Jump to content

Volvo S40 2,4i


TomasB

Recommended Posts

auto na to musí být vyrobené, jinak je to na zničení sedel ventilů, tedy hlavy ....,

což by v tomto případě mohlo být, protože severské státy běžně na E85 jezdí

Edited by jar_da
Link to post

No nevím o tom, ale má to elektrický ohřev, ten tam mají ale asi skoro všechny auta. Nedal jsem tam čistý, ale jen 25 litrů na zkoušku. Zbytek do plna jsem dotankoval BA95. Nádrž má myslím 55 litrů, takže tam je méně než 50%. Jinak dle toho co jsem četl, tak do 30% lihu snese každé auto bez jakýchkoliv následků dlouhodobě. Spíš mně zajímalo, jak se to bude chovat.

 

Ohledně sedel, ano to platí, když se jezdí na čistý E85.

Link to post
  • 3 weeks later...

Hele Tome, zas to nezveličuj, těch 125kW není zas tak moc, aby to s tím Volvem (1450kg cca) nějak moc cvičilo. Je to pěkná hodnota na fajn jízdu, ale nic závratnýho na závodění a spíš si myslím, že to v návalu nadšení maličko přeceňuješ a proto se možná kamarád chytal čeho mohl... :pivo:

 

Auto, co tě zarve do sedačky, je něco naprosto jinýho...

 

Ja si matne vzpominam na SII 3,6, o tom by se to dalo rici :D

Link to post

Dane, já si v neděli zajezdil asi 50km s BMW M3 252kW a to bylo peklo :D Myslím, že SII 3,6 se nechytá :)

 

Jinak jednorázový experiment s E85, respektive směsí BA95/E85 dopadl tak, že je to nesmysl. Spotřeba povylezla tak o 15-20% a při vyšších otáčkách jsem objevil "díry" v plynu. Po vyjetí nádrže a dotankování zase "díry" zmizely. Na výkonu to podle mně nepřidalo nic, ba bych řekl, že možná i ubralo.

Link to post
Guest houmik

Ja to do svyho muzu tankovat taky, ale tohle svinstvo tam nikdy nenaleju. Auticko uz si hezky vrni na ten nejlepsi benzin, co se da normalne tankovat. :rolleyes:

Link to post

Ja si matne vzpominam na SII 3,6, o tom by se to dalo rici :D

 

Mám často možnost si zajezdit s 12ti válcem, biturbo a přes 400kW a tam myslím, že je na místě říct, že tě to zarve do sedačky, 3,6 taky není ten případ :)

Link to post

:wub: :wub: :palec:

Mám často možnost si zajezdit s 12ti válcem, biturbo a přes 400kW a tam myslím, že je na místě říct, že tě to zarve do sedačky, 3,6 taky není ten případ :

 

 

Mám možnost proletět se stíhačkou, nevím kolik kw-ale moooc, hrozně to prý rve do sedačky :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: to biturbo taky není ten případ :lol: :lol: :lol:

Link to post

Jste mně pobavili :D

 

Jinak já dneska byl na servisu u kámoše v servisu a koukal jsem co a jak. Jednak auto je skutečně eňo ňuňu, až na ten drápanec co mi včera někdo úmyslně vyryl klíčem na kufru :angry: Bych vraždil, do teď to nemělo ani ďubku od kamínků, ani jedinej důlek od dveří a teď toto. Vyměněn olej, kterého se vešlo 6,5 litru tak aby byl na 75% mezi minimem a maximem. Trošku jsme nechápali, protože i v manuálu se píše 5,8 litru. Vyměněny svíčky, které se na této servisní prohlídce mění, staré už byly vypálené po těch 60tkm do trojúhelníku. No a všechny filtry, vše jsem dával Mann, které beru za špičku. No a velké překvapení byl palivový filtr. Schválně kdo uhádne, kde ho moje S40 má? Pakárna je výměna kabinového filtru, musí se demontovat plynový pedál a přístup tam je dost na prd a je to práce pro hubeňoura.

 

Jsem zvědavej, kdo uhodne ten palivový filtr :D

 

Nulování servisního intervalu byla taky taškařice. A přitom to je tak jednoduché a zabere to 15 vteřin, jen vědět jak. ;)

Link to post

A ještě perlička, při výměně svíček musí dolů celé sání, pak demontovat jakési elektronické krabičky a pak pomocí dlouhého nástavce povolit a vytáhnout svíčky. Asi se vyplatí nejprve tlakovým vzduchem vyfoukat prach a iný bordýlek, alespoň kámoš to nejdříve vyčistil tlakoým vzduchem a otvory do motoru zacpal papírovými ubrousky aby tam náhodou něco nespadlo.

 

Prohlídnul jsem si to pořádně i od spodu a je to tam jak z fabriky, nikde žádná rez, nikde nic omlácenýho.

 

Tady je foto toh škrábance. Na levé straně to je vidět na fotce, pravá strana je stejně dlouhá, ale není to na foto vidět.

 

Jinak ještě foto z dnešní servisní akce. Fotky jsou jen z mobilu, tak nic moc.

 

Zatím mi to kamarád ještě nespočítal, ale jen v materiálu, ač se to nezdá, tak je to asi přes 5000,- a to v internetových cenách.

post-226-0-56473300-1341352836_thumb.jpg

post-226-0-55384700-1341352861_thumb.jpg

post-226-0-16325900-1341352872_thumb.jpg

post-226-0-81975200-1341352879_thumb.jpg

post-226-0-68027100-1341352886_thumb.jpg

Link to post

jsem

Jste mně pobavili :D

 

Sem si nemohl pomoct :pivo:

 

 

Mám možnost proletět se stíhačkou, nevím kolik kw-ale moooc, hrozně to prý rve do sedačky to biturbo taky není ten případ

 

:pivo: :pivo: :pivo: :pivo:

Link to post

palivák bejvá buď v nádrži (pod sedačkama) a nebo pod autem na vedení paliva..

