Přejít na obsah

Koupě Octavia II – Jak koupit Škodu Octavii 2?


Guest Májinka

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

nenasla by se tady nejaka dobra duse ktera by me doporucila pripadne poradila na koho se obratit s radou.

Rad bych se stal majitelem Škoda Octavia 2010 2.0 TDI / 103 kW mam jednu vyhlidlou ale nejsem zadny profesional a nerad bych se napalil pri koupy. Potreboval bych nekoho kdo by ji prohledl a poradil zda cena odpovida atd, samozjreme jsem ochoten za tuto sluzbu aj zaplatit. Jedna se me o lokalitu BRNO, nepochazim odtud a nemam zde zadne zname.

 

Moc dekuji za Vase odpovedi.

 

PS:

 

Premyslim o teto:

 

http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/carC.html?id=18122064&make=109&model=261&palivo=2

 

Osobne AAA auto nedoporucuji, neda se s nima vubec jednat a auta byvaji casto bourana. Byt tebou, tak si vyzadam VIN kod a overim si historii ve znackovem servisu, jakmile tam nebude prukazna historie, tak od auta pryc (bouracky, vyplavena auta, ...). Kupoval jsem nedavno v Auto Esa a predtim jsem kupoval v AAA a ac se mi nelibi pristup ani jednoho bazaru, tak Esa podle me lepsi, rychlejsi a da se s nima dohadovat. Pro vice informaci klidne napis do SZ tel cislo a reknu ti vice.

Odkaz ke komentáři

Osobne AAA auto nedoporucuji, neda se s nima vubec jednat a auta byvaji casto bourana. Byt tebou, tak si vyzadam VIN kod a overim si historii ve znackovem servisu, jakmile tam nebude prukazna historie, tak od auta pryc (bouracky, vyplavena auta, ...). Kupoval jsem nedavno v Auto Esa a predtim jsem kupoval v AAA a ac se mi nelibi pristup ani jednoho bazaru, tak Esa podle me lepsi, rychlejsi a da se s nima dohadovat. Pro vice informaci klidne napis do SZ tel cislo a reknu ti vice.

 

 

VIN je samozrejmosti mam znameho u Policie tak me to hned proveri. Tu cenu jsem tlacil dolu a dostal jsem se jeste o 20K niz.

Odkaz ke komentáři

VIN je samozrejmosti mam znameho u Policie tak me to hned proveri. Tu cenu jsem tlacil dolu a dostal jsem se jeste o 20K niz.

 

Jako policie ti overi maximalne kradez, potrebujes v autorizovanem servisu Skoda overit historii. Jakmile nebude az do konce a nebudes vedet vse, tak do toho nejdi. Ja vedel i vymenu zarovek. Pokud auto jezdi do autorizovaneho servisu, tak ziskas uplny pohled o celem aute.

 

Co se tyka ceny, tak pokud chces auto na uver, tak si nech spocitat splatky od vsech spolecnosti, se kterymi spolupracuji a taky z plne ceny, ne z te slevnene. Uvidis, jak budes prekvapenej. Vim, ze umeji jit na urok kolem 9ti procent s RPSN 8,2%.

Odkaz ke komentáři

nevim jestli odvoz do servisu povoli, mozna ti spis reknou at si dovedes mechanika. Urcite bych si zjistil tu servisni historii ve Skodovce a trval na tom ze si to auto muzes napichnout (v Brne jsou kluci s VAGem) projet si to.

 

Jizdu do servisu povoli, ale jedou s tebou a do jima urceneho skodovackeho servisu, takze bych tomu tolik neveril. Nejlepsi mas se dohodnout s nekym tady z kluku z Brna s VAGem jak pise Olaf, napichnout si auto muzes, ale obecne zalezi na tom prodejci, se kterym budes jednat. Mnohdy jsou tam debilove, mam "dobrou" zkusenost, kdyz jsem chtel koupit RSko. Ptam se toho prodejce na plose na historii a ohledne servisky a jeho odpoved: Dovezeno z Nemecka, servisni kniha je uplna, nebylo to nikdy bourane. Tak jsem si vzal VIN kod a zavolal do autorizaku a hle, auto bylo ze Svedska, v servisu naposledy v roce 2011, nema zaznam o zadne pravidelne prohlidce, jen dve opravy na zaruku. Po zmereni tloustky laku a pouhym okem na lepsim slunci jsem zjistil, ze je tam pulka auta prelakovana, mozna i navarena. Servisku to nema, atd. Nicmene jsem se zeptal druhy den jineho prodejce a ten mi defakto o aute rekl to, co jsem si zjistil sam. Takze bude zalezet, jakeho prodejce na plose najdes a jak moc s tebou bude chtit ojebat. Chce to fakt vybirat a tlacit na ne, pak se bat nemusis.

