davi Odesláno Říjen 28, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 28, 2011 Nikde sem to nenašel, zajímá mě životnost motoru. Je mi jasný že záleží na tom jak se kdo o auto stará! KOlik km by měl motor vydržet, když má pravidelnej servis, a solidní zacházení.? Já mám nalítáno, přes 227tis.km bez velkých problému, jediný co mě vadí že žere olej, sem tam musím dolít a hlídat to. Co vy, je to normální? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Říjen 28, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 28, 2011 Ve firmě jsme měli, 1.8T automat, při 330 tis. přestal fungovat tachec, takže kdoví kolik to doopravdy mělo. Ale motor byl OK, což se divim, pač ten borec s tím jezdil jak zvíře. Jediný co se tam sralo byla převodovka. Do opravy za 100 tis. Kč nechěli jít, tak se jen snad za 50 tis. měnily lamely. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sheff Odesláno Listopad 7, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 7, 2011 životnost těchto motorů otestovanou nemám. Ale ze svých zkušeností co jsem sledoval v práci tak 1,8T se nad 2OO.tis km moc nevyskytuje, ať vemu OI nebo passaty. Já jsem si koupil OI s 300tis nakrku, trošku ošlechtil a nemůžu si stěžovat. Teď už nebere ani olej. Turbo původní, jen pravidelný servis. Ale na 3jce pociťuju načaté synchromy. Teď má necelých 330 tis. a stále se má k světu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ovosh Odesláno Prosinec 18, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 18, 2011 No jedna se jeste o docela poctive udelany motor.... Co de diskuze tyce, nikdo si moc nestezuje. U moji eReSy zatim bez problemu. Jdine co jsem resil, tak jsem mel vytahnuty sekundarni vzduchovy ventilator a na opravu stacilo mam pocit 6ks mate a sroubu.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miam Odesláno Prosinec 27, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2011 Ahoj! Moje auto má najeto 193000 km a bez jediného zaváhání, jediné opravy na motoru. Pouze pravidelný servis. Olej a olejový měním tak po 10 - 12000 km, s ním i vzduchový filtr, svíčky po 30000 km (to aby se tolik ´"nenamáhaly" zapalovací cívky), rozvody měněny raději při 147000 km (ne po 180000 km jak je uvedeno v servisní knížce). Nedávno jsem viděl octavii combi s tímto motorem a automatickou převedovkou a na tachometru 300232 km. Nejsou vyjímky kolem 240000 km. Myslím, že jde snad o nejpoctivější a tím nejspolehlivější motor v octaviích. Takže má domněnka je, že životnost při slušném zacházení může klidně atakovat hranici 500000 km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Únor 8, 2012 Sdílet Odesláno Únor 8, 2012 230 000 km bez problémov, všetko povodné. Treba dávať pozor na olej pri jazde do 20 km v treskúcich mrazoch (jazdím do práce a z práce), ale to je normálne. Dolievam tak 0,4 l/2000 km. Kým sa zahreje niečo zhltne. Inak olej nedolievam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kenedi Odesláno Březen 5, 2012 Sdílet Odesláno Březen 5, 2012 230 000 km bez problémov, všetko povodné. Treba dávať pozor na olej pri jazde do 20 km v treskúcich mrazoch (jazdím do práce a z práce), ale to je normálne. Dolievam tak 0,4 l/2000 km. Kým sa zahreje niečo zhltne. Inak olej nedolievam. Pozor na olej v zime pri rozjazde? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VLAN Odesláno Květen 19, 2012 Sdílet Odesláno Květen 19, 2012 Ta co jsem teď podědil má teď najeto 351000Km, ježděno sice jenom po dálnici, ale vše OK (motor). Pořád původní spojka, turbo :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Červen 8, 2012 Sdílet Odesláno Červen 8, 2012 Já jsem se po tom pídil když jsem kupoval 4x4 1.8T a známej co dělá v autosalonu škoda říkal že tyhle motory jsou stavěný a testovaný na 600tis. