Jim Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 (upraveno) jen si vyber olej a i s filtry dodáme za trošku jiný ceny ;) www.olejebrno.cz Upraveno Říjen 11, 2013 uživatelem Jim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukáš P. Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Já jsem z Liberce a servis prováděl Auto Gremos. Jen nevím jestli jsem tam neměl nějakou slevu, ale domnívám se že při tomto servisu ne. Servis vydělává právě na tom oleji. Je to nehorázná zlodějina. Díky za info. Tak jsem dnes mluvil se servisem, respektive proběhla osobní návštěva a při osobní návštěvě úúúplně jiné ceny :-) Práce za výměnu oleje i s filtrem za 680 Kč, olej jsem si dodal vlastní (Castrol Magnatec C3 - 5W-40) 4 litry za 540 Kč (koupeno v 1-2-3 oleje.cz. Tak doufám, že to nebude nějaký Polský šunt :-) Mimochodem, když jsem tomu servisnímu technikovi ukazoval jeho email, který mi napsal s cenou 5.300 Kč komplet, tak se začal vymlouvat apod... Jsou to hajzlíci ... Takže na tvou cenu kolem 8 - 9 stovek jsem se sice nedostal, ale alespoň něco... Díky za info. Tak jsem dnes mluvil se servisem, respektive proběhla osobní návštěva a při osobní návštěvě úúúplně jiné ceny :-) Práce za výměnu oleje i s filtrem za 680 Kč, olej jsem si dodal vlastní (Castrol Magnatec C3 - 5W-40) 4 litry za 540 Kč (koupeno v 1-2-3 oleje.cz. Tak doufám, že to nebude nějaký Polský šunt :-) Mimochodem, když jsem tomu servisnímu technikovi ukazoval jeho email, který mi napsal s cenou 5.300 Kč komplet, tak se začal vymlouvat apod... Jsou to hajzlíci ... Takže na tvou cenu kolem 8 - 9 stovek jsem se sice nedostal, ale alespoň něco... Jen doplním - výměna proběhne v servise Auto Rada, Neratovice okr. Mělník... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Pokud ti mohu něco poradit pro příště, pokud chceš do auta lít CASTROL vol spíše nejvyšší řadu EDGE nežli nižší řadu MAGNATEC. ;) Ti rádi poradíme mnohem lepší oleje za stejnou nebo lepší cenu nežli marketingově protíraný CASTROL A SHELL. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 No nevím ale ja osobne na reklamu nedám a stejné kupují shell helix ultra racing :-D:-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Každému podle gusta. ;) Dřív jsem též používal jak Shell HX7 Diesel tak Castrol Edge FST. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 No ono moc 10w-60 není 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 To máš pravdu ale třeba Fuchs ho dělá TITAN SUPERSYN 10W-60. Nebo Mobil 1 dělá Mobil Extended Life 10W-60 atd... a ty dle mého soudu budou vyrobeny z lepších základních olejů než ....no víš :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukáš P. Odesláno Říjen 12, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2013 Pokud ti mohu něco poradit pro příště, pokud chceš do auta lít CASTROL vol spíše nejvyšší řadu EDGE nežli nižší řadu MAGNATEC. ;) Ti rádi poradíme mnohem lepší oleje za stejnou nebo lepší cenu nežli marketingově protíraný CASTROL A SHELL. No je pravda, že když jsem před několika lety kupoval Fabii I (1.4 MPI 50 kW), tak tam lili Castrol 10W-60, pak jsem koupil (po záruce) olej Total Quartz 5000 a motor byl výrazně tišší. Jaký byste mi poradil olej do Octavky 1.4 TSI? Slyšel jsem ,že Valvoline jsou dobrý. Teď i prý nějaký Mogul. Já mám totiž pořád za to, že Shell a Castrol jsou špičkové oleje. Ted EDGE, jak píšeš je pro moje potřeby myslím zbytečný. Já mám pevný interval výměny. Navíc je to 4 litrové balení dražší asi o 200 Kč. Psal jsem i do Castrolu, a říkali, že