Odkaz ke komentáři

Nejprofláknutější auto v Česku, v té nejprofláknutější motorizaci a k tomu z nejprofláknutějšího autobazaru? Skutečně si myslíš, že koupíš za dané peníze něco solidního a kvalitního? Spíš z toho kouká minimálně předražený kup a s velkou pravděpodobností nějaká levárna až průšvih.

 

Za uvedené peníze bych se já osobně rozhodně nekoukal po olítané Oktávce, ale po autě, které není tak "zajímavé" pro prodejce a kupce. Namátkou, jen ve střední třídě si s těmito penězi naprosto v pohodě vyberu ze spousty C5, P407, Lagun, Aurisů, M6 nebo Fo Mondeo.

Odkaz ke komentáři

Nejprofláknutější auto v Česku, v té nejprofláknutější motorizaci a k tomu z nejprofláknutějšího autobazaru? Skutečně si myslíš, že koupíš za dané peníze něco solidního a kvalitního? Spíš z toho kouká minimálně předražený kup a s velkou pravděpodobností nějaká levárna až průšvih.

 

Za uvedené peníze bych se já osobně rozhodně nekoukal po olítané Oktávce, ale po autě, které není tak "zajímavé" pro prodejce a kupce. Namátkou, jen ve střední třídě si s těmito penězi naprosto v pohodě vyberu ze spousty C5, P407, Lagun, Aurisů, M6 nebo Fo Mondeo.

 

Doufam, ze tim M6 myslis Mazdu 6, protoze BMW M6 by za ty penize asi nebylo :lol: . Jinak k tomu co pises, z tveho vyberu jedine Mazdu 6, nebo Toyotu Auris. Ty frantiky, to si delas srandu ne? C5 i P407 majo oba velke problemy s FAP filtrem a tak nejak celkove se sypou. Mondeo je kategorie sama pro sebe, neni to spatne auto, pokud vyberes kus, ktery znas po celou dobu jeho provozu.

Odkaz ke komentáři

Nevím, proč bych si měl dělat srandu, auta jsem uvedl namátkou. Tahle třída aut je sice mimo můj hlubší zájem obecně (nemluvě už o naftě), ale znám spoustu spokojených majitelů i francouzských aut. Navíc do každého auta se montuje paleta motorů, některé spolehlivější, některé méně (zde třeba já osobně řadím 2.0 TDi od VW do té druhé skupiny).

 

Prostě 360tKč za 3 roky starou Oktu je moc a za to se dá vybrat spousta aut i ve třídě střední, o nižší střední, kam Okta patří, nemluvě.

 

Třeba pro srovnání, 1.4TSi v OIII se teď reálně v nejnižší výbavě dá koupit od nějakých 380tKč. Do výbavy mé minulé 1.8T, která by mi skutečně chyběla, bych tam postrádal jen tempomat. Přitom nabídne obdobné svezení. A výrazně lepší než 2.0TDi, se spotřebou jen o pár desetinek litru vyšší - dle Spritmonitor 6,76 vs. 6,34.

