Přejít na obsah

Koupě Octavia II – Jak koupit Škodu Octavii 2?


Guest Májinka

Doporučené příspěvky

Návštěvník

Také se mi to fitemní příčí, ale zas i se žárovkou se jezdilo do servisu, servisku to ma vedenou až do posledního najetého kilometru, sevisních úkonu je tam cca 30 položek.

 

Co myslíte ta spojka??? Asi už nic moc na firemní vůz s 240tis. km že?

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

Díky za info, važím si toho. Ještě jsem našel další RSo zde:

 

http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/15988144?goFrom=list

 

ale myslím si že s tou spojkou to bude dost nastejno je to o 2roky starší auto a ta spojka dostvala taky zabrat, mozna ze u te ze ZR by mohla byt v lepším stavuk dyž jsou ty kilometry nalitane tak rychle.

 

Bohužel jelikož jsem v žádné octavii II RS v dobrem stavu nesedel, tu spojku asi uplne nepoznam a co jsem koukal na ceny je to docela drahe vyměna spojky :(

 

Díkyyy

Odkaz ke komentáři

není to zas tak drahý, mrkni na cc díly tam mají sady. a určit kdy odejde jaký díl na autě je nemožné...

 

@snipe píšeš nesmysl, třeba u T4 mám původní spojku,turbo i převodovku(nikdy neměněný) skoro 300 000km... je to hrozně individuální

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři
Návštěvník

To ano, ale pokud bych tomu vice rozumel asi bych poznal, že do par set kilometru je poni, bohužel tomu tak není, musím sehant někoho kdo by to poznal, nejlépe z vysočiny.


RS jsem tam nenašel ale pohybuje se to kolem 6000,- to by nebylo tak hrozne :)

Ta ze ZR je zatím favorit.

Díkyyyy

Odkaz ke komentáři

 

 

@snipe píšeš nesmysl, třeba u T4 mám původní spojku,turbo i převodovku(nikdy neměněný) skoro 300 000km... je to hrozně individuální

 

Souhlasím že je to individuální. Ale nesmysl to určitě ne. T4 totiž není Octavia RS. :palec: Nedají se míchat jablka a hrušky. Ano vím o OI, které na origo součástky ( spojka, turbo, vstřiky ) najela 425tis.km. Ale byla to zase jen 1.9 TDI, která je koncipovaná jinak. Omlovám se ostatním za offtopic. :jelen:

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

Kolem tech 10 max 15k by mi to nevadilo, strachuju se z toho, ze to bude treba 60k....spojka, turbo, zapalovací cívky a vstřiky třeba,,,rad bych to eliminoval na co nejnižší riziko.

 

 

Odkaz ke komentáři

Tak koupě ojetiny, o které nic nevíš, je loterie. Zvláště, pokud se jedná o vrcholný model, kde je prostě riziko výrazně vyšších servisních nákladů. Na druhou stranu, těžko lze obecně říci, jaká je běžná životnost zmiňovaných komponent. Většina závad se projevuje postupně, obvykle to neklekne ze dne na den. Třeba s evidentně načatou spojkou se dá klidně ještě rok jezdit (ověřeno na 1.8T, pak mi to už vadilo a vyměnil jsem), teď jsem třeba obdobně 2 měsíce jezdil se spojkou totálně urvanou (jak se následně ukázalo), než jsem se dostal do servisu.

 

Těžko asi posoudíš používání předchozími majiteli, auto s reálnými 100tkm může být dorasované mnohem více, než druhé s 250tkm ( u mého typu jsou majitelé, kteří zrušili první spojku už při 13tkm, já jsem ji urval na sprintu při 170tkm, kdy to auto najelo skoro 100tkm s brutálně zvedlým krouťákem). A bez ohledu na to, u tak starého auta prostě může cokoliv odejít, aniž by o tom měl předchozí majitel tušení nebo něco zatajil. A musíš počítat s tím, že pokud počítal s prodejem, tak poslední dobou byla údržba auta horší a že drobné závady a drbky se přehlížely.

 

Tudíž do koupě takového auta musíš jít s tím, že na mimořádný servis dáš během roku klidně 40, a nebo tam za 5 let nasypeš třeba jen 20.

 

Odkaz ke komentáři

Zdravím,

přicházím si pro radu od zkušenějších a od dosavadních majitelu tohoto auta.

Vybíram O2 s 2.0tdi CR tedy od roku 2010...chci si přivézt auto z německa. Včera jsem se byl v D podívat a o jedno jsem se začal zajimat...10/2010 kombi Elegance a snad maximalni vybava včetně xenonu, el šíbru, polokuže, columbusu, vyhřívanych sedaček, 17" Al atd.. Auto má servisni knižku posledni servis před 2měsíci, majitelem byla firma. cena 10500 eur.

