Přejít na obsah

žltá ikonka


Doporučené příspěvky

Kontrola elektroniky

motoru*

Kontrolni světlo sviti po zapnuti zapalovani.

Pokud kontrolni světlo po nastartovani

motoru nezhasne nebo rozsviti-li se, resp.

blika během jizdy, je v systemu elektroniky

motoru, resp. v soustavě ovlivňujici exhalace

zavada. Nouzovy program navoleny

řidici jednotkou motoru Vam umožni dojet

se zvyšenou opatrnosti

 

Odkaz ke komentáři

Tak se konečně objevil někdo se stejným problémem... :rolleyes: Já se to pokoušel už řešit ve vlákně oranžová kontrolka , ale nic moc jsem se nedozvěděl.

 

Mám 1.9TDI 66kW ALH. VAG mi hodil jenom sporadickou chybu čidla teploty chladicí vody. Nic jiné. Dodnes jsem čidlo ještě nevyměnil, ale je otázka jestli by to mohlo souviset. Poslední v tom vlákně byl návrh očistit kontakty konektoru od lambdy. To jsem taky ještě nerealizoval...ale nehlásil by VAG něco kolem lambdy kdyby to tak bylo?

 

Každopádně s tím jezdím, časem jsem se tak nějak uklidnil a zvykl si. Občas nyní zhasne na nějakou dobu...ale to jsou jen krátké intervaly. Nic jiného na autu a jízdě nepozoruju. A údajně oranžová je "jen" varování, teprve červená by byla opravdu průšvih...

 

Jasně, můj přístup není úplně ideální, ale momentálně nevím, co bych mohl učinit více (a nechci dělat zbytečné nákladné zásahy)...

 

A v uživatelském manu jsem vyčetl jen toto (výše už podobný text uvedl Pavlus):

 

KontrolkaMotoru_man.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak jsem se o víkendu konečně dokopal k výměně toho teplotního čidla (akci podobající se porodu popíšu v jiném vlákně). Vypadá to, že problém se svítící kontrolkou se tím vyřešil!!! Alespoň to tak zatím vypadá a snad to tak zůstane.

 

Jen malý detail - je správně, že po zapnutí zapalování zůstane ta kontrolka svítit a zhasne až po startu? Nebo by měla zhasnout sama ještě před startem? Ale to hlavní - nesvítí při jízdě - mám splněno, takže spokojenost. :palec:

 

No jo, jsem blbej - mám to jasně napsaný v tom textu z manu, co jsem sám vložil. Kontrolka zhasíná až po startu... :rolleyes: ...zase ta slepota! B)

Odkaz ke komentáři

u mě to také dělala lambda (není se co divit - chuděra nalítala 230 000 km)... VAG k dispozici nemám, ale diagnostika od Bosche mi řekla přesně kde je chyba (ve které ze dvou lambd) tak jsem šel na jisto. Jinak to vyhrožování nouzovým režimem, nevím no - Nepozoroval jsem ani pokles výkonu ani zvýšenou spotřebu... prostě mě ta kontrolka jen štvala a pokaždé, když sem někoho trochu znalejšího bral do auta a slyšel jsem "Hele - máš něco s motorem!" už jsem prostě nevydržel...

 

pokud máš nalítáno přes 200tkm viděl bych to na tu lambdu (origo od bosche z prvovýroby mají uvedeno že by měly vydržet 160 - 180 tkm)

Odkaz ke komentáři

No jak to tady ctu tak jste nekteri dost dobri strelci!!! Me svitit kontrola motoru tak s tim urcite nejezdim az si na to zvyknu!!! Diagnostika ve Skoda-Auto stoji 200Kc coz neni nakladna zalezitos. Urcite bych po vymene nejakeho cidla nechal vymazat pamet zavad.

 

TOO Chacabell: Nechapu proc jsi tohle tema zalozil kdyz se ti nelibi co ti kdo napsal???!!!

Jak ti psal Pavlus: pichni to na diagnostiku a pak pokladej otazky!!!

 

Fakt by to chtelo trosku premyslet nez tu hazet takovehle dotazy.... :wallbash:

Odkaz ke komentáři

No paměť závad samo vymažu u kamoše teď po výměně čidla, jen co se domluvím.

