Přejít na obsah

špatně chytá za tepla


Guest vladimir v

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Měl jsem stejný problém:za studena chytla hned,ale za tepla jsem točil cca 5s.Nechal jsem si zvednout dávku vstřiku,ale ani to nepomohlo.Když jsem dělal komplet prohlídku a výměnu opotřebených věcí tak jsem zrovna kouknul na startér a zde byl zakopaný pes,uhlíky byly šrot-objednal jsem nové a přitom jsem startér pořádně vyčistil (pouzdra ve startéru byly bez vůle) a vše je OK šlape na otočení.

Odkaz ke komentáři

Uhlíky startéru se dají nějak rozumně vyndat? Třeba bez demontu startéru? Napiš prosím stručně. Pokud by to nebylo složité, tak bych na ně asi taky koukl jak vypadají. Pokud by to byla nějaká "větší akce", tak bych to neřešil, nemám momentálně nějaký zásadní problém se startem. Jen bych to nenáročně vylepšil... :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Bez demontáže starteru uhlíky samozřejmě nevyndáš. Ale proč trochu nepohledáš. Vždyť toto tema se tu řeší pořád a

pořád dokola .

1 Akumulátor

2. Starter

 

Starší modely O1 TDI mají starter Bosch 10zubů a asi od modelu 2001 je starter Valeo Který má 11 zubů na pastorku.

Tyto typy jsou navzájem zaměnitelné. Tady na foru se dá občas koupit nové Valeo i za 3000,-

Pokud je starter opotřebovaný,nebo zanesený prachem z uhlíků má o něco méňe otáček a ty právě chybí u teplého motoru k tomu aby motor chytnul na drc.

Upraveno uživatelem Pepa007
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím, má podobný problém spatně mi to startuje i za tepla. Ale někdy zase to chytne na drcnutí. Dneska jsem byl v servisu na diagnostice a tam mi tvrdili že je špatný nějaký tlakový čidlo na předvstřik (na čerpadle) . Co si o tom myslíte.Já se ptám, protože se mi tomu nechce moc věřit, protože hned po telefonu "věděl" co stim je. Tak mi jde o to jestli nejsem pro něj jen lehkej výdělek.

 

ještě: je to O1, 1,9td rv.97

Odkaz ke komentáři

Zdravím, má podobný problém spatně mi to startuje i za tepla. Ale někdy zase to chytne na drcnutí. Dneska jsem byl v servisu na diagnostice a tam mi tvrdili že je špatný nějaký tlakový čidlo na předvstřik (na čerpadle) . Co si o tom myslíte.Já se ptám, protože se mi tomu nechce moc věřit, protože hned po telefonu "věděl" co stim je. Tak mi jde o to jestli nejsem pro něj jen lehkej výdělek.

 

ještě: je to O1, 1,9td rv.97

 

 

Tak jsem zjistil jak se to čidlo jmenuje. Je to ventil počátku vstřiku. Máte stim někdo zkušenost? Jak to vyměnit?

 

díky za rady

Odkaz ke komentáři

Jestli chceš vyhodit peníze vyměn čidlo Píše se to tu pořád dokola pohledej tato temata.

Slabý akumulátor nebo vadný starter.

Máš model 97 tam je 10 zubů pastorek a zřejmě starter Bosch Je nutno ho vyčistit, zrepasovat.

Od 2001 se dávaly startery 11 zubů pastorek zpravidla Valeo.Jsou zaměnitelné Dá se občas tady na foru koupit i za 3000,-

Tvůj starter má velký odběr (je zanesený a volný v kluzných ložiskách) a chybí mu otáčky. U teplého motoru je velká kompese a motor aby ihned naskočil potřebuje pořádně zatočit.

Odkaz ke komentáři

Jestli chceš vyhodit peníze vyměn čidlo Píše se to tu pořád dokola pohledej tato temata.

Slabý akumulátor nebo vadný starter.