To co je mi proti srsti jsou kilometry najeto mirně přes 150tis. Moje představa byla cca 100-120 protože chci auto na dlouhou dobu pro sebe a najezd nemám takový.

Prodejce po prvním dotazu na slevu sundal na 10tis...tak jsem začal více prohlížet : měřič tlouštky laku nenašel problém, okem auto také v pohodě, dva jsme nenašli že by bylo na autě něco opravováno, ale extremně zrezle brzdiče na 4roky staré auto mě to překvapilo...je to normalní?? Možna bych si toho nevšimnul ale přes 17"Al disky byly cele vidět. Pak za zadním kolem ca 1cm pravidelny pruh odloupany lak z narazníku přitom nevypadal přelakovavany...myslel jsem že original se tak snadno neloupe...??

A pak mi překvapila ošoupana hlavice řadicí paky...i na 150tis mi to přišlo hodně...vysvětluju si to jedine že by řadila žena s prstýnkama na ruce....jinak v jine s 200tis jsem opotřebovaní šalcky nezaregistroval. Ale volant má v pohodě...

Vzhledem k tomu že jsem o auto nejevil až takovy zajem prodejce postupně po par krocích vymyslel cenu až 9tis což už je dost zajimave vzhledem k vybavě auta....jen se mi zda pro mě moc těch najetych km...a těch shledaných věcí a nakonec ona i ta sleva se muže zdat podezřelou...

co vy na to? Díky za názory...

150k je v pohode, kdyz nemas "takovy najezd".

 

Mas nekde odkaz, fotky? Ta radicka muze byt zpusobena hodne vecma. Knofliky na ovladani oken mely prodreny bily mista?

 

Zjisti si servisni historii pres VIN kod v nejakym CZ autorizaku. Jelikoz to auto bylo firmy, tak tam bude kazda blbost.

Odkaz ke komentáři

 

no bohužel jsem si to nenafotil takže fotky nemám. Na knoflikách oken jsem sic podezřeleho neviděl, ale pravda je že těm jsem pozornost nevěnoval, koukal jsem na volant,sedačky,pedaly...VIN mam tak se mužu pozeptat, jen se musim asi rozhodovat rychle protože to muže koupit někdo jiny. Co cena ....OK? Neni až podezřele že tolik slevil?

Upraveno uživatelem Honza9007
Odstranění citace předchozího postu.
Odkaz ke komentáři

Mrkni se, zda byly už dělaný rozvody nebo ne. Sice by je 2,0 TDI CR měl mít na 180tkm, ale malý vodítko to může být. Kde (u kterýho prodejce) to auto v Německu stojí?

 

Je-li prodejcem autorizák, pak je sleva ok - chtějí se těch ojetých aut zbavit, aby mohly postavit na plochu další, resp. novější. A 1500€ není moc. To s tím zadním nárazníkem; která strana to je? Jestli je to na špičce pod nádrží a špička je ještě k tomu odehnutá, pak je to několikeré vycmrndnutí nafty z nádrže při tankování.

Odkaz ke komentáři

stanikk: napiš mi, prosím, o jakýho prodejce se konkrétně jedná (klidně do soukromé zprávy); mrknu se na refernce kluků z Německa.

 

Jo a poprosím necituj předchozí odpovědi; dělá to bordel. Stačí normálně dolů do okýnka "Odpovědět" napsat text; netřeba klikat na pole "Odpovědět" v daném příspěvku. Díky ;)

 

Jinak na mobile.de najdeš např. obdobný kusy - docela dobrý pro představu o ceně.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj, tak jsem se trochu zapomněl napsat další reakce....no nedalo mi to a auto už je doma:-) ted už i na značkách, ale zatím jsem moc nenajezdil, řeším jěště nějaké zabezpečení atd.... no snad bude sloužit dobře...

jo jinak ten prodejce byl RVV Automobile Fürth. Ze strany prodejce snad vše v pohodě žádný "šméčko" jsem zatim nezjistil:-) i mě tam nechali jet s autem samotného (proti občance) zkušební jizdu, tak jsem to cca 20km projel. Akorát až doma jsem zjistil že nemám kod k Amundsenu, ale prý se to da zjistit i v autorizovanem servisu...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Dobrý den vespolek,

 

mám zájem o ojetou O II, rok výroby 2009 a novější. Mám tři požadavky: liftback, benzín, DSG.

 

Pokud toto zadám do tipcars, tak dostanu 4 výsledky, tzn. vcelku jednoduchý výběr, 300 tkč je akceptovatelná suma.

 

Dotaz první: zná někdo jinou alternativu auta mladšího 5 let typu sedan s benzínovým motorem a automatickou převodovkou do 300 tkč, o kterém by se dalo uvažovat?