MAGNATEC když měním po 15 tis vyhovuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 12, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2013 2 Lukáš P. Osobně bych volil třeba tebou zmiňovanou značku Valvoline nebo Mobil 1, Fuchs. Jinak Shell a Castrol jsou průměrné oleje s masivní marketingovou podporou, která ovlivňuje akorát lidi. Je mnoho lepších olejů za srovnatelné či nižší ceny. Nebudu tu dělat kampaň, ale pro představu co a jak bych ti doporučil TOTO fórum, kde ti má slova potvrdí lidi, kteří petrochemii buď rozumí nebo se jí i živí. ;) Jinak můj názor je že pro motor je stěžejní mazání tudíž proč ušetřit 300Kč ročně na oleji nižší třídy, když mi to může ovlivnit součástky v řádu tisíců korun. Mazat bude i fritovací olej, ovšem záleží jak dlouho. :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukáš P. Odesláno Říjen 12, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2013 Tak jsem trochu studoval to forum o olejích. Je tam spousta zajímavých informací... Jinak zkoušel si někdy vypouštět olej odsávačkou, nebo klasika přes šroub. Nebo nevíš, jak to dělají v servise? Odsávačka je asi pohodlná, ale myslím, že všechen ten bordel a ty větší "částice" humusu v motoru asi nevysají, ne? Dnes jsem se díval, kde najdu ten šroub olejové vany a motor mám celý zakrytovaný ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 12, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2013 No důvod vypouštění oleje vypouštěcím šroubem je to, že na spodu olejové vany je všechen ten bordel a ten se vyplaví ven. Odsávačkou jsem to nikdy nedělal jen jsem si odsával 0,3l když mi to v servise přelili svým vlastním udělátkem z duté chráničky a injekce. :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 odsávačku nepoužívám, podle mě je to blbost, přesně z toho důvodu jaký psal Sniper, 1,4 tsi má 3,2 litrů oleje, kupuju 4 litry, takže mi vždy něco zbude, zbytek mám na dolévání. Co nedoleju, použiju při další výměně na proplach po vypuštění a odkapání původní náplně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukáš P. Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 Jardo a Snipere, máte pravdu, vypuštění šroubem je ideální a asi nejlepší způsob jak se zbavit všech nečistot. Ale ... já nemám k dispozici jámu, mám sice nějaké staré nájezdy, ale ty jsou dost strmé (je to dělané na Škodu 120 a podobná auta :-)) U jedničkové Fabie jsem to dělal tak, že jak mám vjezd do garáže, tak je trochu vyvýšený, takže jsem se dostal tak 7 cm výše. Takže jsem docela pěkný převis. Ale teď, co mám Octavii, tak je nižší a má hlavně ten "debilní" dekl motoru ... takže nevím, jak bych se mohl dostat k tomu šroubu. Není problém oddělat dekl, ale spíš, že nemám možnost auto zvednout. Jinak ta odsávačku jsem měl na mysli konkrétně tuto AP-80160, mají ji na www.univer.cz - viděl jsem ji právě už v několika neautorizovaných servisech. Mechanik asi 10x zapumpoval a během 3 minut byl olej z auta venku :-) Jinak trochu mimo - měnili jste si už sami svépomocí Pylový filtr? :-) Díky a hezkej víkend chlapi! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 Pylový filtr vyměnit je naprostá brnkačka. Pošli mi do SZ tvůj mail a já ti do něj pošlu obrázkový postup. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 Pylový filtr je v pohodě, když si koupíš Mann, tak je postup s obrázkama uvnitř balení, já měním v servise u pumpy za 350 kč, pokecáme si a auto se pěkně nechá vykapat, jezdím tam už roky, no ještě bych ti doporučil výměnu vzduchového filtru, každý řeší olej a na tohkle se dost zapomíná a interval 60.000 km je dost dlouhej, já měním po 30.000 km, třeba mi to turbo vrátí :D, zrovna tak svíčky, jdou ven po 30.000 km, vše vlastní prací, je to za chvilku hotové a nikdo to neudělá lépe jako já 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukáš P. Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 Pylový filtr je v pohodě, když si koupíš Mann, tak je postup s obrázkama uvnitř balení, já měním v servise u pumpy za 350 kč, pokecáme si a auto se pěkně nechá vykapat, jezdím tam už roky, no ještě bych ti doporučil výměnu vzduchového filtru, každý řeší olej a na tohkle se dost zapomíná a interval 60.000 km je dost dlouhej, já měním po 30.000 km, třeba mi to turbo vrátí :D, zrovna tak svíčky, jdou ven po 30.000 km, vše vlastní prací, je to za chvilku hotové a nikdo to neudělá lépe jako já A na jaké pumpě Ti to dělají? Filtry také měním. Na předchozím autě jsem je měnil s každou výměnou oleje ... Jinak s tím, jak říkáš, co si uděláš sám, si uděláš nejlépe. Tak s tím naprostou souhlasím. Nevím proč, ale servisům už nějak nevěřím. A je zvláštní že nevěřím víc těm autorizovaným. Kamarád si nechal jednou udělat výměnu v NH Car, a filtr mu nevyměnili, pouze omatlali mastným hadrem od oleje :( on si ten filtr před tím rycnul klíčem, aby věděl, zda ho měnili... Nevím, jestli si četl předchozí konverzace se Sniperem, ale teď protože mám auto nové jsem poptával výměnu oleje v servisu a průměrná cena za výměnu oleje -pozor- s vlastním olejem byla kolem 3.500 - 4.500 Kč. Nechápu. Myslíš, že v autorizákách mění olej přeš šroub, nebo vysávají? Myslím olej, ne peníze od zákazníka :-) Dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 V autorizáku se s tím mnohdy neserou a jsou případy, kdy oleje mění napůl, o důsledném vykapání ani nemluvím, výměny filtrů se dělají taky napůl, já prostě nějakému mechanikovi nevěřím, má jediný zájem, to je odnést si domů nakradený olej a filtr a vyměňovat pak doma za prachy, neříkám, že se to děje paušálně, ale děje se to, olej považuju za zásadní a důležitou věc, obzvlášť u nových aut, kdy už motor tolik nevydrží, resp. jeho vlastnosti jsou na hranici techniky, proto si olej měním sám, resp. pod mojí osobní kontrolou, měním na pumpě, dříve Aral u kterých byl miniservis nebo u jedné pumpy, kde tankuju a má taky svůj servis hned u pumpy, pod dozorem, na počkání a super. Na mém autě nikdy autorizák olej neměnil, ani na novém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 ..................... interval 60.000 km je dost dlouhej, já měním po 30.000 km, třeba mi to turbo vrátí ........................................ Možná by jsi měl spíš přemýšlet o výměně po každých max.15000Km. Pak možná tomu turbu odlehčíš a ono ti to vrátí. ;) A pokud by jsi chtěl aby mělo turbo orgasmus, tak mu dopřej bavlnu od K&N a pak můžeš čištení dělat po 30000km za lepší čistící účinnosti a průchodnosti. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
12matess3 Odesláno Srpen 6, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2017 Dobrý deň, rozmýšľam aký olej najlepšie do Octavie II 1.4 TSI 90kw, r.v. 10/2011: Neviem čím motoru najviac ulahodím, rozmýšľal som nad Mobil 1 New Life 0W-40, alebo potom nejaký 5W-40 - neviem ešte aký konkrétne je kvalitný... Jazdím prevažne krátke vzdialenosti, sem tam podľa situácie aj ďalej, bývam na severe SR... Auto som kúpil so servisnou knižkou, neviem, čo konkrétne tam predtým liali :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Srpen 6, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2017 Zkusil bych touto...... http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w301?c=453 0 Citovat Odkaz ke komentáři