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Prosinec 1, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2016 Zdar chlapi, uz mam 259.000 km. Motor dava i Passaty 2.0 tdi lavou zadnou ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Prosinec 15, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2016 Já mám 331 tis. km, motor původní, turbo původní. V převodovce měneny synchrony při 150 tis. km. Brzdy, rozvody, silentbloky beru jako samozřejmost... Kompletní výfuk byl taky myslím při 200 tis. měněný. Auto jsem koupil před rokem, kdy mělo 306 tis. km. Nemůžu si stěžovat, občas tomu naložím po dálnici, jinak to nepřeháním, ono si to potom i papne trochu toho benzínu :-D Olej tam byl litý 5W30 co 15 tis. km na servisní prohlídce (první majitel byl městský úřad, respektive úřednice v pardubicích), poté na cca 10tis. km automechanik, takže o auto bylo snad dobře postaráno :) Já v tomto duchu pokračuji a autu věnuji co potřebuje. Nyní liju 5W40, měním včetně filtrů co 7-10 tis. km :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fusko Odesláno Prosinec 16, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2016 Mjakl este aj turbo povodne? Tak to klobuk dolu. Tak to o auto bolo evidentne este aj pred tebou dobre starane ked dobre slape :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Prosinec 17, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2016 ja menil turbo v cca 350tis a jen kvůli toho ze ta vyfukova cast praskla, stred mel nepatrnou vůli takze by toho jeste vydrzel dost :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Prosinec 17, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2016 Já mám skoro 160 000 (nevím kolik je stočených, je to z bazaru) ale turbo v pohodě, žere to 1L oleje do výměny, což je 10tkm, začíná odcházet palivové čerpadlo a stavěcí jednotka vačkové hřídele, jinak v pohodě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Prosinec 17, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2016 V jakém stavu máš sací koš nebo těsnění pod napínákem řetězu vaček (ta stavěcí jednotka)? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Prosinec 17, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2016 Sací koš nevím, měl se čistit při výměně oleje, což bude rok. Těsnění asi ok, protože okolo toho nevidím olej, tam je problém při startování, když je to studené, tak to zapíská jako kdyby klíňák, protože to nemá dostatečný tlak oleje, takhle to chápu já, občas se stane ale že to nastartuje normálně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Prosinec 18, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 18, 2016 Zapíská? Tam nemá co pískat, maximálně zadrnčí řetěz třeba o víko ventilů. A právě důvodem ztráty tlaku oleje na napínáku je třeba sací koš nebo špatné těsnění pod napínákem, případně i nižší hladina olejové náplně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Prosinec 18, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 18, 2016 Když jsem měl špatný klíňák, tak měl takový divný zvuk při startování, tak tohle je tomu dost podobné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Prosinec 18, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 18, 2016 Pokud je špatný ten napínák, tak se to projeví nedostatečným napnutím řetězu mezi vačkami. A ten řetěz potom drnčí, ale je to kovový zvuk. Ale to zjistíš, i když sundáš víko ventilů. Pokud je třeba omlácené, tak je jasné, že to je od řetězu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Prosinec 18, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 18, 2016 Co to je vydrží? Již po 15tis měníš olej,to je první investice. A dále záleží na všem možném. Nic není nemožné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Prosinec 19, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2016 Mám zajímavý poznatek, v pátek se dolíval olej, takže teď tam je, tolik kolik má být a když ráno nastartuji, tak to satanovo dílo neřve, takže mě napadlo, že je to tím, že teď to má dostatečný tlak oleje, protože se dolil a když ubude, tak by měl být menší tlak, tudíž by to mělo rachotit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Prosinec 20, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 20, 2016 Tak oleje je dostatek, pokud je mezi ryskami. Ale vím, co myslíš, tohle se mi stává taky, pokud mám olej pod polovinou rysky. Osobně bych to ale spíš popsal jako kovové drnčení řetězu o víko. Zkus nechat změřit tlak oleje, já bych totiž řekl, že mám lehce nižší, než by měl být. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Prosinec 24, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2016 Sací koš nevím, měl se čistit při výměně oleje, což bude rok. Těsnění asi ok, protože okolo toho nevidím olej, tam je problém při startování, když je to studené, tak to zapíská jako kdyby klíňák, protože to nemá dostatečný tlak oleje, takhle to chápu já, občas se stane ale že to nastartuje normálně. Mne tiez auto zapiska hlavne ked je chladno pri starte, ked sa motor zahreje tak je piskanie pri starte tichsie, robi mi to asi tri roky ;) a je to starter v mojom pripade. Postup opravy najdes na internete, ale som lenivy ked to funguje ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 Mjakl este aj turbo povodne? Tak to klobuk dolu. Tak to o auto bolo evidentne este aj pred tebou dobre starane ked dobre slape :) Ano turbo původní :-) Ve 150tis km. měněny synchrony v převodovce a komplet spojka. Výfuk komplet cca při 280 tis. km, chci si udělat laděný ale je mi to líto měnit, když tam mám téměř celý výfuk. systém nový :) Dnes mám najeto již 330 tis. :) Co se týče toho turba, v poslední době mám pocit, že bude mít asi vůli, když ho vytočím až k turbodíře, jde slyšet takové lehounké kovové šustění, nevím jak to nazvat, ale pískání to není. Každopádně ho asi vyměním nebo dám na repas ať mám klid :) Motor mi nebere olej vůbec. mám tam AUM :) Čipovat to nebudu, byť bych chtěl :) Nechám ten motor "dožít" a pak půjdu asi do 2kové octávky v RSu :) To auto předemnou měla paní z úřadu v pardubicích jako služební vůz, tzn. co 15 tis v servise na kontrole a jakékoliv závady se opravovaly, ona to neplatila, že :) :D Prakticky jsem to asi zaplatil z daní ty opravy :D Pak to koupil chlápek automechanik, jezdila v tom jeho manželka, najezdili s tím asi 5 tis. km a pak čekali mimčo, takže chtěli něco většího. To auto na netu bylo asi 2 měsíce, nikdo ho nechtěl. Lidi si raději koupí stočenou octávku. Ať mi nikdo netvrdí, že 15 let staré auto bude mít najeto 150 tis. nebo méně :) Já koupil pod cenou, sice s velkým nájezdem, ale jsem naprsoto spokojený a další koupě bude taková, že raději poctivých 300 tis., než stočených 150 tis. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lopmilos Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 Majkl pravda radsej poctive kilometre. Akurat nedavno u nas bolo ze nejaky autobazar neviem, ale konkretne ktory to bol, ze bude sud lebo ze im prisli na to ze beze vseho stacaju kilometre aj nadalej 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Leden 20, 2017 Sdílet Odesláno Leden 20, 2017 dokonce už jednou padnul tres za stočený tachometr. Byl to nějaký autorizovaný prodejce ojetin škoda. Někdo si tam koupil auto a zjistil že má stočenej tachometr. To bohužel prodejci nedokážeš že to udělal on, ale prodejce se zachoval "jakože správně" (i když to asi stočil on) a auto vykoupil zpět, ale ten vůl ho hned prodal někomu dalšímu a opět s tím stejným stavem tachometru a tomu novému kupci neřekl že je stočený ačkoliv to už prokazatelně věděl, když auto vykoupil zpátky s informací že je stočené. A to už je trestný a dostal za to podmínku a zákaz činnosti tuším .. http://www.sdruzeni-sova.cz/clanek/svet-motoru-revoluce-trest-za-stoceny-tachometr-4710 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fíla.1.8t Odesláno Leden 26 Sdílet Odesláno Leden 26 Podělím se s vámi o mou zkušenost. Octavia 1 1.8t 20v 110kw. Myslím že většina věcí je původních, olej si nějaký vezme ale také na to má právo. Rád na to občas šlápnu, přeci jen většina frajírků očekává, že to bude spíš 1.6 75kw a ty jejich výrazy jsou pak k nezaplacení :D. Momentálně mám nájezd 370000tkm a auto rozhodně nepůsobí, že by chtělo na vrakáč. Teď nová technická, trocha péče na prazích + nový výfuk a bohužel zadní komplet brzdy (písty zapoměly couvat). Jinak motorově v pořádku, bylo trochu pomuchlané. Působilo na mě, jako auto na rok max a ejhle.. navíc mám kousek s výhřevem, parkovacíma senzorama, tempomatem a multifunkčním volantem. Připadám si jako v moderním autě až na origo škoda rádio s navigací (mapy kdy Praha byla ještě vesnice). Za mě můžu tudle káru jen doporučit. Na ten výkon a stáří, je to velká paráda. Spotřeba 7,9 dlouhodobá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.