Guest Michael Novotný Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Zdravím všechny, koupil jsem si za 55tis. Kč svojí první Octávii. Podle počítače 197tis. km. Bohužel, dle Cebia reportu 300tis. km. Štve mi to, ale už jsem si na ní za ty 2 měsíce zvykl a taky už jsem do ní nacpal asi 20tisíc a různé drobné opravy, nové pneu atdp. Ovšem problém nastal nyní ve chvíly, kdy jsem zjistil, že Octávie má najeto skoro 300tisíc, jelikož poslední rozvody byli dělány ve 188tis. km. Samozřejmě teď před Vánocemi není vhodnej čas dávat dalších x tisíc do rozvodů ( i když zřejmě budu muset). Chci se pouze čistě teoreticky zeptat, kolik jedny rozvody vydrží, než "prasknou". Né že bych to chtěl dojíždět, až na hranici, ale spíš mi jde o to, jestli to Octávka ještě měsíc vydrží. Za měsíc najedu cca 4-5 tis. km. Děkuji 0 Quote Link to comment
Mirouch76 Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Rozvody se mají dělat po 90 000 kilometrech takže jestli dobře počítám seš 22000 přes. Už bych s tím radši nejezdil. Zrovna dneska sem jeden člem psal že mu řemen prasknul po 70000. Tak asi tak. Udělaj si představu sám. 0 Quote Link to comment
Guest Michael Novotný Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Rozvody se mají dělat po 90 000 kilometrech takže jestli dobře počítám seš 22000 přes. Už bych s tím radši nejezdil. Zrovna dneska sem jeden člem psal že mu řemen prasknul po 70000. Tak asi tak. Udělaj si představu sám. Dobře, fajn. Zítra jde do servisu ... a myslím, že to je poslední auto co jsem kupoval bez detailního propočítání nákladů :-/ 0 Quote Link to comment
p2p Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Klidne jezdi, ale potom se nediv ze remen udela papa a potka se ti motor... Pro tvuj pocit bezpeci se podivej v jake stavu ten rozvodovy remen je... sundej dekl a udelej foto a hod ho sem... nebo si to dej prohlidnout nekomu kdo tomu rozumi... za mne by jsem s tim nejel...:) 0 Quote Link to comment
Spooky1 Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 A zase na druhou stranu jsou lidi kterým rozvody vydrzeli 200k a vic... Hlavne se da remen koupit zesilenej garantovanej na 120 000 km a vetšina lidi dava rovnou ten. Jinak rozvody stojej cca 2500, 800 vodní pumpa a praci ti zvladne udelat vetsina garazmistru za odpoledne... 0 Quote Link to comment
Alessi Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 S rozvodama jsi měl počítat už při pořizování auta, bez ohledu na to jestli je někdo dělal nebo ne. U ojetýho auta je lepší je hned po pořízení nechat preventivně udělat. Jinak 300 tis. km u této motorizace nic neznamená, tak si se stočeným tacháčem nelámej hlavu ;) 0 Quote Link to comment
xshreck Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Jestli tě podved, zkus jít ještě za prodejcem ;) třeba něco půjde dodatečně dolů. Na oleje, rozvody a práci. A popř. další věci, které úzce souvisí s km. jinak s tímhle si měl počítat, rozvody a oleje bylo první, co jsem dělal i když mi bylo tvrzeno, že to bylo měnné. Jinak auto koukám prověřuješ brzo, já ho prověřoval hned, co jsem dostal papír, že je moje (jooo to pak ofiko můžu zjišťovat, když na cebii apod nic nebylo) 0 Quote Link to comment
Petan.VUT Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 tak ono se to dá asi čekat od auta, který koupíš za 55 tis. To jsi musel počítat, že do toho budeš muset vrazit. Dneska 55 skoro nic není, bud rád žes nekoupil auto za 255tis. a nezjistil kolik má najeto. Jeden známej najel na rozvody 300 tis. :) Ty kilometry bych fakt neřešil za ty peníze, tyhle motory najedou jednou tolik jak hovno. 0 Quote Link to comment
