toledo 1 ho mělo - bylo postaveno na základě Golfu 2 (měl jsem Toledo) a asi to tedy koncern držel ještě i v Golfu 3 když to mělo Vento... (protože kufrová verianta ke Golfu 2 byla Jetta, kdežto Vento byla varianta Golfu 3) Ale nic z toho nešlo odemykat tenisákem.... jen ten starý Mercedes...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Sice starší téma, ale když se tu oživilo tak... S tím stlačeným vzduchem a fénem už jsem to kdysi četl na jiném fóru a když to kluci testnuli, tak se to i povedlo, ale nejhorší bylo, že po nějaké době se jednomu projevila vada laku (vyšisování a vlásečkové trhlinky) v místě opravy, tak je otázka jestli byl špatně technologickej postup, nebo nekvalitní lak z výroby a urychlilo to "zestárnutí" laku, nebo prostě poškození laku bylo dost zásadní hned po promáčknutí...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...