Přejít na obsah

VW T5 Multivitamín


LukášV

Doporučené příspěvky

Také proběhlo vyčištění chcípací klapky s egrem a rovnou jsem už také egr zaslepil :)

AkOjrr.jpg
nnOpwW.jpg
cxkuBM.jpg


Noo a v neposlední řadě jsem modul, kterým jsem ovládal příhřev jako nezavislé topení doplnil o GSM modul. :palec:

No abych objasnil co umí to GSM. Dosah samozřejmě neomezený + to má aplikaci pro androida takže je vidět info v telefonu a veškeré ovládání probíha pohodlně v prostředí androidu.
Všechny příkazi fungují přes SMS, takže když to začne topit tak mi přijde SMS a stojí mě to 0,50kč
Ale mimo jiné to také umí informovat o teplotě ve voze + stav baterie.
V kalendáři je možné plánovat jaký den jak dlouho to má topit. Dokonce to umí, například pokud je v pracovní den v 6h v autě méně jak 5st tak to začne samo topit. Vše se může libovolně programovat a upravovat.

Teď ještě řeším s vývojářem aplikace, aby doplnil widget na plochu telefonu ve tvaru vozidla T5 :palec:

fA6AQO.jpg
36lytk.png
wbdi2j.png

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Včera jsem cvičně sundal horkovzduch vyčistil a vrátil zpět.

Důvod byl jednoduchý. Při pokusu o letošní první start se nic nedělo. Dagnostika psala mechanická závada.

Po odmazání chyby se horkovzduch rozeběhl, ale začlo v něm skřípat, takže jsem to rychle vypínal.

První mě nepadli ložiska na rotoru..s tím, že se nechám překvapit co se stalo.

 

No po vyndání webasta na stůl a sundání komory bylo vše jasné. :pinch:

Bylo u dmychadla mraky bordelu,vlasů a kamínků a jeden jedinec zapadl mezi rotor a obal.

Tak jsem vzal obě části do hladka jemně smirkem celé topení profoukal a mezi vstup sání a kastli vložil síťku.

Vedle nás je firma, která dělá papírové a molitanové filtry, tak mám ještě přislíbeno molitanový plát o síle 10mm a vložím to z druhé strany mezi schůdek a kastli :)

 

bSGPKi.jpg

NWEXX1.jpg

VQQAgs.jpg

tfWxkU.jpg

tUB404.jpg

HHmhJw.jpg

DSe8Pd.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak zpátky k tématu..
Za poslední měsíc co auto stálo se událo pár věcí.. :)
Jako se vším, tak nic nebylo zapotřebí řešit, ale když ty věci byli doma a čumák dole tak proč to neudělat :dry:
-nová vačka
-nové hydra
-nové ložiska vačky
-nové žhavící svíčky
-nové vstřiky + gumičky + seřízení klaviatury + nové zátky v hlavě a bloku
-kontrola hlavy a uložení vstřiků vše je OK

KsRrAx.jpg
0Td5os.jpg
srX7GI.jpg
mJh0Ue.jpg
ur2aQi.jpg

Odkaz ke komentáři

Noo a jelikož výkon 240hp/500nm byl fajn, ale pořád to nebylo to co jsem chtěl tak proběhla jedna radikální akce :lol:
Dostal jsem doporučení na X lidí, kteří se zabývají stavbou vedení vzduchu vč. chladiče,.. ale cena a jejich ochota nutnost přistavit na týden auto a termín mě odradili, tak jsem si řekl co to nezkusit udělat sám- buď se povede, nebo ne :ph34r:

A tak jsem vzal metr a začal měřit co by se tak mohlo místo originálu vejít.
Hlavní podmínka byla posunout chladič do spodní mřížky v nárazníku.
Parametr padl jasně a já už objednával chladič + al kolena + silikonové kolena + spony.

No co následovalo.. Udělat spodní a vrchní držák na IC tak aby držel na chladičové stěně a mohl ''cestovat'' se stěnou a nepřenášet vibrace.
Následně držák na komaxit + do jeklu záslepky. Na originálních hadícíh jsem musel odstranit bajonety abych do nich mohl zapojit nové IC.
Také jsem rovnou kupoval nové čidlo tlaku a nakonec jsem byl donucen koupit i jednu novou origo hadici s bajonetama a i na té hadici ten bajonet uříznout.
Jak najednou díky většímu IC se zvednul tlak, tak hadice vystřelovala. Samozřejmě komaxitem prošla i hliníková kolena, aby to zbytečně nebudilo pozornost.
Celé to drží na pevnostních nerezových šroubech, které jsou ještě navíc zalepeny lepidlem na závity.

A7yrWS.jpg
98W5iR.jpg
agH8OE.jpg
V20f77.jpg
UID6op.jpg
o5y6pH.jpg
bnw8K7.jpg
83SMIo.jpg

Odkaz ke komentáři

Noo a před brzdou jsem ještě musel udělat záslepku s měděnou trubičkou + budíkem a vsadit na vstup ze svodů do egru.
Tímto zařízení se nesledoval tlak turba, nýbrž tlak ve výfuku <_<
Na brzdě se zjistilo že IC, má výtečnou účinnost a vše to úsilí mělo smysl :)

rYud7u.jpg
75cdDh.jpg
LNO3uJ.jpg

Noooo a abych to shrnul.
Výsledek je takový jaký jsem si představoval B)
Co se týče spotřeby - ústí praha 7,8l
A celková spotřeba tam a zpět vč. 40km najetých na brzdě 8,5l
Na dálnici při 160kmh spotřeba 7l
Nemusím nikomu říkat jak jsem si cestu zpět úžíval :wub:

A abych teda už konečně zveřejnil ty čísla ..
270hp / 575Nm :D

ElhrNX.jpg
Kooxur.jpg
NZwCrf.jpg


Jediná brzda ve vyšším výkonu je už teď originální výfuk, ale tak to už zůstane. :)
Ještě detail IC. Přes horní masku nebude vůbec nic vidět ;)

xOhpuC.jpg
IwyPDb.jpg
myl7K4.jpg

Odkaz ke komentáři

hezký....

co to je za intercooler?

hele ta vačka - na fotce je vidět její odření, bylo to tak hrozný?, vím, že silnější 2,5 tdi na tohle trpí, v Touaregu, který má stejný motor je taky už nová, tam to už blblo s rozvěcením kontrolky motoru ....

co ložiska vačky? byla chycená nebo jsi měnil už preventivně, když to bylo rozhozené?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak auto funguje jak má, dostává za uši a já mám vždy jen úsměv na tváři, protože když přišlápnu ve městě 3q od spoda tak to s tím cloumá pěkně :ph34r:

Jen začínám pokukovat po velkých brzdách.. -_-

Jardo nevíš co většího se dá použít?

 

myslím, že by mohly jít použít z Touarega, tedy přesně z Touarega TDI V6

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

surfman: Dlouho jsem přemýšlel, jak to nakombinovat.. Aby to bylo decent a úpřímně.. dokud mi to nepřišlo tak jsem se bál i té perforace. Balík jsem neotvíral s nadšením, ale když jsem to dal do auta tak jsem maximálně spokojen.

Dělal to Volantech a trvalo to 3hodiny. Dá se říct skoro na počkání :palec:

 

feki: děkuji, nene sedačky zůstanou jaké jsou.. Místo bočního vedení, tě drží loketní opěrky :ph34r: ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...