Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

Před chvilkou přišla reakce ze včerejška:

 

Dobrý den,

 

 

ano pro BMW nabízíme také úpravy.

 

Jedná se o softwarovou úpravu řídící jednotky.

 

Výkonově jsme schopni se pohybovat kolem 240-250PS.

 

Jedná se o bezpečný výkon. Máme výborné reference i od německých zákazníků, kdy se po úpravě snížila spotřeba až o 2l.

 

Cena úpravy je 14 000 Kč

 

Součástí je měření sériového výkonu, kompletní diagnostika a softwarová úprava realizována na válcové zkušebně. Po úpravě Vám vygenerujeme graf z měření před a po úpravě.

 

Doba realizace se pohybuje kolem 4-5h.

 

 

S pozdravem

 

Ing. Lukáš Flekal

 

--

Technická podpora

 

DIESELPOWER s.r.o.

Průmyslová 1577

Praha 9 - Kyje

Odkaz ke komentáři

Jak uz jsem ti rikal Romane, nemyslim, ze to bude jen v SW. Kdyby to tak bylo, tak logicky 325d jde nacipovat na stejne hodnoty, jako jde nacipovat 330d ne? Myslim, ze tam nejake drobne odchylky budou, treba jine vstriky, mirne vetsi turbo. Kazdopadne 330d ma vetsi kotouce treba ;)

 

Atrix: Jak rika Roman, je treba vybrat kvalitni firmu, ten profituning vypada solidne, podle fotek tam upravovali mnohem drazsi kary a i prostredi vypada profesionalne. Jeste pozjistuju nejake reference.

325 a 525 je klasickej 3L snizeny na 145kw 400Nm je to identickej podladenej motor.. majitele si pochvaluji mensi spotrebu nez u 530, tissi chod mene nakrmeneho motoru.

Oznaceni motoru M57N2 i pro verzi 170kw u 3rady a 173kw u petkove rady je shodne s verzi 145kw

post-492-0-24424000-1359840115_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

Ladič pian: takže v podstatě se jedná o soft jestli jsem správně pochopil,je to tak? Označení motoru je uplně stejné jako to je u 330d.

Myslíš že to má smysl chipovat?

 

Jinak to má skvělé brzdy :wallbash: včera jsem musel prudce brzdit až se mi málem podival do kufru Roomster :huh: Brrr.

 

 

Jirko: peníze jsou na učtu,díky!

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

325 a 525 je klasickej 3L snizeny na 145kw 400Nm je to identickej podladenej motor.. majitele si pochvaluji mensi spotrebu nez u 530, tissi chod mene nakrmeneho motoru.

Oznaceni motoru M57N2 i pro verzi 170kw u 3rady a 173kw u petkove rady je shodne s verzi 145kw

Diky za objasneni :palec: , mylil jsem se :). Takze 325d jde upravit na stejne hodnoty jako nachipovana 330d pred faceliftem?

Odkaz ke komentáři

U vw je to treba u motoru commonrail 103kw je stejnej motor jako 81kw nebo 1.6tdi cr 55kw 77kw stejne...to same je treba A4 3.0tdi 150kw a 165kw.. To Bmw bych upravil na patametry silnejsi verze a budes s tim jezdit s klidnym svedomim ze mu neuskodis... oni tlaci ceny vyroby dolu a nechcou delat dalsi a dalsi verze motoru. Lepsi je preci podladit sw... kdyz mi tady prijede napr caddy life 1.9tdi 55kw uplne s klidnym svedomim jej upravim o 50kw nahoru. Je to totiz podladene BLS... Horsi je, ze se snazi jak jen to jde zabranit chipovani, delaji ochrany procesoru pristupovym kodem atd. ( edc17)

Odkaz ke komentáři

No ja bych rekl ze motor bude stejny ale treba turbina bude mensi. A ja nevim jestli bych to tlacil na max... Muj nazor, treba mi ho nekdo vyvrati ;)

Kube zklamu te, plnici tlak je naprosto stejnej jako u silnejsi verze u obou to je pravdepodbne turbo 2260 s elektr regulaci. Turbo je identicke, jsou podladene omezovace tociveho momentu,lambda atd.. ted jsem se letmo na to koukl do sw na 525 co jsem tady mel... Zkusim kouknout na kalibrace vstriku, ale mam tady v PC doma jen same E60 bmw softwery... Zkusim neco pohledat..

By me zajimalo, jaka je tam cenova zmena oproti silnejsi verze ojeteho vozu, pac vono se treba oplati koupit tu slabsi a nechat upravit na silnejsi..