Tazz7 Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Když já jsem si kupoval Octavii,tak první co jsem udělal rozvody a nový alarm.Rozvody mi dělal známý.Po měsíci po rozvodech mi při startování vyšla taková rána,až jsem se lekl.Měl jsem strach to znova nastartovat.Nastartoval jsem a vše bylo OK.Od té doby uplynulo čtyři roky a během této doby mi auto občas šlo do nouzáku.Pak se to začalo zhoršovat,nouzáky byli čím dál častější.Měl jsem obavy a kontaktoval jsem Indiho.Ten udělal diagnostiku při jízdě a auto jsem tam nechal,že se podívá na turbo.Za dva dny volal,že turbo je OK,ale že u rozvodů je prasklá napínací kladka.Do té doby od rozvodů jsem najel 40 000km.Udělal mi nové origo rozvody i s pumpou a dal mi tam řemen na 120 000km.Ukazoval mi ty staré rozvody.Jak jsem je viděl,tak jsem se zhrozil.Napínací kladka prasklá,bylo jen otázkou času,kdy by praskla úplně.Ložisko od kladky v dezolátním stavu.Značka rozvodů nespecifikovaná.Řemen byl na 60 000km.Po nové výměně Octa šlape jak hodinky. :palec: Takže určitě origo rozvody!!!! :D 0 Quote Link to comment
p2p Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Nic nez origo nema cenu a toho garaznika by jsem poradne zfackoval... :D 0 Quote Link to comment
desos Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Čaute, procházel jsem témata a nevěděl kam přesně hodit dotaz na rozvody :_) Chtěl bych se Vás zeptat, mám rozvody dělané v 170 tisíc v roce 2007, jestli potřebné je dělat teď, když mám najeto 217 tisíc (47 tis ujeto) nebo stačí vyměnit jen tzv multiřemen? V servise samozřejmě říkají hned vyměnit, ale mám z nich pocit že by rozvody měnili nejraději co tři roky :_) díky za RE! lu. 0 Quote Link to comment
untrvasrman Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 obecně se udává 5-6let na řemen, když nenajedeš km.rozhodně je asi nejlepší někde shodit dekly a zkouknout.řemen bych asi vyměnil a kladky dle stavu(šikovnej mechanik dokáže posoudit).pokud bys měnil jen řemen, tak obyčejnej, zesílenej dávat až s novýma kladkama a pumpou,protože když ponecháš příslušenství a dáš dam zesílenej řemen, tak ten zesílenej namáhá všechno ostatní víc. a samotnej řemen neměnit v servisu, kde tě nutěj do kompletu.nedivil bych se, kdyby v denšní době provedli nějakou drobnou sviňárnu a za tři měsíce- "MY VÁM TO ŘÍKALI". sakra, už v týhle republice vidím v každým druhým hajzla . 0 Quote Link to comment
oktávka Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Ahoj kamaradi. Neco k tem rozvodum: Svoje jsem prefikl o 127 000 km. Asi haluz ale klika jak prase,ze? :asie: 0 Quote Link to comment
Radas Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 (edited) V pátek jsem nechal dělat rozvody ve 82 000 km.Důvodem dřívější výměny bylo nepříjemné pískání na napínací kladce rozvodového řemene a to pouze při rozjezdu cca tak 1 minuta.Teď je to jiné kafe. Edited August 30, 2015 by Radas 0 Quote Link to comment
Leonidas17th Posted September 27, 2015 Share Posted September 27, 2015 Zdravim Vas pani, ,som tu novacik,poprosim o radu, ,kupil som oktavku po invalidnom dochodcovi,automat,motor ALH rok vyroby 2004 najazdene 123 tisic mil,asi 200tis km ,nevedel m povedat kedy co bolo robene ale o auto bolo starane,nic nebucha,startuje krasne,ide tichucko,automat radi jemne ze to ani nepocitim, Moja otazka znie ake presne rozvody mam kupit,myslim celu sadu,nejaku znacku ci katalogove cislo,poradite mi?Mam pravostrannu verziu ak to je dolezite?Na olej a flter do automatu sa spytam v inej sekcii. Dakujem pekne za kazdu radu 0 Quote Link to comment
p2p Posted September 27, 2015 Share Posted September 27, 2015 Precti si tuhle sekci a budes mit jasno... 0 Quote Link to comment
Leonidas17th Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 ktory je ten zosileny garantovany na 12o tisic? 0 Quote Link to comment
rrudyss Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Mám octavku 1,6 fsi po kolika km je potřeba udělat rozvody najeto cca.220000km. Kupoval jsem ji před 5 lety měla najeto cca.186000 km 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.