RichardD Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Máte někdo zkušenosti s tímto palivem? Zejména mě zajímá porovnání s Vervou od Benziny (hlučnost, výkon, spotřeba). Nebo se jedná o reklamní trik stejně jako u každé "nové" receptury u šamponů nebo krému :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KraD Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Ha, přesně to samé mě zajímá. Já jezdim už jen na Shellku (u nás má nejlevnější benzín) a většinou beru Fuelsave avšak když jsem tam byl naposled tak jim právě Fuelsave došel, tak jsem pumpařovi řekl, že vyzkouším Nitro. On hned,že určo poznám rozdíl, že to pročistí motor... S Vervou to porovnat nemohu, ale pokud mohu srovnat s již zminovaným Fuelsavem, tak bych řekl, že tam určitý nárůst výkonu je. Ale třeba je to jen sugesce. Proto jsem vymyslel test, změřil jsem si čas z 0 na 100 a z 130 na 160. Na stejném useku při řazení vždy na 4500 otáčkách. Přiští týden bych měl mít vysledky pokud teda již budou mít Fuelsave. Btw. má někdo ty jejich kleštičky z té nové sady? S tátou je chcem a oni je pořad nemaj :D Doufám že za něco stojej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hydraulik Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 měl jsem ho, asi půl nádrže (předtím jsem byl uplně na suchu takže se to moc nemíchalo), a zdálo se miauto živější a při téměř stejných popojíždkách třeba ve městě i uspornější.... nakolik si to ovšem namlouvám či ne, to těžko posoudit.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
coplos Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Dnes v Jihlavě nafta na Shellce Fuel save 34,50 Kč. Normálně tankuju v Brně o více než 4 Kč dráž.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RichardD Odesláno Září 30, 2012 Autor Sdílet Odesláno Září 30, 2012 Když jsem hledal nějaké zkušenosti na jiných fórech, tak musím říct že reakce jsem četl jen pozitivní a to ve smyslu menší spotřeby a vyššího výkonu. Já tankuji ovšem Verva diesel a tak si myslím že v této konkurenci už to bude tvrdší oříšek než s běžným palivem. Další nádrž pokud nebude stát enormně moc vyzkouším. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 (upraveno) KraD: ty kleštičky stojí za hovno resp. použitelný jsou na nich maximálně ty kleště a např. otvírák pilník, šroubovák atd. je nepoužitelnej. Jsou to jen vyhozený prachy. Podle mě je to nejhorší věc z celé kolekce. coplos: jj v Jihlavě teď mají na Shellce luxusní ceny tankuji tam 2x týdně plnou nádrž. Je to konkurenční boj s Tank Ono .... Upraveno Září 30, 2012 uživatelem Alessi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 Konkurencni boj ale kurva at zacnou aspon trochu bojovat i v Brne.... Tech 38,90 mne serre...Ale co se tyce too benzinu je to jenom marketingovy tah... nic vic...aby zduvodnili vyssi cenu paliv... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KraD Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 Jo, unás v KH je taky asi 3 km od sebe Shellka a ONO, takže včera cena benzinu FS 35,50! Slyšel jsem, že všude kde je Shellka a ONO do 10 km od sebe, tak Shellka musí mít cenu benzínu/nafty stejně nebo nižší. Zatím to tak funguje, tak doufám, že je to jen tak nepřejde. :lool: Dokonce i LUK Oil (o kvalitách jejich paliva jsem slyšel své) měl cenu 37,50... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kvido27 Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 já už na Shelku nejezdím, po tom co jsem si vyzkoušel rozdíl mezi Shell V-Power diesel u nás a v Rakousku. Ta rakouská byla o třídu jinde a za stejnou cenu. Vadí mě to vyjebávání se zákazníkama. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 Je hrozny jak se u nas musi resit,kde natankovat. Z 90% tankuju v Nemecku a vubec neresim jestli je to u Aralu,Avia nebo Shell. Nikdy s naftou zadny problem. A to mam jen octu PD. Sef ma noveho Touarega a taky tankuje zakladni naftu na kterekoliv pumpe. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 já už na Shelku nejezdím, po tom co jsem si vyzkoušel rozdíl mezi Shell V-Power diesel u nás a v Rakousku. Vadí mě to vyjebávání se zákazníkama. Tak pod toto bych se mohl podepsat. A za sebe mohu říci, že i kdyby Nitro+ byla stejně dobrá nafta jako je např. VERVA DIESEL nebo MAXXMOTION DIESEL tak ji na Shellce stejně nenatankuji ( vlastně bych si tam nekoupil vůbec nic ). Už jen z principu, že dělají rozdíly mezi zeměmi a z nás poctivých lidí v ČR dělají blbce. To by si totiž v Německu nebo Rakousku ani nemohli dovolit. Je hrozny jak se u nas musi resit,kde natankovat. Z 90% tankuju v Nemecku a vubec neresim jestli je to u Aralu,Avia nebo Shell. Nikdy s naftou zadny problem. A to mam jen octu PD. Sef ma noveho Touarega a taky tankuje zakladni naftu na kterekoliv pumpe. Pokud tankuješ v Německu