 

Dotaz druhý: po přečtení spousty a spousty diskuzí a článků o ojetinách jsem došel k závěru, že po koupi O II TSI se doporučuje vyměnit všechno toto:

motorový olej, vzduchový filtr, olej v DSG, rozvodový řemen / řetěz + napínací kladky + vodní pumpa, chladící kapalina

 

Navíc dle stavu se doporučuje vyměnit:

výfuk, silentbloky, brzdy – destičky a kotouče, hadičky a trubky, olejový filtr, tlumiče, klouby, čepy nápravy, pneumatiky

 

No je toho pěkná řada, co si budeme povídat. Zajímalo by mě, kolik cca stojí výměna první skupiny komponent a druhé skupiny komponent v autorizovaném servisu (řekněme Porsche Brno) a v soukromějším servisu (např. zde zmíněném autoservisu Jurečka).

 

Dotaz třetí: aktuálně se mi asi nejvíce líbí ta 1.4 z RT TORAX. http://www.rt-torax.cz/auto2982-1-2/Skoda-Octavia-II-1-4-TSI-DSG-Elegance-Limousine.html Trošku mě zlobí neuvedení VIN, ale to bych snad měl na první vyžádání po mailu dostat… Při pohledu na toto auto, napadá vás na první kuk něco, proč se tomuto autu vyhnout?

 

Děkuji za odpovědi a reakce.

Odkaz ke komentáři

mike.kup: no doporucuje se, ale aby si musel tohle vsechno menit naraz, tak by si kupoval auto v dost zalostnem stavu - takze zas tak horky to nebude ;)

 

Co se tyce tech cen, tak material si kupuj sam a pokud chces zaruku mobility a jezdit tedy do autorizaku, tak si sehnat reference na kvalitu. Ne vzdy totiz autorizak odvede kvalitni praci a mnohdy se vyplati na tu zaruku mobility uplne vykaslat a nechat to delat u nekoho, komu veris a mas reference. Usetris tim opravdu hodne penez a v mnoha pripadech i cas a nervy.

 

Ta 1.4 z Toraxu vypada dobre.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím chci koupit ojeté auto cca do 180 000 kc a rozhoduji se mezi WV passat 1.8 tsi nebo 2.0 fsi nebo O II stejné motorizace. Chci benzín protože nacukám ročně cca 10-15 000Km (hlavně mimo město)

 

Můžete poradit na co si u těchhle motorů dávat pozor či jestli je reálné koupit auto v relativně dobrým stavu v téhle cenové relaci. Mám jeste otázku jestli je lepší Automat nebo Manual (automat sem nikdy neměl).

Mám felicii takže skok do auta jako je uvedeno výše bude asi 100 kilometrový :). Před měsícem jsem se oženil a s manželkou plánujeme nějakou tu rodinu. Proto jsme se domluvili že koupíme už auto dražší (na naše poměry) a větší než je felícia.

PS: chtěl bych RS ale promě je to asi zbytečný :). co říkate třeba na tohle

 

http://auto.bazos.cz/inzerat/40859570/Prodam-SKODA-OCTAVIA-II-COMBI-18-TSI.php

http://auto.bazos.cz/inzerat/40603138/Skoda-Octavia-II-Combi-20-FSI-110kw-DSG-Max-vybavaTOP.php

http://auto.bazos.cz/inzerat/40873261/Skoda-Octavia-II-20-FSI-Elegance-automat-vyborny-stav.php

http://auto.bazos.cz/inzerat/40511118/prodam-Skoda-Octavia-II-20-FSI.php

 

neprahnu po bůhjaké výbavě a vím že i KM co jsou uvedeny nejsou v 90% pravdivé ale hlavně aby auto jezdilo a mělo aspoň klimu protože ve felícii člověk umírá v létě :) Díky za Rady Lukin

Odkaz ke komentáři

Dobrý den . Zvažuji koupit Oktavii 2 krátka nebo kombi je to jedno a nebo Fabii v kombi . Chci ale benzín . Teď mám Toyotu Avensis 2.0 v naftě ale jezdím každej den do práce 6 km a zpět a manželka to samé takže se nestihne pořádně ani ohřát a je znát že ten motor trpí . Co jsem tu koukal tak TSi nevypadaj moc na veký držáky a tak přemýšlím o 1,6 MPi ale mám strach z výkonu aby to nybylo příliš líný . Teď už na dovolenou autem nejezdíme spíš jen výlety a tak mám ročně najeto kolem 10-11 tis. Chtěl bych se optat jaké auto by jste mi doporučili zda Oktavii nebo Fabii ale tu jen v kombi a s jakým motorem , rok od 2008 a cenu bych kolem 150 000 kč . Díkes

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...