Dix Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Za mě taky Novinky: Start-Stop pro všechny motory LED zadní světla+bi-xenony s LED denním svícením Park Assist 2.0 El.ovládané sedadlo spolujezdce zezadu TwinDoor-samostané tlačítko pro otevření dveří-sedan a liftback 2.0 TDI 125 KW 4x4 DSG L&K i v béžové Nové laky a volanty 130403 Vlajková loď významně omlazena - Nová ŠKODA Superb.pdf 0 Quote Link to comment
Lancelot Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Značka v nárazníku byla praktičtější. Ale jinak to ujde. Rozhodně mínus za Start-stop v základu, doufám, že půjde natrvalo odkódovat. LED světla taky žádná sláva. 0 Quote Link to comment
wrccko Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 No nič moc, vidím že design Škody ide k horšiemu, momentálne ešte zrušili aj pekný agresívny predok a najkrajšiu Škodu - silný diktát od VW. Zadné svetlá vidím Jettu. :( 0 Quote Link to comment
Bárty Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 na fotkách mi to příjde jako hroznej paskvil uvidíme jak to bude vypadat naživo 0 Quote Link to comment
Niki Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Na to,že je to len face, hodnotím zmenu ako vydarenú, podaril sa zadok sedana,ktorý v predfl nijak nevyzeral a teraz je to už akceptovateľnejšie a aj ten passatovský predný nárazník je dobrý.Každopádne omladenie to už chcelo a myslím si že naživo to bude ešte lepšie, samozrejme hlavne to combičko BTW:superb má prístrojovku veľmi peknú a je super, že ju nezmenili.Volant z predfl sa mi páči oveľa viac ako tento, ale ten sa dá ľahko vymeniť,pokiaľ nebude inej farby. http://www.novinky.c...-omlazenim.html 0 Quote Link to comment
mischicka Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 za mě perfektní dodalo supovi štávu, sedanu přepracovanej zadek sluší moc ! Tak tak - zadek 100x lepší, s hodnocením předku si počkám, až ho uvidím naživo. Značka v nárazníku byla praktičtější. Ale jinak to ujde. Rozhodně mínus za Start-stop v základu, doufám, že půjde natrvalo odkódovat. LED světla taky žádná sláva. 1) Proč byla značka v nárazníku praktičtější? 2) Proč chceš tak moc deaktivovat Start-Stop? 0 Quote Link to comment
zabiak Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Protože systém Start-stop je ve většině případů k hovnu akorát kurví baterku. Jeho funkce je spíše "legislativní". Zadek u Sedana se povedl, a na Combi mohli zapracovat ten zadej je úplně stejný. 0 Quote Link to comment
Cjoctavian Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Mam rad LED, ale tie zadne svetla na sedane mi silne pripominaju Qoros 0 Quote Link to comment
krysarr Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Sedan supr, hlavne zezadu, to bylo potreba! Az na ten posranej prolis, auto prevazne kulaty a voni to musi nacpat i na Supa... :( Kombik se mi snad i predFL libil vic, uvidime, co ukaze realita, fotky kecaj, myslim, ze to v realu bude lepsi :) Cekal jsem ale zmeny (i kdyz je to jen FL) vyraznejsi, jsem sam? 0 Quote Link to comment
lojzahlina Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 čekal jsem změny i v interiéru, jen volant to není žádná změna.... 0 Quote Link to comment
Lancelot Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Tak tak - zadek 100x lepší, s hodnocením předku si počkám, až ho uvidím naživo. 1) Proč byla značka v nárazníku praktičtější? 2) Proč chceš tak moc deaktivovat Start-Stop? 1) Protože nedrnčí a netříská při zavření víka kufru. 2) Principiálně se mi tento systém nelíbí, chci si sám rozhodovat, kdy vypnu nebo nevypnu motor. Přínos v podobě ušetřené deci max dvou je naprosto minimální, to více udělá menší šířka kol. A už vůbec se mi nelíbí, že je mi toto kurvítko nuceno automobilkou a ještě snad za příplatek. Vím, že dnes se nepočítá s tím, že by auta sloužila tak dlouhou, jako auta z dob před 10 lety. Protože jinak by se tyto kraviny nevymýšleli, pro moji fabku, by, při jejím věku, byla tato "eko vychytávka" zničující, startér by šel za chvíli do kytek společně s baterkou, respektive ten systém by minimálně vůbec nefungoval, protože hodnoty z čidel by mu to nedovolily. 0 Quote Link to comment