Odkaz ke komentáři

V některých věcech s tebou souhlasím. Ale v některých by to chtělo trochu jiného pohledu, viz tebou vyzvednutí VW motor 2.0TDI. Jen pro začátek musím dodat, že tento motor nevlastním. :D 2.0 TDI řadíš dle tvého soudu do méně povedeným motorům. Ano jsou tam chyby, bez pochyby, ale v prodaném množství ( VW,AUDI,SEAT,ŠKODA ) je to jen tak malý zlomek, že jim ostatní automobilky mohou jen závidět kór GM. :palec:

 

To srovnání je také drobátko nepřesné. Základní model Octavie 3 combi se základním motorem 1.2 TSI 77Kw ( o "junioru" v podání 1.2Tsi 63Kw nemluvím ) začíná na cca 393tis. Kč. Tvá 1.4TSI 103Kw je na hodnotě 494tis. Kč. To je celkem dle mého soudu rozdíl 100tis. Kč a pro většinu z nás už citelný zásah do peněženky. ;)

 

Ale musím přiznat, že i mě se zdá vyšší, nicméně každý dobře víme, že s cenou se dá ve většině případů hýbat. ;)

Odkaz ke komentáři

O 2.0 TDi je to věc názoru. Proti legendárním 1.9 TDi šel tenhle motor nahoru se spotřebou a třeba 16V verze výrazně dolů ve spolehlivosti. A některé verze silnějšího provedení 125kW jsou znalými přímo nedoručované ke koupi. Netvrdím, že s těmito motory nejsou uživatelé spokojení, jen statická pravděpodobnost poruchy je větší a pro mne už za hranou toho, co osobně považuji za spolehlivý motor.

 

OIII 1.4 TSi v kombíku začíná na 435tKč, tzn. z autosalonu si ji odvezeš tak za 410tKč. Navíc tazatel nikde explicitně neuvedl, že chce jen kombíka, zmínil pouze motorizaci. Tudíž alternativou může být liftback za těch zmíněných zhruba 380tKč (ceník 405tKč).

Odkaz ke komentáři

Tak spolehlivost u francouzskych aut je kapitola sama o sobe, proste ta auta nevydrzi. Kdyz si vyberes benzin a malou vybavu, tak je pravda, ze to auto bude vice spolehlive.

 

Co se tyka O2 a 2.0 TDi, tak ano, spotreba je vyssi, ale i u 16V existuje verze, kde napriklad nedochazi k praskani hlav, pokud je hlava specifikace C - posledni modely.

 

K te cene, ano, prijde mi taky vyssi, rozhodne bych ji videl nekde o 60tisic dole, aby to pro me bylo zajimave, na druhou stranu porizovaci cena toho auta byla nekde kolem 800tisic a tim padem jiz ztratila na hodnote a v dalsich letech bude cena klesat mnohem pomaleji a udrzi lepe hodnotu, nez napriklad Ford, nebo francouzska auta. Jako priklad uvedu moji zkusenost - prodaval jsem O2 Combi , 2. majitel, 1.9TDi, Elegance, rv 2006, najeto 235tis km. Prodal jsem ji do vykupu za 130tis Kc - nechtel jsem to resit a ztrata za 3 roky byla 70tis Kc. Prodala se za dva dny za 170tis Kc. Kamarad prodaval Mondeo Combi, 2. majitel, 2.0 TDCI, rv 2005, najeto 146tis km. Dal jej do vykupu za 57tis Kc a jeho ztrata za 3 roky byla 115tis Kc. Auta jsme davali do vykupu spolu a jeho Mondeo tam stale stoji. Samozrejme nepocitam servis, nicmene pokud si to auto nekoupis do konce zivota, tak je o2 rozhodne lepsi investice nez Mondeo a kdyz ji za cas budes prodavat sam, tak rozhodne neutrpis tak velkou ztratu, i kdyz v pripade teto konkretni bych ocekaval pad cca o 100 az 125 tisic za 3 roky.

 

Co se tyka nakupu noveho, zde s tebou budu souhlasit, ze v tomhle pripade bych namisto 380tis Kc za jetou O2 koupil radsi novou O3 1.2TSI a mozna bych primo zvazil Golfa, coz je pocitove daleko lepsi auto nez O3, ale je to muj osobni nazor. Sel bych do predvadecky a cena by samozrejme byla dost podobna te za tu jetou O2.

Odkaz ke komentáři

Omlovám se za zavádějící cenu opravdu je to 435tis.Kč. :rolleyes: No a co se týká motorů 2.0 TDI CR 125KW - nejsem tedy asi moc znalý, ale krom vstřikovačů s kterými byl problém a již cca 2 roky se nepoužívají ( změna dodavatele ) o zásadních problémech tedy nevím. :blink:

Ale vše je jen věc názoru. :pivo:

 

JJ, ale PD 125kW BMN mely problemy se vstrikovacema, ale ty Skodovka menila zdarma v ramci svolavaci akce, takze je to taky resitelne :palec:

 

Upraveno potom, co pise Jarda nize ;), jsem to hlupak.

