Jump to content

Tiguan R-line 2.0 tdi, 4 motion and emotion


Superfatty

Recommended Posts

tak jsem se přidal k bandě odpadlíků..

novej parťák, Bělouš, R-line, tdi 2.0, 103 kW, čtyřkolka na 19tkách..

má to asi uplně všechno vyjma koženky, která není možná a ani požadovaná....

asi bych vypichol nejvíc tu panoramatickou střechu.. je to takový cabrio na vysoký noze :lol:

žádnej chip ani tuning ani podobné hlouposti nebudou, pouze RZtky bez podložky a sundat motorizaci.. Možná i ten Tiguan půjde dolů..

Zatím jediný mínus je klasickej drát u haupny.. čekal jsem píst. :-)

post-131-0-16161700-1362086526_thumb.jpg

post-131-0-42375100-1362086650_thumb.jpg

post-131-0-65851600-1362086699_thumb.jpg

Edited by Superfatty
Link to comment

tak jsem se přidal k bandě odpadlíků..

novej parťák, Bělouš, R-line, tdi 2.0, 103 kW, čtyřkolka na 19tkách..

má to asi uplně všechno vyjma koženky, která není možná a ani požadovaná....

asi bych vypichol nejvíc tu panoramatickou střechu.. je to takový cabrio na vysoký noze :lol:

žádnej chip ani tuning ani podobné hlouposti nebudou, pouze RZtky bez podložky a sundat motorizaci.. Možná i ten Tiguan půjde dolů..

Zatím jediný mínus je klasickej drát u haupny.. čekal jsem píst. :-)

A hele, panáček kupoval na Dubině :D Vypadá hezky.

Link to comment

Moc nestíhám, takže.. Moc moc děkuju za samé lichotky, ráno ho za odměnu vezmu do ruční myčky :-))

Auto je předváděčka, pár fotek z interiéru pro Michala ještě dodám.. Musím říct, že je to fakt miláček.. :-)

S tou panorama střechou si na zadních sedačkách připadá člověk jak v cabriu :-))

Dnes dorazí RNS, takže pak už budu max spokojený..

Btw: už jsem vyzkoušel i bufík, je to supr.

Samozřejmě to není tak živé jak ten modrý "hajzl" ale jezdí to svižně..

Značku bych si nejradši nechal ale bohužel bude muset být Učko. Samozřejmě předpokládám ztrátu aspoň jedné z nich Marku, silnice jsou samá ďura ;-)

Kdyby Vás něco zajímalo, ptejte se.. Kromě ceny..

Jednu už odpovím předem: ano, na přední sedačce to jde skvěle..

A je to Der Tiguan :-)

Link to comment

Bohužel si toho už teď neužiju, tak snad ještě v Alpách za týden :-)

 

No tak to využiješ jeho opačnou funkci, tedy chlazení :) V létě jsme auto ještě neměli, tak ještě nemám vyzkoušeno, ale myslím si že to bude hodně příjemné, když půjdeš odpoledne z práce a bude tam krásně chládek a né 60°C :)

Link to comment

No tak to využiješ jeho opačnou funkci, tedy chlazení :) V létě jsme auto ještě neměli, tak ještě nemám vyzkoušeno, ale myslím si že to bude hodně příjemné, když půjdeš odpoledne z práce a bude tam krásně chládek a né 60°C :)

 

Ono to není chlazení, ale větrání, pustí to ventilátor a provětrá interier, takže ano nebude tam 60°C, ale o něco méně ano ...... ,

 

ideálně je mít auto pod dozorem s pootevřenými okny, pak spustit větrání, tak je to znát nejvíce, doporučuju pak dokódovat zavírání oken při dešti

 

 

Edited by jar_da
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...