Přejít na obsah

ŠKODA KODIAQ


Doporučené příspěvky

Dneska jsem ho viděl na živo a je to mazec. Sice měl pravostranný řízení ale málem jsem si krupnul. V první chvíli a z profilu jsem myslel že je to Fiat Freemont nebo jak zmínil Cosby Jeep Cherokee ale potom se ke mě natočil čelem a byl tam. Jen škoda že mi zakázali používat autokameru a fotit jsem nestilh.

Odkaz ke komentáři

to sice ano, ale jen na délku a na rozvoru, konkrétně rozvorem je delší o 10 cm, takže pak i kufrem na délku, šířkově jsou stejný, já bych třeba tohle neřešil ..... protože Tiguan má cca rozvor jako oktávka, což je dost místa vzadu a posuvnou zadní lavici, která kufru prospívá ...., ale to jen na okraj,

prostě se mi Tiguan líbí víc jak zvenčí, tak zevnitř a hlavně má kulatý výřezy blatníků pro kola,což se mě osobně líbí víc

 

Odkaz ke komentáři

béžovej interier je parádní, skoro na všech autech, škoda těch "velkých" výdechů vedle navi, které ji tak trochu odsunují do pozadí, na tý boční fotce je přesně vidět, proč se mi nelíbí lichoběžníkové výřezy blatníků v podání Kodiaqa, resp. umístění kol v nich

Odkaz ke komentáři

Ty kola vypadají divně hlavně z toho důvodu, že jsou jednak brutálně utopený a navíc vzhledem k obrovskýmu autu maličký. Jako kolečka od kočárku.

 

Ale s tím by se dalo pracovat. Nebál bych se auto o 5 cm zvednout, hodit pořádný podložky pod disky a dát na to nějaký pěkný AT gumy (lehce offroad stylizace), nebo podstatně větší disky s výrazně menším ET a nízkoprofilovou gumu (sportovně-SUV stylizace). A byla by to pecka :palec:

Odkaz ke komentáři

Ty kola vypadají divně hlavně z toho důvodu, že jsou jednak brutálně utopený a navíc vzhledem k obrovskýmu autu maličký. Jako kolečka od kočárku.

 

Ale s tím by se dalo pracovat. Nebál bych se auto o 5 cm zvednout, hodit pořádný podložky pod disky a dát na to nějaký pěkný AT gumy (lehce offroad stylizace), nebo podstatně větší disky s výrazně menším ET a nízkoprofilovou gumu (sportovně-SUV stylizace). A byla by to pecka :palec:

co sem viděl ve Kvasinách, tak tam měli připravený 20" a 19". ale jestli budou v realitě, těžko říct.

Odkaz ke komentáři

Jako 20 kola bych viděl jako max., víc tam asi dávat nebudou, nakonec i Tiguan má max 20-ky, jenže ani rozměr kola příliš nepomůže tomu asymetrickému výřezu blatníku vůči ose kola, podobně to má i Yeti, ale ne tolik a zbytek karoserie to maskuje, předchozí Tiguan to měl taky tak, naštěstí nový - současný to má už dokulata.

 

Odkaz ke komentáři

Jako 20 kola bych viděl jako max., víc tam asi dávat nebudou, nakonec i Tiguan má max 20-ky, jenže ani rozměr kola příliš nepomůže tomu asymetrickému výřezu blatníku vůči ose kola, podobně to má i Yeti, ale ne tolik a zbytek karoserie to maskuje, předchozí Tiguan to měl taky tak, naštěstí nový - současný to má už dokulata.

 

no hlavně pak to bude mít dynamiku jak trabant :D šírka pneu by měla být 235/50 a u 20" 235/45.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...