zabiak Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Toto kůrvítko je tam pouze z důvodou toho, aby automobilka vyhověla nařízení EU a papírově vykazovala nižší emise. Škoda Superb na facebooku: přidejte se -> https://www.facebook.com/pages/%C5%A0koda-Superb/632330146782231 0 Quote Link to comment
Honzajs39 Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Krásný Dokážu si ho představit v černé Plus je to snad poprvé kdy se mi líbí jak verze kombi tak i limuzína obojí jsou krásné. Snad budou teď ale svítit i světla na víku kfru. To byla taková pěst na oko co mi vadila a to dost 0 Quote Link to comment
ViktorMPI Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Facelift se mi líbí, snad jen na přední světla se budu muset zvyknout, uvidíme v reálu. Vadí mi ale, že zůstala stará rádia, myslel jsem, že facelift SII minimálně dotáhne ve všech směrech OIII. Pokud je systém stop-start opravdu natolik propracovaný, že nebude v budoucnu žádat vyšší náklady na údržbu/opravu než jsou za palivo, tak není důvod o něm pochybovat. Je to jen trochu o zvyku (také mi to přišlo zvláštní, když jsem s tímto systémem poprvé přijel z vedlejší k rušné hlavní a čekal jsem s vypnutým motorem až budu moci vystartovat :D )a když jdu např. v ranní špičce v centru velkého města, tak bych opravdu docenil, kdyby vedle stojící kolona čmoudících aut při stání motory vypnula. 0 Quote Link to comment
Lancelot Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 No Swing z OIII bych tedy skutečně nechtěl, vzhledově je mnohem horší než současný. 0 Quote Link to comment
mischicka Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 1) Protože nedrnčí a netříská při zavření víka kufru. 2) Principiálně se mi tento systém nelíbí, chci si sám rozhodovat, kdy vypnu nebo nevypnu motor. Přínos v podobě ušetřené deci max dvou je naprosto minimální, to více udělá menší šířka kol. A už vůbec se mi nelíbí, že je mi toto kurvítko nuceno automobilkou a ještě snad za příplatek. Vím, že dnes se nepočítá s tím, že by auta sloužila tak dlouhou, jako auta z dob před 10 lety. Protože jinak by se tyto kraviny nevymýšleli, pro moji fabku, by, při jejím věku, byla tato "eko vychytávka" zničující, startér by šel za chvíli do kytek společně s baterkou, respektive ten systém by minimálně vůbec nefungoval, protože hodnoty z čidel by mu to nedovolily. Jen jsem se ptal. Ad 1) Přilep si značku a není co řešit. Designově je to podle mne podstatně hezčí řešení, celkově se zadek sedanu výrazně zlepšil a myslím, že nadále nebude nejvíce kritizovanou částí vozu. Ad 2) Jestli je to kurvítko je jen otázka pohledu na věc a trošku mi to přijde jako bránění se novým věcem. Škodovce to pár let trvalo, takže mezitím to jiné značky vyzkoušely a dotáhly do stavu, kdy je to plně použitelný systém. 0 Quote Link to comment
Honza9007 Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Facelift se mi líbí, snad jen na přední světla se budu muset zvyknout, uvidíme v reálu. Vadí mi ale, že zůstala stará rádia, myslel jsem, že facelift SII minimálně dotáhne ve všech směrech OIII. taky se jedná o pouhý facelift. Protože teprve nový model bude přepracovaný. Vyjede na nové podvozkové platformě MQB a nabídne zase další vymoženosti, které je možné využít z elektrické platformy MIB. Tzn. měl by dostat novou techniku i nejnovější systémy. Nejdříve ale dorazí (snad) nový Passat a teprve po něm nová ŠKODA Superb. 0 Quote Link to comment
Giancarlo Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Tak podla mna je to parada . Ten zadok toho sedanu tak to je pecka ako sa s tym vyhrali. Kombajn sa mi pacil aj predface, ale zadok toho sedanu som nechapal . Myslim,ze reakcie budu pozitivne 0 Quote Link to comment
Cjoctavian Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Myslim si, ze nazivo to bude omnoho lepsie ako na tych renderoch 0 Quote Link to comment
Lancelot Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Jen jsem se ptal. Ad 1) Přilep si značku a není co řešit. Designově je to podle mne podstatně hezčí řešení, celkově se zadek sedanu výrazně zlepšil a myslím, že nadále nebude nejvíce kritizovanou částí vozu. Ad 2) Jestli je to kurvítko je jen otázka pohledu na věc a trošku mi to přijde jako bránění se novým věcem. Škodovce to pár let trvalo, takže mezitím to jiné značky vyzkoušely a dotáhly do stavu, kdy je to plně použitelný systém. To s tou značkou jsem čekal, takže opět typické dodo, to není můj styl. Neřešil jsem otázku designu, kdy osobně se mi zadek SII nikdy nelíbil, ale praktičnosti. Nicméně nemám potřebu tady obhajovat svůj postoj, prostě nejedu hlavní proud a nejásám nad každou blbostí, jen proto, že to zrovna frčí. 0 Quote Link to comment
