Přejít na obsah

Chyby z diagnostiky


Karel4

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj kuci....

Stavil jse u mne jeden kluk a ukazala se mu tam na immo nesmazatelna zavada... dle meho laickeho nazoru nekdo nacetl pin... Muze to byt pravda??? Nebo nemam pravdu. Dik za odpoved....

 

Ps: po odpovedi to presunu kam to patri dik za pochopeni kluk je z toho KO...

 

Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.lbl

Objednací číslo řídící jednoky: 1Z0 920 842 F HW: 1Z0 920 842 F

Systém a/nebo verze: IMMO VD1 1614

Kódování:

Číslo dílny: WSC 00000 000 00000

Nalezena 1 chyba:

 

00003 - ridici jednotka

014 - defekt

info o závadě:

Stav závad: 01101110

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 58516 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 17:16:20

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
Typ motora???

 

Sakra ľudia už sa naučte konečne popisovať svoje problémy presne - keď to z vás lezie ako s chlpatej deky, človek, čo by vám chcel pomôcť, tak aj stratí trpezlivosť... Nemému ani vlastná mater nerozumie!

 

Motor 1,9tdi 77kw, octavia z roku 2005

 

Motor 1,9tdi 77kw, octavia z roku 2005

 

Tak tu mám přesně napsáno, co mi to dělá...

 

5 Faults Found:

 

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 205.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Bin. Bits: 00101100

Temperature: -3.6°C

Bin. Bits: 00110000

 

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 205.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Bin. Bits: 00101100

Temperature: -3.6°C

Bin. Bits: 00110000

 

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault

P0673 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 205.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Bin. Bits: 00101100

Temperature: -3.6°C

Bin. Bits: 00110000

 

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

P0674 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 205.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Bin. Bits: 00101100

Temperature: -3.6°C

Bin. Bits: 00110000

 

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2079 /min

Torque: 148.8 Nm

Speed: 96.0 km/h

Load: 51.0 %

Voltage: 14.67 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 1713.6 mbar

Absolute Pres.: 1162.8 mbar

 

....rád bych věděl, včem je problém? a co s tím....octavia ii, 2005, 1,9tdi....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj Kluci,moc bych vas chtel poprosit o radu,dneska jsme se byli s kamaradem divat na OII s DSG 1,9TDi MR2006,v AAA auto. Auto jelo nadherne,motor byl klidny,prevodovka radila s neskutecnou presnosti a bez jakychkoliv znamek prechodu z rychlosti na rychlost. Barva nadherna,podvozek pevny...Ma najeto asi 150tis, bazar bohuzel nema servisni knizku k autu,ale dali mi protokol o diagnostice VAS, akorat tam vubec nerozumim tem kodum chyb. Mohli by jste mi na to prosim mrknout a rict mi,co ty chyby znamenaji? Byl bych vam nesmirne zavazan. Kamos si to chce do zitrka vsechno zjistit a rozhodnout se...

 

Tady jsou obrazky v mensim,snad toi bude lepsi....

 

 

prvnich 7 je velkych,druhych 7 je mensich,omlouvam se,obrazky jsem jeste nenahraval... Diky moc za pomoc!!

post-4188-1298482625_thumb.jpg

post-4188-1298482640_thumb.jpg

post-4188-1298482654_thumb.jpg

post-4188-1298482678_thumb.jpg

post-4188-1298482705_thumb.jpg

post-4188-1298482717_thumb.jpg

post-4188-1298482730_thumb.jpg

post-4188-1298482897_thumb.jpg

post-4188-1298482901_thumb.jpg

post-4188-1298482905_thumb.jpg

post-4188-1298482911_thumb.jpg

post-4188-1298482915_thumb.jpg

post-4188-1298482919_thumb.jpg

post-4188-1298482922_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ak počkáš do zajtra, viem prelustrovať ten VIN... Čo sa týka chýb, tak tie na strane 2 a 3 súvisa s tým, že tam niekto asi menil rádio za navigáciu a nie je to asi celkom ok spravené. Chybu v RJ motora (strana 1) neviem posúdiť, možno je to len kódovaním, prípadne niekto šahal na kilometre a neupratal po sebe. Odporúčam auto poriadne pozrieť, skús nájsť nálepky v motorovom priestore na prednej stene, na víčku nádrže, z toho by sa dalo vydedukovať, či a odkiaľ je to dovezené...

