Jump to content

Kubeho VW Touran alias STITCH


Kube

Recommended Posts

Noo tak tahace od MB jsou jedny z tech premiovych coz je muj nazor. NA urovni Scanie a Volva... Zbytek jsou takove srace bych rekl...

 

A k Bubline... Uz dlouho nejela takovou dalku a v kuse... Porad jen sousky... A fak mi to prijde divne... Skoro 2tis km bez problemu, bez zavahani a dneska toto... :blink:

 

A zmeny... Noo tak hold se stane a zivot jde dal.. Nezrobis nic... Ja si to takhle nevybral... :(

Edited by Kube
Link to comment

Noo ale Bublinka jela fakt paradne... Ve 150km/h plyn na podlahu a sup tam do 15s 200km/h a 3,0TDI nestihalo.... :lol: Na curani jsem stavel abych ji nemusel vypinat a kdyz jsem chtel drzet nemecke tempo tak 160km/h bez zadychani... :wub: Je to fakt moc dobre naladeny motor... Jen nevim proc dneska zlobi... :( Ale kluci to zjisti ;)

Link to comment

Neee kluci fak nee. Ja jen tak trosku :D Kdyz uz je auto v servise kvuli toho skrabance a turbinka se vali u Mareny v garazi 4mesice tak jsem to nechal udelat. A taky potrebuje Téčko trosku servisu aby mohlo fungovat na dlouhe trate :palec: A kolik bych chtel vydolovat? To zalezi co snese spojka a vstriky.. Muj odhad je prozatim tak 160-170hp.... Turbo ma ale potencial az 230hp cca :D

Link to comment

U me bohuzel ne... Mam tu nejkratsi prevodovku a spojku velikosti 228mm... Takze aby ty sneslo poradne kone tak bych musel prejit na 240mm preoblozenou organiku a s tim souvisi i prevodovka z 2.0TDI :huh:

 

Na 6g v 3tis ot jedu 140km/h podle tachometru.. Fun s 2.0TDI pri stejnych otackach jede 160km/h....

Link to comment

Nooo prave... To obdobi je zpusobeno zmenou prace... Trosku jsem pred rokem pri volbe auta sahnul vedle... Ale na druhou stranu Stitch je super auticko a dela mi jen radost a ten prostor a pohodli je uzasny... Hold je absence dpf filtru a 16V hlavy vykoupena kratkou prevodovkou... Kdyz ho drzim 160km/h na tachometru tak jede za 8,5l/100km a to je moooc i na me :angry:

Link to comment

Noo me spis laka neco jako 330xD ale na to si budu muset posetrit a mezi tim se budu muset spokojit s Tourankem... Octa se mi moc nelibi... Max tak v FL RS a to mam i tu 330xD... Ted jsou jine priority jako je rekonstukce a pronajem bytu.. Zarizeni bydleni v B atd... Hold bebudu litat 180km/h ale 140km/h... :(

Link to comment

Tak Stitch je porad v lakovne. Uz se tesim az bude venku a vezmu ho k TDIFunovi.. V pondeli 23.9 jedu na diag s Bublinou abych ji mohl vrati Rubi opravenou.. Noo a dneska jsem mel mel fajn vecer... Prijela cupr navsteva a trosku jsem pekl :D

 

Foteck ;)

post-3498-0-83029100-1379808068_thumb.jpg

post-3498-0-79258800-1379808169_thumb.jpg

post-3498-0-43614200-1379808259_thumb.jpg

post-3498-0-69425800-1379808357_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...