Odkaz ke komentáři

Ladič pian: moc děkuju za reakce.Zkus to prosím prověřit na 100%.Já jsem poptal Invelt v Praze a tvrdí že se musi vyndávat řidící jednotka motoru a pak prý posílaji nějaký kod do Německa kde jim obratem přijdou instrukce.

 

Jinak cenový rozdil mezi 325 a 330 je skoro nulový,spiš jde o nájezd kilometru a výbavu.Porovnával jsem obě varianty a ve dvou připadech opravdu skoro stejná cena.Já jsem sáhnul po lépe vybaveném autě i přesto že jsem mohl mit vyšší výkon ale bez panoramy,profi navigace a co uplně nejvic rozhodlo tak celkový nájezd kilometru 70 tisic oproti 140 tisicům stejného ročníku.

 

Zaráží mě jedná vec a to: někdo mi tvrdí že naleje SW během 20 minut a odchod-BSR a někdo tvrdí jako je třeba BMW Invelt Praha že to je operace na celý den jak jsem psal výše s tim posiláním udaju emailem do Německa.Proč? že by natahovali umělé cenu? 15-20 tisic během půl hodiny a nebo 100% vyzkoušený Invelt kde to stoji 40 -50 tisic.V obou připadech úprava na cca 180 kW a kroutak zhruba o 120Nm.

 

Co Vy na to?

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

P.S. tak rozdil jsem nasel, pravdepodobne jsou tam mensi trysky... pro 1600barech railu a 70mg vstriku je tam rozdil 300microsec v dobe vstriku. Ale tohle by slo urcite odhalit presneji podle nejakeho katalogu nahradnich dilu... Kazdopadne, prostor pro upravu tam je na to aby se slo na 231koni bezpecne....

 

No kolem upravovani aut je hodne nesmyslu, kecu atd... To je asi jako kdyz ja delam auta pro mistni salony a ti to oznaci jako original chip skoda.. Taky to vypada mnohem lepe, kdyz zakaznik slysi ze je neco z nemecka, pritom si nemyslim, ze by v nemecku byly vsichni echt super mega ladici, videl jsem ABT softwery a uprimne sem se pousmal, to jsem resil T5 od ABT kde padaly turba.. Vono kouzlo odbornika neni v krasnych webovkavach, kozene sedacce pro zakaznika a luxusni dilne, obcas tohle zakreje to, ze misto investovani do znalosti a umu lezou zakaznikum do zadku aby to vypadalo co nejvic profi... V dnesni dobe bych se vubec nekoukal na firmy co k tomu nedaji ani moznost nabrzdeni na brzde, rizeni motoru je komplikovane a tyhle radoby krasni tuneri vyuzivaji toho, ze lidi neznaji chovani auta jizdou na plny plyn a spolehaji ze kdyz citi po pridani zmenu ze je to ok,, ale opak je jinde, staci zmenit odezvu pedalu, max vykon je porad stejnej ale na pul plynu tam po tomhle zasahu jde 70% a zakaznik je osalenej.. pak se auto dostane na brzdu a pruser je na svete...

Pokud chces slusne upravene auto, jed k Risovi do Prahy Dieselpower uz jsi tu o tom psal... Ja se jdu v pondeli taky trapit s 530 ale z roku 97 :-) 135kw motor a tam si myslim, ze brzda je na miste pac zjistim, ze to napr.nema kone nebo ze to ma jinej problem a treba to ani neupravim...

BSR jsem nic od nich na zivo nevidel, nemohu soudit ( taky bez brzdy, mega reklama), a ta druha firma co pises, to je normal IT tuning, borec nekde sedi u pc a upravi to podle nejakeho vzoru, pak jim to posle at to tam nalejou a cus.. Za 40tis hmm to jde.. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Mluvíš velmi rozumně! Líbiš se mi!!! :pivo::palec:

 

Ríšovi jsem volal,jsme v kontaktu...

 

Jinak s tou brzdou jsem tomu nevěřil(působí to velmi dobře na toho zákaznika) to už jsem slyšel ze dvou stran že se s tim daji dělat psi kusy a nastavit tam jen to aby se to platícimu zákaznikovi moc zamlouvalo...že tam jde nastavovat různé druhy veličin kterí v konečné fázi ovlivní graf neboli výsledek.

 

S těma koženýma sedačkama-taky pravda,na mnoho lidi to zapůsobí tzv.psychologický efekt ale to je to samé s ošetřením auta...kluk co mi to auto udělá jednou za rok a za kterého bych dal ruku do ohně-Štěpana bych nevyměnil ani za člověka co by mi nabízel poloviční cenu,to se nedá popsat,to se musi vidět a zažit na vlastní oči ten koncert při práci.To samé to je i s garážnikama.