 

K té tvojí výtce - já nejezdil jen tak bajlajfik "se svítící kontrolou motoru až si zvyknu". Hned jak se to objevilo, tak jsem samozřejmě zkoumal co se děje a poptával zkušených. Výsledkem bylo zjištění, že to je "systém kontroly výfukových plynů" a obrazně řečeno "jen" žlutá (tedy varování) a ne červená (tedy opravdu průšvih). A následný VAG hlásil pouze sporadickou chybu čidla teploty vody, tedy (podle mne) žádné katastrofické zprávy. Takže jsem si dovolil s tím jezdit (na chování a jízdních vlastnostech auta kromě občasného výkyvu rafiky teploty jsem nic nepozoroval) do té doby než jsem se dostal k výměně toho čidla. A to jsem měnil spíše kvůli té hlášce VAGu, než že bych byl přesvědčen, že tím odstraním to svícení té kontrolky. Na mé dotazy zde na foru si nikdo nedovolil jednoznačně a natvrdo nenapsat, že to souvisí a že po výměně čidla bude kontrolka ok. Leda bych to přehlédl...

Tak jsem samo zajásal, když se po výměně čidla "uzdravila" i ta kontrolka a mám tak vyřešeno.

 

Tak asi tak... B)

Odkaz ke komentáři

Nemuzes ale preci cekat,ze ti nekdo na dalku rekne,ze se ta zavada odsrani po vymene cidla. Na to by jsi sem musel dat komplet vypis z diag a buh vi co. A nemyslel jsem jen tebe. A kazdeho vec s cim sviticim na palubce jezdi. Jen cidlo teploty? To muze mit pak treba vliv na teplotu vody a ja bych auto nechtel uvarit. Nebo nedostatecne zahrivat. A sporadicka chyba.. Hej fakt kazdeho vec. Jen jsem napsal ze nekteri jedinci jsou strelci. Ja mam svuj motor i auto hodne rad a potrebuju ho. A jen tak pro zajimavost: kolik stoji to cidlo??? :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

No já to chápu....Chacabell toho oproti mně moc nenapsal. Ale já právě dával ve svém vlákně údaje z VAGu a další info. Takže podle mne byly ode mne veškeré info, jiné další info by asi nikdo nezískal i kdyby měl auto reálně k dispozici.

 

Co se týče čidla - u mne to rozhodně nebyla v tomto případě otázka peněz (origo jsem nakonec koupil za 150,-), ale spíše najít čas na zakoupení a následně na výměnu, organizování takových akcí je u mne trochu komplikované, nebudu se rozepisovat. A se servisem jsem s touto záležitostí jednoznačně nepočítal, tam by si na mně finančně smlsli a to zase nepotřebuju. Kdoví co by mi třeba nabásnili co vše museli pro to "zhasnutí" kontrolky udělat...no jo no, jsem trochu paranoidní... :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Ja pouzivam dva servisy. Jeden origo Skoda a druhy autorizovany ale neorigo. Co mi neudelaji u autorizaku vezu do Skodovky a opacne a nikde me nenatahuji. I v te Skodovce maj prijemne ceny. Priklad: kontrola klimatizace, naplneni a diagnostika. Chudak mechos hledal 3h pidi dirku s uv lampou a ve finale si vytahli medium zpet abych ho zbytecne neplatil kdyz by mi stejne zdrhlo. Jsem cumel jak tele na nove vrata. Zaplatil jsem 500kc a spokojene odchazel domu. Jinak bych platil cca 1500kc. Ale zalezi jaky Skoda servis mas poruce. Ceny a pristup se bodou lysit. ;)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Mám také O1 1.9 66kw 04 - kontrolka je a po zapnutí zapalování svítí. Zhasíná až po startu (viz. úryvek z uživatelské příručky). Tak s ní asi u tebe nebude něco v pořádku. Když se spustí přes VAG kontrola palubky, tak to nic neukáže (ale nevím jestli kontroluje i kontrolky, budíky ano)?

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

KUBE : ja som auto na diagnostiku hodil , no nic mi nenasli .

odpovede sa mi lubia, len také veci ako je pozriet sa do s.knizky su pre mna prvoradé,

tak mi to prislo trocha lolske.

 

ale teraz som surfoval po stránkach , a nasiel som to co píše Martin ASV. EGR ventil mám zrejme zanesnený.

 

skúsim to vyčisiť a dám vedieť, ináč chlapi dakujuem za reakcie !!!!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...