Přejít na obsah

žhavení


Andre

Doporučené příspěvky

Ahoj zdravím všechny, jsem zde nový a octavii mám asi 2 tydny je to 1.9 TDi 66kw chtěl jsem se zeptat (možná na hodně blbou otázku) protože diesla jsem předtím nikdy neměl, jak dlouho má svítit kontrolka žhavení předtím než to nastartuju , protože mě svítí pouze 1-2 sekund a pak zhasne, nemělo by to svítit déle? nebo je tam nějaký termostat který to nechá žhavit v zimě pak déle? vím že kamošovi na felicii to trvá o dost déle asi 5 - 10 sec. dík za odpovědí

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 10 měsíců později...
Mám ten samý problém.Koupil jsem si Octavii a teď i když je chladno, žhavení jen blikne a motor dlouho točí než chytne.Jde nějak zjistit jestli mám špatné žhaviče nebo co s tím dělat.

 

Teď jsem narazil na ten samej problém, první ranní start, teplota pod nulou, žhavení jen problikne na vteřinu - dvě a zhasne, motor dlouho točí, pak po ohřátí a během dne, i když je motor zas studený, tak už žhaví déle a motor startuje ihned ...

Čidlo teploty vyměněno, žhavící svíčky přezkoušeny a venku na baterii žhaví jako ďas ...

Nevíte v čem by mohla být zrada???

Děkuji :-)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

zdravicko panove:)

 

da se na dijagnostice poznat ze zhavice jsou KO? Dnes rano v garazi (mezi 5-10 stupnu) auto tezce nastartovalo, tocilo tocilo hodne dlouho a jak chitlo tak poradne zakourilo :lol: To sem cumnel jeste se my todle nestalo. Druhej start, OK, kratce rychle naskocilo, brmmmm :smich: Ze by zhavice? Ja ih nigdy nemnenil (cca 3 roky a 90tkm). Nevyzm jestly jsou negdy menene. Muzu ocekavat jeste neco krome tech zhavicu? To cidlo teploty je gde?

Odkaz ke komentáři

no dik za radu ohledne zhavicu, urcite se hodi, ale ja ten problem mam pri normalnim teplotam jako je +3-4 stupne. A jenom ten prvni start. Kazdy druhy je uz OK a naskoci to rychle.

 

A da se dijagnostikou poznat ze jsou zhavice prdle nebo se to overuje nejakim jinim zpusobem (vym treba za ten gde se dratem s malim svetilkem propoji baterka a zhavic a pokud se svetilko rozviti tak je OK pokud ne tak je na vymenu :D ).

 

A baterku mam docela novou kurna a jeste o trosku silnejsi, ze by odesla po cca 5 mesicu to se my nezda ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...