Přejít na obsah

chiptuning


Doporučené příspěvky

  • o 10 měsíců později...
  • o rok později...

připojím mojí zkušenost z autochip.eu:
podle celkového dojmu z návštěvy tohoto podniku mě vyplynulo jediné. Je to firma zaměřená jen a pouze na výdělek a kvantitu provedených zákroků, nikoliv kvalitu. To neznamená, že se to za menší peníze nikdy nepovede, mají i spokojené zákazníky. Já nakonec spokojený jsem, i když jsem objednal standardní verzi chiptuningu a na válcové zkušebně jsem později zjistil, že mi tam nahráli tzv. Ekotuning. Návštěva se mi protáhla na více než hodinu a půl, což odůvodnili tím, že na můj motor 2.0 TDI CR pro Oc II Scout 4x4 nenašli správnou verzi sw a museli ji stahovat odněkud z Itálie. Sice neuměli najít verzi, kterou jsem objednal, ale ta co stáhli nakonec dobře funguje a rozhodně ji nenechám přepsat verzí "Dieselgate", kterou mi vnucoval servis Škoda. Na STK jsem prošel s výborným výsledkem, saze dokonce čistá nula :-) .

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
V 8. 3. 2019 at 10:21, Martas67 napsal:

připojím mojí zkušenost z autochip.eu:
podle celkového dojmu z návštěvy tohoto podniku mě vyplynulo jediné. Je to firma zaměřená jen a pouze na výdělek a kvantitu provedených zákroků, nikoliv kvalitu. To neznamená, že se to za menší peníze nikdy nepovede, mají i spokojené zákazníky. Já nakonec spokojený jsem, i když jsem objednal standardní verzi chiptuningu a na válcové zkušebně jsem později zjistil, že mi tam nahráli tzv. Ekotuning. Návštěva se mi protáhla na více než hodinu a půl, což odůvodnili tím, že na můj motor 2.0 TDI CR pro Oc II Scout 4x4 nenašli správnou verzi sw a museli ji stahovat odněkud z Itálie. Sice neuměli najít verzi, kterou jsem objednal, ale ta co stáhli nakonec dobře funguje a rozhodně ji nenechám přepsat verzí "Dieselgate", kterou mi vnucoval servis Škoda. Na STK jsem prošel s výborným výsledkem, saze dokonce čistá nula :-) .

Se zaplím egr nebo egr off ?

 

Já jsem si teď všiml, že když jezdím na rezervu, tak se egr uzavře a filtr se prakticky neplní, což je stav proti klasickému provozu velmi dobrý, protože filtr se mi plní poměrně rychle přes 450 km už se nedostanu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...