Napíš mi do SZ tvoj email, prípadne pošli email cez fórum, zajtra hneď ráno by som to auto prelustroval a poslal ti, čo ukáže systém.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

help

v paměti závad bylo:

 

005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10): Open Circuit

P161A - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 133429 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 05:21:54

 

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 18.9°C

Bin. Bits: 10110000

 

(u ostatních 2-4 jsou identické hodnoty)

 

vozidlo v zimě hůř startovalo, tzn. budou to žhavičky - všechny 4? napište někdo, díky

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Cus vsichni... Kluk si dodelaval bolero menil podvolantovku a centralni lektriku a ma tam jednu chybu a podle kodovani jsem nenasel zadny problem...

pls kouknete na to co s tim...

 

Pondělí,09,Květen,2011,18:01:40:25420

VCDS verze: SVO 10.6.1

Verze dat: 20110930

 

 

1 Fault Found:

 

01299 - diagnosticky interfejs pro datovy BUS (J135)

005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni

info o závadě:

Stav závad: 01100101

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Počítadlo resetů: 6

Kilometry: 164056 km

Indikace času: 0

 

info o závadě:

ZAP

Napětí: 12.15 V

ZAP

ZAP

VYP

VYP

VYP

 

 

 

Kodovani 6D880F011004140000110D000000000000197F073C jednotka 3C0937049E 21 bitu

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahojte, prosím vás nemôžem nájsť vo vise ani inde chybu čo mi vyhodil vag. Keby niekto pomohol. Preložiť si to viem, len čo s tým ďalej.

 

Thursday,26,May,2011,15:09:52:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 55 56

 

VIN: TMBCS61Z872143901

 

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

37-Navigation -- Status: Malfunction 0010

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

55-Xenon Range -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN

Component: R4 1,9L EDC G000SG 9251

Revision: --H06--- Serial number: SKZ7Z0G4176778

Coding: 0000071

Shop #: WSC 06325 000 00000

VCID: 6AD0DE2C7A25FF4C

 

1 Fault Found:

008581 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High

P2185 -- 000 -- - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.24 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 81.0°C

Temperature: 58.5°C

 

Readiness: 0 0 0 0 0

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC

Component: ESP FRONT MK60 0101

Revision: 00H11001

Coding: 0021121

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 73EEC3482DEF3E84

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-820-047.lbl

Part No: 1Z0 820 047 D

Component: Climatic PQ35 010 0301

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 346C0054686179BC

 

No fault code found.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Pomôže niekto?

 

 

 

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 LB

Component: R4 1,9L EDC G000SG 9251

Revision: --H03--- Serial number: SKZ7Z0F3509903

Coding: 0000071

Shop #: WSC 27855 810 177022

 

2 Faults Found:

005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit

P161B - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 246860 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:55:13

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.01 V

Bin. Bits: 00101100

Temperature: 14.4°C

Bin. Bits: 00110000

 

005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics

P1698 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 99

Mileage: 266562 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:55:00

 

Freeze Frame:

RPM: 2016 /min

Speed: 48.0 km/h

Load: 77.6 %

Voltage: 14.52 V

Bin. Bits: 11101000

Bin. Bits: 00000000

(no units): 0.0

 

Readiness: 0 0 0 0 0

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

pokud Vam na budikach sviti kontrolka motoru (vrtulnicek :D ;) :palec: ) a maxik pise EMISE DO DILNY mate kombinaci techto cisel zavad tedy 19557/19558 a 17075 a chvili googlite zjistite ze se doporucuje zkontrolovat pojistkovy box v motorovem prostoru. Ridici jednotka dochalzovani a klapka v sacim potrubi totiz maji spolecnou pojistku a to F8 (10A) v pripade motoru BKD vuz MR05, je naplacnuta hned na relatku. Pri googleni jsem narazil i na to ze nekdo popisoval ze pojistka je OK ale nakonec byl problem ze byl spatny kontakt v E-boxu nebo pretrzeny vodic. V mem pripade to byla prepalena pojistka doufejme ze bude drzet a nebudu muset hledat dal.

 

19557 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru

P3101 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 798 /min

Kroutící moment: 42.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 13.83 V

Provozní stav: 00101000

Kroutící moment: 156.0 Nm

Kroutící moment: 0.0 Nm

 

17075 - ridici obvod ventilatoru 1 low

P0691 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 798 /min

Kroutící moment: 40.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 13.83 V

Provozní stav: 00101000

Teplota: 83.7*C

Pracovní cyklus: 9.6 %

 

19558 - motor klapky saciho potrubi (V157): zadny signal

P3102 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 0 /min

Kroutící moment: 32.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 12.16 V

Provozní stav: 00101100

Kroutící moment: 0.0 Nm

Kroutící moment: 354.0 Nm

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...