cosby Odesláno Říjen 3, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2013 a ze 109 proud leze?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 3, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 3, 2013 Tak to nevím? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Říjen 3, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2013 Co chces kontrolovat na motorove jednottce?? Komunikuje jak koukam. A jednotka je hemeticky uzavrena. Tady mas problem s elektrikou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Říjen 3, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2013 To je jednoduché.Jeden drát ze 109 napájí motorovku,tak tam dej zkoušečku,zapni klíč a uvidíš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Říjen 3, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2013 To je jednoduché.Jeden drát ze 109 napájí motorovku,tak tam dej zkoušečku,zapni klíč a uvidíš. tak tak, odpojit konektor a promerit multimetrem. Spinanych 12(15)tusim na pin 18 a pak se spina prez rele hlavni napajeni piny (30) 3,5,6 a kostry jsou (31) 1,2,4. Rozne se zhaveni na palubovce?? Nebo to pritahni do Tesina. tak tak, odpojit konektor a promerit multimetrem. Spinanych 12(15)tusim na pin 18 a pak se spina prez rele hlavni napajeni piny (30) 3,5,6 a kostry jsou (31) 1,2,4. Rozne se zhaveni na palubovce?? Nebo to pritahni do Tesina. ted se tak jako koukam a vetrak 1 je taky prez hlavni rele a rele je prez pojistku. Sice to je z KTS a z T5 ale bude to stejne. Hledej v hlavnim rele 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 4, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 Dík za rady ,ale asi to dopadne tak že se to pokusím nějak dopravit do Č-T k Funovi. Té elektrice vůbec nerozumím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Říjen 4, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 Dík za rady ,ale asi to dopadne tak že se to pokusím nějak dopravit do Č-T k Funovi. Té elektrice vůbec nerozumím. Neni problem. Na servise to je domluvene a koukneme na to pokud budes chtit. Jen to pritahni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Říjen 4, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 Mirku,vždyť jsi napůl elektrikář ;) ;) prostě to všechno projdi,fyziocky zkontroluj všechny pojistky,že má Touareg vpravo i vlevo palubovky asi víš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 4, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 4, 2013 Už jsem postoupil, pojistky na levé straně palubky jsou bez proudu , zítra pokud bude počasí se podívám na jednotku palubního napětí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Říjen 6, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2013 Tak co, už jezdí? :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 6, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 6, 2013 Prozatím né, ale už se to lepší, začínají reagovat funkce které byly mrtvé asi to vysychá 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Říjen 6, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2013 Miro to bude takova casovana bomba to auto.. Vytopenou elektriku a nikdy nevis kdy se to zastavi. :( jak to ze se tam ta voda dostala? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Říjen 6, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2013 No chtělo by to všechny konektory rozpojit,vysušit a nastříkat do toho vazelínu proti korozi. Už kdysi můj otec mi říkal.Všechny konektory maž.on dokonce mazal i patice žárovek a je fakt,že neměl nikdy žádný problém.Bodejď by jo když dělal elektrikáře ve vývoji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 6, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 6, 2013 Tak nějak to dělám ,postupně to rozpojuji a vystříkám to sprejem na kontakty,ale voda se dostala jen to e-boxu před sklem na straně řidiče. Jsou tam 4 relátka a 7 pojístek.Ale vše pro motor. Potřebuji to zprovoznit abych mohl přejed ke garáži a tam to znovu vše rozebrat a pořádně vysušit horkovzduškou . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 10, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 10, 2013 Tak dnes jsem přišel na to že je jeden drát z toho spojovacího uzlu ulomený po opravě se nám podařilo Emana natočit najeli jsme asi 5 kilometrů a naskočilo o5 autičko na nakloněné rovině a zůstali jsme na cestě. Jedinou chybu kterou jsme objevili na vagu je problém s ABS ,nikde nemůžu najít co to autičko na nakloněné rovině vlastně znamená. Ale mám dojem že mě to udělá vždy při brzdění.Tak že zítra pokračujeme. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Říjen 10, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2013 to je vzduchový podvozek-autíčko na nakloněné rovině 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Říjen 10, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2013 když jsem dotahli tak byly chyby v ABS Etvrtek,10,Oíjen,2013,18:54:14:28532 VCDS verze: SVO 11.11.5 Addresa 03: ABS brzdy Labely: User\7L0-907-379-MK25.clb Objednací eíslo oídící jednoky: 7L0 907 379 D Systém a/nebo verze: ESP ALLRAD MK25 0108 Kódování: 0004353 Eíslo dílny: WSC 31414 000 00000 VCID: 3A7F6F9F7630EDC82F8 3 závad nalezeno. 01314 - ridici jednotka motoru 013 - prosim; prectete pamet chyb - Sporadická 01314 - ridici jednotka motoru 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická 00812 - odpojovaci spinac civky magnetu pro tlak brzdy (F84) 008 - neverohodny signal - Sporadická 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 10, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 10, 2013 Maro já to vidím na ten spinač cívky magnetu pro tlak brzdy někde ve schématech jsem zahlédl že je to nějak spřažený s tím úhlem volantu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 ale to tam skocilo poprvé ta zavada a to jen po dobu co se to tahlo. Tak kdo vi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 11, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 No dnes se v tom zase povrtám, uvidím co najdu ještě za problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 11, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 (upraveno) Už běží Poděkování všem co dobře poradili,ale hlavně MAROŠOVI za pomoc a přístup k problému , Maroši moc děkuju. :palec: Upraveno Říjen 11, 2013 uživatelem Neználek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 ...a v čem byl zakopaný pes? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 11, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Jardo nové relátko a nějak nedrží prostě cvaká, ale asi bude někde ještě špatný spoj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAZTY Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Dobrá práce chlapci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 11, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 To se pozná až to půjdu projed ;) ať zase nezůstanu někde viset :o. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Dulezite je ze uz by se vedelo kde je asi ten problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 11, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Maro to víme přesně někde v autě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 ale ty mas velke auto a to je problém :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 11, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Tak doufám že to v něm najdu. :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 14, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 14, 2013 Tak už je to v pořádku vše je funkční, všechny uzlové body předělány a zaizolovány tak snad to bude OK, ale je to hrozné tak nevím zda se tam už někdo nehrabal protože nemůžu věřit že je to tak udělané z fabriky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.