Máš model 97 tam je 10 zubů pastorek a zřejmě starter Bosch Je nutno ho vyčistit, zrepasovat.

Od 2001 se dávaly startery 11 zubů pastorek zpravidla Valeo.Jsou zaměnitelné Dá se občas tady na foru koupit i za 3000,-

Tvůj starter má velký odběr (je zanesený a volný v kluzných ložiskách) a chybí mu otáčky. U teplého motoru je velká kompese a motor aby ihned naskočil potřebuje pořádně zatočit.

 

 

aha, no zkusím vyndat ten startér a uvidím co sním. Nahoře jsem psal že to startuje špatně i za tepla, to už není pravda. Když je motor ohřátej, tak to natočím uplně bez problému, jen ty studený stary jsou na prd.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

tak už nastartuju, včera jsem to dal dohromady, vyčistil jsem ten egr ventil, profoukal ten elektromagnetickej ventil od egru a vyměnil filtry. Auto startuje parádně, akorát motor je hlučnej ale turbo zabírá jen někdy,a když tak 1-2-3 cca 1950ot.4-5 2250ot. měl jsem odpojenou baterku (asi 20hodin) tak se asi udělal reset řj. je toto normální po resetu? přestane to?

díky za info

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Na teply start upravuji softwer jednotky motoru a je po problemu, udelatka atd, ok je to osizeni jednotky ale pozor na moznost pozaru ( UZ JSEM VIDEL VYHORELEJ MOTOR) kazdej si najde navod na netu pro relatko co meni signal tepl cidla ale pak to zmasti tak ze to vyzkratuje atd..

Popripade vzdy pri chiptuningu upravim teply start.. Je to korektni reseni navzdy..

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Na teply start upravuji softwer jednotky motoru a je po problemu, udelatka atd, ok je to osizeni jednotky ale pozor na moznost pozaru ( UZ JSEM VIDEL VYHORELEJ MOTOR) kazdej si najde navod na netu pro relatko co meni signal tepl cidla ale pak to zmasti tak ze to vyzkratuje atd..

Popripade vzdy pri chiptuningu upravim teply start.. Je to korektni reseni navzdy..

 

 

Čauky,nevíte někdo kdo dělá tu upravu sw ve středočeským kraji??

 

Je tu někdo kdo upravuje ten softwer ve středočeským,ústeckým,plzeňským kraji??

Odkaz ke komentáři

Švára ma na O I repas startéru,novou baterku,relé žhavení a teplý starty nejdou skoušel tam i 100 Ah a nic tak to startérem není ani baterkou.

Já mám zas problém se studenými starty,chytí na drc ale jde snad na tři,celé auto se klepe a hulí bíle jak tatra není za mnou vidět.čidlo chladící kapaliny nové,žhavičky nové,co to může být??že by střiky??

Odkaz ke komentáři

ahojte,

 

prepáčte že som vtrhol do témy.

 

Ale potreboval by som pomôcť ako rozobrať časť prevodovky na štartéry bosch octavia TDI 66 kw

 

a podľa čoho objednať diely.

 

Poprípade, kto na fóre už také veci robil nech mi napíše.

 

Súrne

 

 

Ďakujem

Odkaz ke komentáři

Bez demontáže starteru uhlíky samozřejmě nevyndáš. Ale proč trochu nepohledáš. Vždyť toto tema se tu řeší pořád a

pořád dokola .

1 Akumulátor

2. Starter

 

Starší modely O1 TDI mají starter Bosch 10zubů a asi od modelu 2001 je starter Valeo Který má 11 zubů na pastorku.

Tyto typy jsou navzájem zaměnitelné. Tady na foru se dá občas koupit nové Valeo i za 3000,-

Pokud je starter opotřebovaný,nebo zanesený prachem z uhlíků má o něco méňe otáček a ty právě chybí u teplého motoru k tomu aby motor chytnul na drc.

 

 

 

MAŠ PRAVDU A JEŠTĚ NAVIC BOSCH MA 1700 W A VALEO 2000 W

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...