tak je to jen tvá deviza. Oni mají na menších pumpách pořád lepší základní naftu než u nás někteří prémiovou. A pokud šéf tankuje Touarega jak píšeš " zakladni naftu na kterekoliv pumpe" v ČR pak bych chtěl vidět ten motor po 190tis km. To už ho asi mít nebude a další majitel si pak může připravit kasičku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 Skúšal som Shell Nitro+, Slovnaft Evo Benzin, všeličo, ale na 2.0TSI som nezbadal absolútne žiaden rozdiel. Ani v jazdných vlastnostiach, ani v spotrebe. Najväčší problém týchto prémiových palív je ten, že sa predávajú strašne málo a benzín v nádrži na benzínke niekedy stojí aj 3-4 mesiace (mám overené u Slovnaftu, OMV aj Shell)... Už nejakú dobu tankujem len v Rakúsku, prvá pumpa Avanti za hranicami, tankujem obyčajný Super a vždy je lacnejší aspoň o 5 centov, ako najlacnejšia benzínka u nás 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 U benzínu to není tak markantní jako u nafty. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Září 30, 2012 Sdílet Odesláno Září 30, 2012 Tak pod toto bych se mohl podepsat. A za sebe mohu říci, že i kdyby Nitro+ byla stejně dobrá nafta jako je např. VERVA DIESEL nebo MAXXMOTION DIESEL tak ji na Shellce stejně nenatankuji ( vlastně bych si tam nekoupil vůbec nic ). Už jen z principu, že dělají rozdíly mezi zeměmi a z nás poctivých lidí v ČR dělají blbce. To by si totiž v Německu nebo Rakousku ani nemohli dovolit. Pokud tankuješ v Německu tak je to jen tvá deviza. Oni mají na menších pumpách pořád lepší základní naftu než u nás někteří prémiovou. A pokud šéf tankuje Touarega jak píšeš " zakladni naftu na kterekoliv pumpe" v ČR pak bych chtěl vidět ten motor po 190tis km. To už ho asi mít nebude a další majitel si pak může připravit kasičku. Ne to jsi spatne pochopil sef je nemec a tankuje samozrejme doma v Nemecku,ale zakladni naftu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Říjen 1, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2012 Je hrozny jak se u nas musi resit,kde natankovat. Z 90% tankuju v Nemecku a vubec neresim jestli je to u Aralu,Avia nebo Shell. jj, mám to stejný v Rakousku, jen tam tankuju ze 100%. Čuměl sem jak klacek z bahna když po mě ženský chtěli dovízt Persil z Rakous, prej vypere podstatně líp než ten co koupí v Česku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Říjen 1, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2012 Benzin tankuji na hodne mistech jak v CR tak i v Nemcku ci Rakousku(skoda ze ma Octa jen 55l nadrz, jinak bych tankoval asi jen venku), ale.. 1. I na ruznych benzinkach jedne znacky jsou velice odlisna paliva.. v ramci CR a SR. 2. Nekdo vyse pomlouva LukOil ... nejkvalitnejsi paliva po cele CR...nejvice kontrolovana spolecnost na kvalitu paliva...nekolikrat rocne se delaji detailni rozbory...kvuli prevodu z JETu na LukOil...pokud muzu tankuji jedine tam, maji dobre ceny a vzdy kdyz nejakou dobu tankuji v CR(Shell, Benzina, OMV) tak me po natankovani u nich klesne spotreba...stejne tak jako kdyz tankuji v Nemecku nebo Rakousku. u LukOilu tankuji nejvice na dalnici u Velkeho Mezirici. 3. Vzdy tankuji Natural98 a vyse...u Shellky ty jejich FS fungovali jen ze zacatku, pak to zase zacalo byt standardni palivo bez jakychkoliv funkci...to same bude podle me s Nitro+...ze zacatku to bude mit to co rikaji a pak az vsichni prestanou resit rozdili, tak to pekne vrati na standardni benzin...v tomto je Shellka jeden z nejvetsich lumpu, je zajimave ze si to dovoli akorat v CR, SR a Polsku :( Tot moje pocity z kvalit PHM v CR a okoli ;) S tim Persilem je to pravda, take to vozim at uz z Nemecka a nebo z Rakouska...vubec celou drogerii, vzdy mam pekny seznam, kdyz jedu na sluzebku ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Říjen 1, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2012 Dneska jsem tankoval u pumpy Avia, nafta momentalne o malo drazsi nez u nas, ale kaslu na to. Jinak v Nemecku delam asi 18 let a v Cechach kupujem akorat pecivo a pivo :lool: Zkuste taky koupit Ramu to je rozdil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petr.tdi Odesláno Říjen 25, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 25, 2012 Shell v power nitro je podle mě akorát podvod.....Ve svete motoru vyšel test nafty...a zmíněný nitro plus je kvalitativně stejný s naftou u lukoilu nebo agipu..je dokonce horší co se týče cetanového čísla a pěnivossti než fuel save..maxxmotion od OMV vyšel v testu nejlépe..druhá nejlepší nafta kterou můžete v ČR natakovat je verva...jinak ten maxxmotion se dováži z Rakouska, na moravu přímo a do zbytku čech se ještě přečerpava v Litvínově a v Kralupech u Prahy...A ještě na závěr na OMV se zaváží maxxmotion cca. každé 2 týdny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.