p2p Odesláno Leden 23, 2015 Sdílet Odesláno Leden 23, 2015 S e85 jsou problemy... casem to zere hadice a dela to bordel... U novych aut by jsem se toho ale nebal.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sopta Odesláno Leden 24, 2015 Sdílet Odesláno Leden 24, 2015 LPG má pár nevýhod: 1. většinou hrozně provedená zástavba (reznou průchody, divně provedená elektrika, horší přístup při servisu) 2. nemožnost zajet do garáží - CZ, SK 3. absence rezervy, popřípadě rezerva přímo v kufru... jinak provozními náklady je to vždy lepší jak nafta, ovšem rentabilita při zástavbě do ojetého vozu je sporná... Máš pravdu s těma zástavbama je kolikrát opravdový masakr,jako by to tam někdo naházel vidlema ale už pár let právě na LPG jezdím a pokud člověk ví kde nechat zástavbu udělat a taky si nějaké menší doladění zvládne sám tak bych se toho nebál. S těma garážema, plnění mám pod víčkem nádrže a nálepku na zadním sklem sundanou a nikdy jsem neměl problém. Akurát s tou rezervou je to opravdu otrava ale vozím ji jinemo na delší štreky,okolo komína to nemá smysl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Leden 24, 2015 Sdílet Odesláno Leden 24, 2015 Citace: Vozidlo na LPG musí být navíc označeno nálepkou s písmeny LPG. Neoznačeni takového vozidla je nesplněním technických podmínek pro provoz na pozemních komunikacích a řidiči takového vozidla hrozí pokuta do výše dvou tisíc korun! Nechtel bych pak cokoliv resit... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sopta Odesláno Leden 24, 2015 Sdílet Odesláno Leden 24, 2015 Citace: Vozidlo na LPG musí být navíc označeno nálepkou s písmeny LPG. Neoznačeni takového vozidla je nesplněním technických podmínek pro provoz na pozemních komunikacích a řidiči takového vozidla hrozí pokuta do výše dvou tisíc korun! Nechtel bych pak cokoliv resit... No nevím za ty roky mě x krát zastavili a nikdy nebyl problém. vždy ji tam vylepím jen na stk a pro jistotu vozím jednu v autě kdyby ji tam někdo strašně chtěl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Leden 24, 2015 Sdílet Odesláno Leden 24, 2015 Asi nejde až tak o silniční kontrolu, i když, ale co pojistná událost? Btw proč prosím tě strkáš svůj txt do citace a proč cituješ poslední post Zbytečně plevelíš vlákno ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Leden 24, 2015 Sdílet Odesláno Leden 24, 2015 Právě ta nehoda mě napadla, co ti na to asi pak poví, když se okolo auta musí motat hasiči a podobně? Slova o tom, že je nádrž tak a tak bezpečná a je tam vypoštěcí ventil... Oni by ti to pak nehezky vysvětlili, tohle není denní svícení v mlhovkách :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Leden 24, 2015 Sdílet Odesláno Leden 24, 2015 Ono ta nálepka je stejná asi jako jiný rozměr alu, když přijde na věc, vždycky jsou problémy, ale jinak nikdy (polovina lidí to tam nemá vylepené). A co se týče podzemních garáží, nikdy jsem neměl problém, žádné v Brně nejsou a pokud jsou tak jsou otevřené, a když tak vždycky zajedu na parkoviště kde je to větraný. Co se týče rezervy, tak většina nových aut je nemá, a normálně jezdí, mám tu plnící sadu a jen na delší cesty si ji "přibalím". Jinak jediný minus vidím v tom provedení té zástavky, málo kdo to dělá precizně a většinou si to člověk musí doladit, ale pak už je to lambáda. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Joskaa Odesláno Leden 25, 2015 Sdílet Odesláno Leden 25, 2015 4. E85 zničí těsnění a hadičky palivové soustavy NENÍ PRAVDA! Nezničí, pokud jej nechcete nalít do nádrže vzácného veterána z první poloviny minulého století, který v palivové soustavě používal korkového těsnění, tvrdí někteří „odborníci“. No nevím! Při skladování slivovice v láhvích na ležato mi líh zatím korkové špunty nesežral. Ale nyní vážně! U aut z 90. let byly používány hadičky z polymerů izoprénu, silikonových a teflonových hmot, které palivo E85 na jejich životnosti a trvanlivosti naprosto neovlivňuje. Co se však může stát při přestavbě starších aut je, že u nich mohou být staré a tedy i zpuchřelé gumové hadičky. Pokud by auto jezdilo stále na benzín, nic moc by se možná nestalo – nános kalu v hadičkách by těsnil mikrootvory a hadička by fungovala dál tak, jak má. Při přechodu na E85 v něm obsažený ethanol najednou vyčistí nános kalu v hadičkách, který těsnil jejich póry, a pak může dojít k tomu, že palivo začne skrz stěnu popraskané hadičky prosakovat. Další situací, která po přechodu z benzínu na E85 může nastat ve vozidle, v němž byly hadičky palivové soustavy z PVC měkčeného ftalátem, je, že ftaláty jsou směsí E85 postupně rozpouštěny a vyplavovány, a tak hadička pomalu tvrdne a křehne a při vibracích způsobených provozem může za nějaký čas i prasknout. V obou případech výměna původních hadiček při přestavbě na E85 za nové problém snadno vyřeší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soray Odesláno Leden 26, 2015 Sdílet Odesláno Leden 26, 2015 Ahoj všem, hledám nový povoz a dost vážně uvažuji o OII, kombi, DSG. Zatím jsem hledal 1.6 nebo 2.0 TDI CR, ale narazil jsem i na zajímavou 1.4TSI. Má ale najeto cca 250t km - brát nebo radši utéct? Auto jinak vypadá pěkně, historie by tam také měla být OK, ale co ten motor v těchto km? Četl jsem o problémech s rozvody, pokud by se udělal nějaký preventivní servis, bude to OK? Případně jak je na tom 1.8TSI, kde je podobný problém? Má vůbec cenu o TSI s nájezdem + - 200t km přemýšlet? Počítám, že s tím najedu okolo 50-60t a pak zas půjde pryč. Dík za rady :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Leden 26, 2015 Sdílet Odesláno Leden 26, 2015 bych tak ojetý auto nekupoval, bude levný, ale na benzín už najeto celkem dost ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soray Odesláno Leden 28, 2015 Sdílet Odesláno Leden 28, 2015 Včera jsem byl auto projet, šlape jak švýcarský hodinky. V r. 2014 je tam daný nový motor v autorizáku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Leden 28, 2015 Sdílet Odesláno Leden 28, 2015 Mich co to meleš, na jakej benzín dost najeto? Dyť dnešní nafta vydrží sotva 100tis, než se začne sypat. Zrovna u toho TSI pokud se nepotká, tak se na tom nemá co pokazit. straré MPI milion vydrží a TSI snad i ten půlmega, vždycky záleží na údržbě. A co se týče nafty bože chraň, krom staré rotačky nebo prvních PD 74 a 77 do roku 2005 pak už je to hrůza BXE tragedie, BLS, 2.0 BKD atd. Zlaté MPI nebo FSI. Pokud to má prokazatelný servis, ničeho bych se nebál. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Vevco, mel jsem te dosud za normalniho cloveka, nesnizuj se k buranovi a vyjadruj se slusne, husy jsme spolu nepasli. Podivej se na 1.8tsi, jezdi, nemen napinaky jako obycejny majitel ktery o teto zavade nevi, sleduj olej apod. Pak mi napis, kolik jsi od noveho auta najel, pokid budes nekdy na nove mit. Nesrovnavej tsi motory se starou dobrou 1,6 v atmosfere, jsi mimo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mishaw Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Ahoj, protože potřebuji větší auto, než teď mám (Scirocco), pokukuji po dvojkových Octaviích po FL z Německa jen nevím, na co si dát pozor a hlavně, který motor je lepší co se servisu týče? Mám v oku pár kusů, na které bych se jel podívat, ve směs se jedná o 2010/2011 kusy 2.0TDI 103kW, takže CR motory a je mezi nima i jedna RSa 125kW rok 2010. Všechny mají najeto přes 120tis, kompletní servisky, pravidelný servis apod. Jen mě zajímá, který motor je lepší co se financování servisu týče (spotřebu nafty neřeším)? V kolika km se mají dělat rozvody? Trpí na něco tyhle motory? Jak je to se servisem DSG? Platí to samé jako u VW, tedy olej po 60tis km? Díky! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Co se tyce dsg, tak davam co 60k km orig olej a aktualne mam nalitano 220 tis a zatim bez naznaku problemu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mishaw Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Co se tyce dsg, tak davam co 60k km orig olej a aktualne mam nalitano 220 tis a zatim bez naznaku problemu. Díky, takže stejné jak u VW. I když já bych radši stejně manuál. A po kolika se mají měnit rozvody u těchto motorů? Co DPF? Je u obou motorů v pohodě nebo ne? Co vím, tak třeba 103kW verze u Passata B6 má s DPF problémy (CR motory), kdežto 125kW verze (CBBB motor) je v pohodě. Je to samé i u Octavie? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Ja myslim, ze je to 90tis km, ale jistej si nejsem. To brzy nekdo zodpovi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Tak nafta má předepsáno první výměnu ve 150km jen řemen+dle stavu kladky apod, další výměna i pumpa a vše okolo. Benzím má určitě míň, myslím, že max 120 tkm pokud si dobře pamatuju, ale mám naftu, zajímám se o naftu :) Co se DPF týká, pokud to jde, vyhnout se PD + DPF, i facelift ale mohl mít ještě 2.0 BKD. Co se týká passátu B6, tam bylo špatně asi úplně všechno. Nevím o tom, že by CR motory výrazně trpěly ve spojení s DPF. A co se celkově motoru týká, je strašně důležitý jaký máš jízdí profil a kolik celkově najedeš za rok. Nedávno tu byl někdo, kdo chtěl 1.6 TDI při nájezdu 10tkm za rok a ještě většinu po městě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 (upraveno) Do 4/2010 se jeste muze vyskytnout PD140 (BKD - bez DPF). Jinak interval rozvodu je u PD 150 000 km a u CR 210 000 km (zpravidla se ale dela drive). Na PD s DPF bys narazit v techto letech nemel a CR si s DPF vice rozumi. DSG ma interval 60 000 km. CR 103W - kod CFHC CR 125kW - kod CEGA Interval vymeny oleje je standardnich 30 000km, ale v posledni dobe vidi hodne aut se zkracenym intervalem, coz je jedine dobre. Upraveno Leden 29, 2015 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 .................Dyť dnešní nafta vydrží sotva 100tis, než se začne sypat. Zrovna u toho TSI pokud se nepotká, tak se na tom nemá co pokazit. straré MPI milion vydrží a TSI snad i ten půlmega, vždycky záleží na údržbě. A co se týče nafty bože chraň, krom staré rotačky nebo prvních PD 74 a 77 do roku 2005 pak už je to hrůza BXE tragedie, BLS, 2.0 BKD atd. Zlaté MPI nebo FSI. Pokud to má prokazatelný servis, ničeho bych se nebál. Možná by jsi měl ještě trochu studovat, aby jsi nedával zavádějící informace. Třeba motory s označením BXE byly nejpodařenější vyjma série od 1/2007 - do 6/2008 kdy byla na vině chyba materiálu ojničních šroubů. Ale jak všichni víme tak každý motor má své problémy viz. napínáky, mikropraskliny na hlavě, špatné řetězy nebo špatné pístní kroužky ( materiál ). A jen selským rozumem..............jak může nafta vydržet méně než benzín, když většinu prodejů škodovky tvoří firemní flotili a ty se nepořizují v benzínu. Ještě jsem neviděl třeba 1.8TSI nebo 1.2TSI aby bylo stočeno z 600tis.km na 180tis. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 tak to si taky vedle, firemní flotili se často zkládají i z benzínu, neboj oni si to umí dobře spočítat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Přesně tak, navíc flotily najedou za 2 roky 160tis a dávají se pryč, a pokud si nekoupíš tágo z E, nebo F, tak 600tis nemá, ale budiš, to je fuk, každej samozřejmě řeší, jestli je to zrovna serie z 2006 nebo 2007, atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 Nu nevím, jsem v kontakt s docela dost firmami a ty kupují naftu. Nejvíce rozšířené jsou 1.6 TDI. Samozřejmě že jsou firmy, které mají i benzínové autoparky, ale dle mého názoru je to pro obchodní zástupce, který jezdí třeba jen po Praze ( nebo jiném městě ) a objíždí své zákazníky. S těmi 600tis.km jsem to myslel tak, ať mi někdo ukáže třeba 1.4TSI nebo jiný motor TSI s 600tis.km najetými kilometry. Tedy bez toho, aby se tam vyměnil skoro celý motor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 (upraveno) Chci se zeptat. Již dle nových pravidel na STK je kontrola přísnější-problém bych viděl u koupi staršího auta třeba v DPF filtru, kde nebude možné zjistit v jakém stavu je i když bylo auto servisováno je zde předpoklad, že po 150 000 km odejde. U PD motorů je zase špatně nastavena hodnota Emisi již od výroby ,která může a nemusí projít na Emisích. A proto se ptám jakou OII koupit když většina je opatřena těmito DPF, který je ve finále dosti nákladný+hodnoty u PD motorů Upraveno Leden 30, 2015 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 (upraveno) Radas: kup CR. Navic si myslim, ze s temi PD to nebude zas tak horky, protoze by polovina republiky nejezdila :) Takze bych PD bez DPF nezavrhoval.. Upraveno Leden 30, 2015 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 Jedine majitel z CR,ale jak dlouho bude trvat ,že budou PD bez DPF moc jezdit po cestách.No asi se moc ptám,prostě PD bez DPF z CR 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 :D on nemyslel majitele z CR ale CR jako Common Rail. S cimz souhlasim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 Pokud je možnost, určitě Common rail, minimálně to bude novější auto, pokud by se našlo PD, tak jedině BKD o 1.9 PD opravdu nevím kdy bylo možno ještě koupit. Ale pořád se tu přetřásá nafta nafta nafta, ale jak moc kupující jezdí? Ono i ty benzíny se dají pořídit v super výbavě, případně za ušetřený peníz dodělat u zdejších mistrů či samo snahou, což je taky super Chci se zeptat. Již dle nových pravidel na STK je kontrola přísnější-problém bych viděl u koupi staršího auta třeba v DPF filtru, kde nebude možné zjistit v jakém stavu je i když bylo auto servisováno je zde předpoklad, že po 150 000 km odejde. U PD motorů je zase špatně nastavena hodnota Emisi již od výroby ,která může a nemusí projít na Emisích. A proto se ptám jakou OII koupit když většina je opatřena těmito DPF, který je ve finále dosti nákladný+hodnoty u PD motorů PD mají špatně stanovený limit pro absorbci, i motor v dobrém stavu může víc "hulit", pokud bude emisní technik normální a bude znalý problematiky, což by měl, tak prostě nehamsne na plyn plnou silou/vahou, ale bude otáčky zvyšovat pozvolna... PD motory dokázaly a dokážou natočit stovky tisíc km, chce to jen hlavu (tvojí i motoru ) v pořádku a pravidelný servis. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soray Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 Tak nakonec koupeno :-), O2 1.4TSI, před 5000km nový motor, zatím spokojenost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 (upraveno) Není sensor, nejsou přední parkováky, obyč radio... Ideální kandidát na dodělávky :) Ať slouží! Upraveno Leden 30, 2015 uživatelem ka_r_los 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.