cosby Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 teda nic moc facelift-Zadek u sedana ano,ale jinak nic extra Jak píšou- Dva trojúhelníkové segmenty na zádi jsou dalším nezaměnitelným znakem nového designu značky ŠKODA.Když jsem jel nedávno za OIII,vypadalo to na první podled jak by do toho někdo naboural.Věřím,že kdyby faceliftem byl model před ním,bylo více pozdvižení. 0 Quote Link to comment
GeorgeWWW Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 (edited) 1,8 TSI, 2,0TSI a 3,6FSI S/S mít nebude; pouze diesely a základní benzín. Edited April 3, 2013 by GeorgeWWW 0 Quote Link to comment
ViktorMPI Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 taky se jedná o pouhý facelift. Protože teprve nový model bude přepracovaný. Vyjede na nové podvozkové platformě MQB a nabídne zase další vymoženosti, které je možné využít z elektrické platformy MIB. Tzn. měl by dostat novou techniku i nejnovější systémy. Nejdříve ale dorazí (snad) nový Passat a teprve po něm nová ŠKODA Superb. To je pravda, ale z pohledu zákazníka by mi osobně SII FL nabídl jen více prostoru (někomu tady třeba ještě lepší plasty apod.) oproti OIII, která na tom ovšem taky není vůbec špatně, takže já bych určitě volil raději OIII + více příplatkové výbavy. 0 Quote Link to comment
mischicka Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 To s tou značkou jsem čekal, takže opět typické dodo, to není můj styl. Neřešil jsem otázku designu, kdy osobně se mi zadek SII nikdy nelíbil, ale praktičnosti. Nicméně nemám potřebu tady obhajovat svůj postoj, prostě nejedu hlavní proud a nejásám nad každou blbostí, jen proto, že to zrovna frčí. To jsem ani nechtěl a neřekl, jen mne zajímal Tvůj názor a to, jestli to není jen Romanovské jedna paní říkala, že run flaty jsou na houby, tak je dám radši pryč. 0 Quote Link to comment
Niki Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Ja by som Superba s OIII neprirovnával," pár" km som na Superbe odjazdil a je to predsa len "trochu" iná káva ako OIII, nech by bola v akejkoľvek výbave a každopádne je pre náročnejších zákazníkov ;) 0 Quote Link to comment
ViktorMPI Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Niki: srovnávám spíš priority než samotná auta a s SII jsem taky něco najel ;) 0 Quote Link to comment
Niki Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Viki, Superb pre mňa ako zákazníka ponúka prednosti , hlavne výborné odhlučnenie a taktiež výborné filtrovanie nerovností,neporovnateľne lepšie ako OIII a samozrejme ten rozdiel interiéru, pre mńa je brutálny,takže luxusný interier,teda hlavne ta čierna s maslovou, To sú natoľko silné tromfy, že pri nich napr. as. jazd. pr. a pod. takmer nehrajú žiadnu rolu.ale samozrejme každý máme iné priority :).Superb mi viac pripomína audinu a OIII skôr Fabiu, preto pi kúpe by som tieto dve autá ani neporovnával. ;) 0 Quote Link to comment
ViktorMPI Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Niki: a já (psal jsem "osobně") bych měl větší užitek z buď silnějšího motoru nebo obsáhlejší výbavy, z opět mého subjektivního pohledu vyváženějšího designu (zejména u liftbacku), nového infotainmentu. Naopak bych nevyužil ještě větší prostornost SII a s OIII jsem hodinu jezdil a neměl jsem problém ani s plastama ani s odhlučněním ani s jednodušší zadní nápravou (prosím dále nerozvádět, myslím, že v tématu k OIII se toho už napsalo dost). Chápu, že to může mít někdo poskládané jinak. 0 Quote Link to comment
Niki Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Mne je to jasné Viki, ja som len prihodil môj subj názor na vec ;) 0 Quote Link to comment
mischicka Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Ještě je možná vhodné srovnávat OIII a SII v odpovídajících výbavách a ne basic OIII a SII, který začíná jinde. 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.