špatně pane kolego :P Zkus ještě jednou :D Ale to asi neuhádnete nikdo, je to rarita.

 

Ale to jde, Tome, to neni tak hrozny zase. Ja chci davat auto na velikou kontrolu pristi mesic a pocitam s 25.000 Kc :D

No na Octě jsem se vždycky vešel do 2 tis včetně práce, co se týká oleje a filtrů :D Tady jen materiál, tedy olej, filtry, svíčky a je to za bůro. :) Za práci to bude pětikilo a to jsme se s tím mazlili od 16:30 do 22:00. Je fakt, že jsme nechvátali, kecali, hledali ten zpropadenej palivovej filtr, já si trošku vyčistil motorovej prostor, olej jsme nechali vytékat asi hodinu, všechno dotahováno dle manuálu na předepsané momenty. Prostě žádný kvaltování. Odpoledne si kámoš absolvoval svou vlastní promoci a hned jak skončil, tak volal, že můžu přijet :D

 

Ve Volvu to odhaduju, že by to bylo minimálně dvojnásobek a ještě by se s tím tak nemazlili.

Link to post

Včera jsem se byl projet za klukama na Slapy na ryby a vzal jsem raději Volvo než Mondeo. Krásně jsem se projel, i když jsem měl v noci pěkně staženou prdel, protože tolik zvěře na cestě jsem snad ještě nezažil. Jel jsem přes Sázavu mezi 2-4 hodinou ranní a to bylo opravdu neskutečné množství srn, lišky, jeden jelen, zajíci, kočky. Přes ty kopečky si Volvo vzalo cestou tam rovných 7 litrů/100. A to díky terénu nebyla zrovna ideální trasa. Zpátky si to vzalo 7,2/100. Už se těším na Itálii a téměř 2000km v jeden směr. Miluji ho čím dál víc a sedám do něj rád, i když můžu jet služebním a nestojí mně to ani korunu. Slapy mně sice v benzínu stály nějakých 700-800 Kč, Mondeem by to bylo za 0,-Kč, ale když ji miluješ, není co řešit...

Link to post

:wub: :wub: :palec:

 

 

Mám možnost proletět se stíhačkou, nevím kolik kw-ale moooc, hrozně to prý rve do sedačky :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: to biturbo taky není ten případ :lol: :lol: :lol:

 

:D pak už jen start raketoplánu ;)

 

btw, ten kabinovej má takhle i Focus II a Mondeo IV... useknout ruce tomu, kdo to vymyslel

Link to post

A už jste někdo přišli na to, kde se skrývá palivový filtr u mého Volva?

 

:palec:

 

Ja byl dneska autem kolem Lipna a taky parada. Jednou uz jsem si zkusil roztancovat zadek v zatacce. :lool:

A počkej až bude na silnicích listí :D

Link to post

Jsme ho hledali jak protržení, procházeli jsme celou trasu trubek a nikde nic, tak jsme už chtěli rozhrabávat tapec pod sedačkama s tím, že to je nad nádrží jedině a už jsme nadávali, že to snad není možný, aby k tomu byl tak blbej přístup. Pak jsem zavolal předešlému majiteli a ten se chechtal a že to taky takhle zjistil, že to filtr nemá. Přifrčel do servisu se všema filtrama a palivovej mu vrátili, že ten tohle auto nemá.

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

JJ, komfort, jízdní vlastnosti a vychytávky co to má, tak paráda. Jen já s tím moc nejezdím, jezdí s tím moje stará. :) Přibližovadlo do práce. Já se občas jedu projet, bo se s tím moc hezky jezdí. A spotřeba je myslím v pohodě na ten objem.

 

http://www.tipcars.com/magazin-test-volvo-s40-24i-petivalec-pod-kapotou-103.html

 

Jen s tím rozjezdem jak píšou moc nesouhlasím, když se vytočí při rozjezdu, tak jede velmi slušně. Na druhou stranu na 5° se dá v pohodě jet i 40km/h aiž by motor protestoval.

 

http://www.auto.cz/volvo-s40-2-4-993

 

Jen s těmi žárovkami tedy nevím, já už měnil a nic na tom není, jen je třeba vědět jak a pak je to i pro nešiku max.5min. Super je, že pokud nějaká žárovka praskne, tak řidič dostane okamžitě na palubním displeji zprávu, která konkrétní žárovka je nefunkční. Z těch zpráv úplně uchcávám jak mně auto ihned informuje o kde čem. Koukal jsem na list těch hlášek a je jich možná tak stovka. Super je, že nemusím kontrolovat, jestli jsou děcka připoutané, protože mi to auto samo píše na display, jestli jsou připoutaní nebo ne a když se v tom něco změní, okamžitě mi to aut sdělí. Takže žádné tajné odepínání. Nemusím se otáčet do zadu a kontrolovat.

Tady další recenze http://www.autorevue.cz/volvo-s40-24i-svedsky-mercedes-test_3

 

docela pěkný začátek videa, ten zbytek už tak moc nechápu, proč tam je http://www.youtube.com/watch?v=klL3WYXdzEQ&feature=related

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...