Přejít na obsah

chiptuning


Rejd

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o rok později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...

Zdar, chci se zeptat - mám nalítáno cca 280 tis km (motor ALH), chci to nechat chipnout na 85kw. Turbo 3 roky starý, auto šlape jako hodinky. Někdo mi říkal, že je to blbost, že je motor už zvyklej na svůj výkon a že se mi to pak posere.. Co vy na to? Díky

Odkaz ke komentáři

Mám Alh 66kw....mám trysky a chip od Tdifun.cz a maximální spokojenost.....jedna rada je nesetrit! Opravdu si zaplatit profika.... Já jsem fakt max spokojen :) mám 148 koni :) turbo okej a spojka taky.....brzdy taktéž.... Mohl jsem mít chip za 2000,- kluci odtud mne odradily...a za to jsem rad....takže nešetří a jdi do toho.

Odkaz ke komentáři

Při kolika km si to dělal? Právě kamarád mechanik (fakt borec) má kámoše, dělá to už cca 15 let, normálně za to chce 10k, mě by to udělal za hodně lepší cenu. Spíš mi jde o tu důvěru.. Když mi řekne, že je dobrej, tak mu věřim. Takže mě víc zajímá ta technická stránka..

Odkaz ke komentáři

Mám Alh 66kw....mám trysky a chip od Tdifun.cz a maximální spokojenost.....jedna rada je nesetrit! Opravdu si zaplatit profika.... Já jsem fakt max spokojen :) mám 148 koni :) turbo okej a spojka taky.....brzdy taktéž.... Mohl jsem mít chip za 2000,- kluci odtud mne odradily...a za to jsem rad....takže nešetří a jdi do toho.

 

A jak to máš se spotřebou... je reálné aby chipnutím klesla spotřeba??.. Taky uvažuji že se stavim k TDIFun ja bych šel asi jen do Chipu za těch 5500,- ... Jak dlouho už máš chip udělany?? A taky by mě zajimalo jak moc tím bude motor trpět celková životnost atd...

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

být tebou při Tvých Km, tak bych dal rovnou nové trysky a SW a bude to jezdit úplně jinak než jen s čipem. Taky jsem kdysi dal jen chip a byl spokojen, ale s jídlem roste chuť a pak jsem platil znovu. Kdyby se Ti povedlo sehnat dobré turbo z ALH nebo ASV, pak dát trysky a chip, tak jsi v pohodě na 150 koních. Jezdí se s tím moc pěkně, na Octávku je to velice příjemný výkon :palec: .

Odkaz ke komentáři

Jenže když tam dá turbo z ALH/ASV, tak mu to nikdy nebude fungovat. Musel by to AGRko předělat komplet na podtlak regulaci a přeházet plno dalších věcí kolem aby to chodilo. To už se ale finančně kvůli cca 140PS nevyplatí. Šel bych cestou výměny vstřiků, doladit SW a o proti té mrtvici v sérii bude spokojenost :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o rok později...

Pokud nebude krouťák přes 320-330 Nm a budeš s tím jezdit rozumně, tak kup normální sériovou spojku s dvouhmotovým setrvákem a ty koně to vydrží (pokud chceš ponechat komfort řazení a ticho v autě). Jinak hodně lidí dává jednohnotu se spojku ATD Fabie, ale někteří si pak právě stěžují na hlučnější a již ne tak komfortní řazení. Pokud bys chtěl jít s výkonem ještě výše, tak pak jedině nějakou performance sadu s keramickým obložením spojky....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...