Upraveno uživatelem Baloo
Odkaz ke komentáři
Guest Mustang18T

Kluci, prosím neznáte někdo tohle RSo?

http://auto.bazos.cz/inzerat/28477906/Skoda-Octavia-RS-20-TFSI-servisni-knizka-2-majitel.php

Chystám se na něj jet o víkendu podívat, majitel mi již bez problému zaslal VIN, takže s ním skočím někam do škodovky (prý byla servisovaná v "autorizáku").

Není tu někdo ale přeci jen znalý a ochotný (nejlépe s diagnostikou) z Plzně, kdo by jel případně semnou..?

Jakub

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravim klubaci,prosim vas muzete mrknout na tento vypis inzeratu plus fota jestli vybava a rok vyroby odpovidaji cene? Jinak je to dovoz Francie dat si na neco spesl pozor? Diky moc za odpovedi :palec:

 

Škoda Octavia 1.9 TDi 77kW Elegance

 

Cena: 150 000 Kč

Stav: ojeté

Karoserie: sedan/limuzína

Najeto: 174 000 km

Palivo: nafta

Objem: 1 896 ccm

Výkon: 77 kW

Rok výroby: 2005

Země původu: Francie

Barva: šedá tmavá, perleťová

VIN: TMBBS61Z7

Prověřit VIN

Převodovka: manuální (5 stupňová)

Počet airbagů: 10

Počet míst: 5

Počet dveří: 5

Klimatizace: dvouzónová automatická

Plní EURO: EURO 4

První majitel: ano

Servisní knížka: ano

Výbava:

 

ABS

alarm

autorádio

CD přehrávač

centrální zamykání

dálkové centrální zamykání

deaktivace airbagu spolujezdce

dělená zadní sedadla

el. ovládání oken

el. ovládání zrcátek

ESP

imobilizér

klimatizovaná přihrádka

litá kola

mlhovky

multifunkční volant

nastavitelná sedadla

nastavitelný volant

originál autorádio

otáčkoměr

palubní počítač

podélný posuv sedadel

posilovač řízení

protiprokluzový systém kol (ASR)

příprava pro ISOFIX

senzor stěračů

tempomat

tónovaná skla

venkovní teploměr

vnitřní teploměr

vyhřívaná zrcátka

výsuvné opěrky hlav

výškově nastavitelná sedadla

výškově nastavitelné sedadlo řidiče

zadní stěrač

post-2299-0-76537100-1383425544_thumb.jpg

post-2299-0-56809000-1383425555_thumb.jpg

post-2299-0-86787100-1383425563_thumb.jpg

post-2299-0-11135300-1383425582_thumb.jpg

post-2299-0-68480500-1383425593_thumb.jpg

post-2299-0-96439300-1383431432_thumb.jpg

Upraveno uživatelem MiR
Odkaz ke komentáři

MiR:Dopln jeste dal VIN kod, nejlepsi by bylo ve Skodovce overit uplnou historii. Jinak co se tyka Francie, tak obecne byvaji ty auta dost otlucena z parkovani, moc se to tam neresi a kazdy parkuje na tesnotu a tukaj do sebe. Taky pokud je to od more, tak od vzduchu od more dochazi drive ke korozi dilu, protoze ten vzduch v sobe obsahuje vice soli.

 

Cena mi prijde vyssi, kdyz je to 2005, ale to je na zvazeni. Osobne bych to videl tak kolem 130tis Kc.

Upraveno uživatelem Baloo
Odkaz ke komentáři

Souhlasím s názorem Baloo skoro ve všem, jen ohledně té ceny pokud se ukáže že motor byl provozován v pevném servisním intervalu s plnou servisní historií cena je opravdu okolo těch 140-160tis. Je to ale hodně o stavu. :palec: Ten motor je totiž ještě bez DPF a dobrý držák, který tě při dobrém zacházení ještě přežije.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...