Tuning Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Čaute, jsem v údivu!!!! Ne kvůli tomu, že mám v řiti silenblok co je mezi motorem a nápravou...je to jakoby kus hliníkové kosti a vede do nápravy, kde je přišroubován do cca 10 cm kulatého silenbloku, ale že nikdo kdo dělá Škodovky a už vůbec né mechanici u Samohýla ve Zlíně, jak se mění??!!! Prý to nikdy nikdo nedělal!!!!!!!!!!! Víte někdo jestli se musí zhodit celá náprava nebo tam stačí nějak nalisovat??? Díky..Pavel 0 Quote Link to comment
160R Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Nejak si neviem predstaviť, čo máš na mysli... Máš fotku? 0 Quote Link to comment
Morris_3nec Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Pokud se nepletu, tak se samotný silenblok nikdy nemění, mění se to komplet celé ta vzpěra . . . 0 Quote Link to comment
Rolbař Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 jde vyměnit jako kus, ale musí nápravnice ven a pak se nalisovává ze dvou kusu. jinak ten silenblok co je na té vzpěře jako takové je nevýměný 0 Quote Link to comment
Tuning Posted April 21, 2012 Author Share Posted April 21, 2012 díky...myslím toto ... toho jsem se bál, že bude muset celá náprava ven!!! 0 Quote Link to comment
brot1cz Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Ty silentbloky "lůžka" tam jsou dvě je horní a spodní, každé je jiné. Jinak jde to udělat bez sundané nápravnice, ale budeš si muset udělát takovej "natahovák", dělal jsem to takhle několikrát a podle mě rychlejší než sundavat nápravnici. Staré sinebloky rozřežeš a vydloubeš ven, ostrý nůž a plátek pilky a zachvilku je to venku, pak očistíš a mázneš to lehce vazelínou. Na novejch silenblocích si uděláš na brusce nebo pilníkem, takové náběhy na straně kterou to tam přijde lisovat, nejdřív dáš ten co bude nahoře a pak ten spodní. Budeš si muset připravit ten natahovak, je to dlouhá šroubovice, nahoře musíš mít celkem silnou pásovinu, aby se ne prohíbala, má to celkem tah a dole nejdřív pásoviná přes celej ten silenblok a až se dostaneš že tam bude celej, tak pak budeš potřebovat takové tlusté kolečko o neco menší než ten silenblok, ale né zas o moc aby se opíralo o ten rantl a šlo volně do té díry, jak tam budeš mít ten horní daš spodní. Mě to trvá tímto způsobem 2-3hodiny, jak kdy to jde. 0 Quote Link to comment
Guest djk Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Ty silentbloky "lůžka" tam jsou dvě je horní a spodní, každé je jiné. Jinak jde to udělat bez sundané nápravnice, ale budeš si muset udělát takovej "natahovák", dělal jsem to takhle několikrát a podle mě rychlejší než sundavat nápravnici. Staré sinebloky rozřežeš a vydloubeš ven, ostrý nůž a plátek pilky a zachvilku je to venku, pak očistíš a mázneš to lehce vazelínou. Na novejch silenblocích si uděláš na brusce nebo pilníkem, takové náběhy na straně kterou to tam přijde lisovat, nejdřív dáš ten co bude nahoře a pak ten spodní. Budeš si muset připravit ten natahovak, je to dlouhá šroubovice, nahoře musíš mít celkem silnou pásovinu, aby se ne prohíbala, má to celkem tah a dole nejdřív pásoviná přes celej ten silenblok a až se dostaneš že tam bude celej, tak pak budeš potřebovat takové tlusté kolečko o neco menší než ten silenblok, ale né zas o moc aby se opíralo o ten rantl a šlo volně do té díry, jak tam budeš mít ten horní daš spodní. Mě to trvá tímto způsobem 2-3hodiny, jak kdy to jde. Zdraví pánové , taky mě asi čeká ta výměna toho silentbloku - ve škodovce uplně tabu. Chtěl jsem se zeptat zda se dá vytahnout ta napravnice ven a co vše se při tom rozhodí - vzhledem k tomu že je vse chyceno jeste nahoře do kastle tak by to snad skol ne - diky za info ten způsob co tu popisujete je dobry - ale chtel bych vedet zda se to da v klidu přelisovat na stole Diky 0 Quote Link to comment
Fulltank Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 ja teda sundavam napravnici, jde to krasne a vzduchem je hned dole. Pak na lis, silentbloky ven-dovnitr a muzu montovat zpet. 0 Quote Link to comment
Guest kludas Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 zdravim,aky je ten druhy silenblok chcem to vymenit mam 4x4 2006,a nerozhodi sa tou demontazou toho hliniku geo.dik 0 Quote Link to comment
PanKuko Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Ahoj. Taky mám ten silentblok v nápravnici v háji. Je potřeba dělat po vyndání nápravnice geometrii? Děkuji za info. Edit 14.11.15 - Tak si odpovím sám, po vyndání nápravnice je nutné udělat geometrii! Doporučuje se to dělat rovnou se silentbloky přední nápravy aby se dělala geometrie pouze jednou. Takže buď způsob popisovaný výše bez vyndání nápravnice nebo jsem našel dva produkty...jedním se "opraví" silentbloky v nápravnici a druhým silentblok na samotné reakční vzpěře "kosti". http://www.cmexclusive.cz/detail-produktu/588-silentbloky-karoserie-tlumice/835-/81346-silentblok-powerflex-skoda-vlozka-spodniho-drzaku-motoru-velka-pff85-504-skoda-octavia-ii-1z-08/ http://www.cmexclusive.cz/detail-produktu/588-silentbloky-karoserie-tlumice/835-/81349-silentblok-powerflex-skoda-spodni-drzak-motoru-maly-silentblok-pff85-505-skoda-octavia-ii-1z-08/ 0 Quote Link to comment
rusty333 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Jak poznám že je na čase vyměnit tuto vzpěru? Když prudce přidám tak se ozve klepnutí od motoru. Může to být ono? 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.