12matess3 Odesláno Srpen 6, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2017 Takto, mala by tam byť náplň presne 3,2 l oleja? Nebudem robiť žiadne 30 000 km intervaly, chcem sa o auto starať, chcem demontovať olejovú vaňu, vyčistiť poriadne naliať 3,2 l oleja, následne po zhruba 3 000 km znovu vypustiť vyčistiť vaňu a naliať nový olej a už dodržiavať 15 000 km interval... Millers sa mi zdajú zbytočne drahé neviem, možno sa mýlim ale pokiaľ viem Mobil 1 je jedna z najlepších značiek na svete? Ešte podotázka, keď demontujem olejovú vaňu asi 20 šrúbov, spadne mi dole hneď, vyčistím poriadne, len sa bojím ten silikon dávať na utesnenie, že mi prenikne aj do motorového priestoru a zničím motor, je ho tam nutnosť dávať, keď osadím vaňu vyčistenú bez silikonu bude to tiecť? Alebo neexistuje nejaké presné gumenné tesnenie na daný typ? Vďaka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luki Odesláno Květen 19, 2018 Sdílet Odesláno Květen 19, 2018 Ahoj, k čemu byste se přiklonili z výběru? Olej bude max 1.rok cca 11-12000km. Takže specifikace 502 nebo 504 je mi jedno. Díky moc za pomoc s výběrem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luki Odesláno Květen 21, 2018 Sdílet Odesláno Květen 21, 2018 Asi bych se přikloni k shell (2. za 559kč) má více specifikací. Snad tím neudělám chybu. Popř. ještě počkám na nějaký tip. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Květen 21, 2018 Sdílet Odesláno Květen 21, 2018 Šel bych do acea c3-10, ale teď nevím ten důvod :), ráno se kouknu, když nezapomenu v práci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luki Odesláno Květen 21, 2018 Sdílet Odesláno Květen 21, 2018 C3-10? To slyším prvně. Ani z těch na výběr nejsou s --10. Podle manuálu bych měl mít VW 502 00 pevný nebo VW 504 00 na 2 roky (LL) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Květen 22, 2018 Sdílet Odesláno Květen 22, 2018 seš benzinovej takže prvně porovnávej podle api shell má nejnižší písmenku tedy nejhorší. ad c3-4/c3-10 rozdíl ono když chceš jít do hloubky je to složitější mažeme_C3.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luki Odesláno Květen 22, 2018 Sdílet Odesláno Květen 22, 2018 Ok, který bys mi prosím tě tedy doporučil s vybraných. Konkrétně typ, ať si můžu pro něj zajet. ( 3 screeny) Děkuji Ceny mám z oleje-pema. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Květen 22, 2018 Sdílet Odesláno Květen 22, 2018 (upraveno) za mě Mobil esp ;) Upraveno Květen 22, 2018 uživatelem Jim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kucaa Odesláno Listopad 21, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 21, 2019 Zdravím, rád bych se zeptal na vaše názory ohledně aditiv do oleje (konkrétně od firmy BG). Všude čtu smíšené pocity. Někdo říká, že ne, že naopak aditiva škodí tím, že dekarbonizují motor a tím se motor stane víc "netěsným". Jinde zase pozitivní recenze na lepší hlučnost motoru atp.. Koupil jsem nedávno O2 2011 1.4 TSi (90kW) a rovnou (i když prodávající tvrdí, že olej vč. filtru dělal) chci měnit olej a všechny filtry a napadlo mě, že bych tam při výměně do starého oleje nalil BG 109 EPR a pak tam nalil čistý olej a vyměnil filtry, ale jde o to abych nezpůsobil víc škody než užitku. Jaké máte zkušenosti s požitím aditiv do TSi motorů ? Díky moc za odpovědi. :))) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.