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

TDI Fun: benzíny asi neděláš, co? Třeba takový Volvo 2,4i 170klokanů.

ja si jedu uzkej profil, nehrabu se do vseho na pul, bud delam neco poradne nebo to nedelam. Bavi me jak nektera firma nabidne tuning od trojkolky po letadlo a pritim reverzní engineering se neda zvladat na vsechny systemy, sam sedim uz 7 roku u systemu EDC a porad se ucim.. Na Volvo je tady vono BSR preci.. Taky delali preci Volvo jen, ted cucim ze uz to neni pravda, asi malo prace.

Jinak k tem casum uprav , ja tady ted delal OPEL vivaro, vpodstate renault trafic 2,5TDCI a sedel jsem nad upravou, merenim a testovanim dva dny dokud jsem nebyl spokojenej...Bylo to tim, ze jsem perfekcionista a delal jsem tenhle system prvne, kazda EDC16 je napsana trochu jinak, resp, ma jine a ruzne limitujici prvky ( omezovace, dle teplot, tlaku, lambdy atd... )Priste ale uz budu vedet na co sahnout a upravit.

Zakaznik tu byl s druhym autem, a pochvaloval si upravu,hlavne snizeni spotreby, tak jsem rad, ma odeme druhe auto, predtim to byl peugeot partner.

 

Mluvíš velmi rozumně! Líbiš se mi!!! :pivo::palec:

 

Ríšovi jsem volal,jsme v kontaktu...

 

Jinak s tou brzdou jsem tomu nevěřil(působí to velmi dobře na toho zákaznika) to už jsem slyšel ze dvou stran že se s tim daji dělat psi kusy a nastavit tam jen to aby se to platícimu zákaznikovi moc zamlouvalo...že tam jde nastavovat různé druhy veličin kterí v konečné fázi ovlivní graf neboli výsledek.

No tohle bude delat nejakej podvodnik, takove saleni zakaznika, staci aby to dal na jinou brzdu. Ja nevim, me by byla hanba takhle pracovat.

Risu znam, a on neni clovek co ma potrebu neco prenastavovat. Softwerum rozumi, tak si s tim poradi a nemusi sulit. NAvic kdybych chtel, tak ti budu vykladat at prijedes ke mne, takze to neni podlizani Diesepoweru ale proste to, ze vim ze delaji dobre a jsou jedini kde reknu ze delaji dobre. Pro me ale porad konkurence :-) ale radeji at to udela kvalitni konkurence, nez nejakej patlal co ani pomalu nevi co v aute je za hw...

Odkaz ke komentáři

Takze moje logicka uvaha nebyla zase tak spatna a vse identicke neni.

 

Zdenku, chtel jsem se zeptat, jak je to u vas s chipovanim 3.0tdi quattro? Delate to? Nejsem si jisty, ale myslim, ze nemate brzdu na 4x4 ne? Nejak mam duveru nechat to nachipovat bud u tebe nebo u DP v praze. Ale jsem z Ostravy, takze je jasne koho chci uprednostnit :palec:

Odkaz ke komentáři

Takze moje logicka uvaha nebyla zase tak spatna a vse identicke neni.

 

Zdenku, chtel jsem se zeptat, jak je to u vas s chipovanim 3.0tdi quattro? Delate to? Nejsem si jisty, ale myslim, ze nemate brzdu na 4x4 ne? Nejak mam duveru nechat to nachipovat bud u tebe nebo u DP v praze. Ale jsem z Ostravy, takze je jasne koho chci uprednostnit :palec:

Delal jsem tady nedavno Audi A4 176kw CCWA EDC17CP14 r.v. 2008, bohuzel zmerit to nemuzu. To bude az dalsi level kdy si poridim 4x4 brzdu, jen musim najit dobre nebo nejlip svoje prosory.( a dostatek financi :-) ) Takze se to odehravalo v rezimu testovani na ceste, ten manual oproti automatu si nepodradi, tak chtel zlepsit hlavne spodek tociveho momentu, coz dle jeho slov jsem mu splnil, jinak to auto jede neskutecke uz v serii a po uprave strela (kdybych nejezil na dilnu 1km, tak si to taky poridim, takhle bych to jen huntoval kratkou trasou)..

Jinak byla to A4 v manualu, 4 kolka, najeto 200tis, byl to jeden ze zakaznku co jsem mu delal kdysi Passata, tak mi dal duveru..

 

Jednotka jsem vytahal ven, musi se dat pryc trhaci srouby a udelat to v tricore rezimu..

post-492-0-09495600-1359897403_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...