Přejít na obsah

Moc vzduchu do turba


Jaryss

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

mám O1, 1,9TDI 81KW, r.v. 2002, najeto 145 000 km a pořád mi padá do nouze při otáčkách od 3000. Podle grafu ze SUPER VAGU mi tam jde příliš velké množství nasávaného vzduchu.

Pak mi VAG zahlásí chybu: 17965 - Regulace plnícího tlaku Regulační mez překročena P1557 - 35-00 - -

Může mi někdo poradit co s tím, protože už jsem to řešil s několika mechanikama a každý mi řekl něco jiného.

post-27664-0-10500600-1368353325_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

já měl svoje turbo venku bylo jak nový nikde žádná vůle a přesto se mi závada po 3 měsících vrátila opět se sekala regulace po té co sme to podložili je to už rok a půl sem nezaznamenal jediný problém auto tahá pěkně od spoda a turbo je bez jakýho koliv zpěvu :)

tak by mi zajímalo proč sou podložky začátek konce a proč by podložení mělo bejt považováno za prasárnu ??

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Podložky jsou začátek konce!Pouze vyčistit,a pokud je tam axiální nebo radiální vůle,tak je to na repas nebo nové turbo!Pár turb s podloženou regulací jsme na stole měli,je to prasárna která nevydrží dlouho a může udělat víc škody než užitku.

 

 

Nechapu proc by to mel byt konec turba. Novych a vetsich valecku jsem nadelal spousty a nikdo zadny problemy nema, auta jezdi v pohode, pouze s vedomim ze po 3000km turbo znova nezatuhne, co se tyka zivotnosti tak zpravidla turbo valecky prezijou - delam je z titanu. Jinak se tady bavime o zvetseni vule regulace, ne o vuli na hridelce

)

 

já měl svoje turbo venku bylo jak nový nikde žádná vůle a přesto se mi závada po 3 měsících vrátila opět se sekala regulace po té co sme to podložili je to už rok a půl sem nezaznamenal jediný problém auto tahá pěkně od spoda a turbo je bez jakýho koliv zpěvu :)

tak by mi zajímalo proč sou podložky začátek konce a proč by podložení mělo bejt považováno za prasárnu ??

Delam bezne vetsi i jen o 0,05 a taky to staci, auta uz se v 95% nevraci, vyhodou je ze temer neni poznat rozdil v nabehu turba, ze zkusenosti zvlast turba GT 1749 VA na to jsou dost haklivy, i kdyz treba pro vecny setrilky co jezdi jen na spotrebu nebo nejaky zdeformovany turba (co nekdo jen honil a nechladil) musim delat i +0,15. Jinak mas pravdu, jak to zacne jednou zlobit, tak uz zadny zbesily jizdy nepomuzou, je to jen placebo efekt , jak pises jedine vyndat , vycistit a vypodlozit, + jeste neni na skodu vyradit ventil EGR (kdyz to jde)

Odkaz ke komentáři

Turba dělám u RRauto (mám jejich zastoupení pro Zlínský kraj+vyřizuji objednávky pro celou ČR),a zatím jsem dělal tak 30 kusů podložených turbín,a vydržely tak max půl roku,skoro vždy poškozená regulace,podle Radima (majitel RRauto) inženýři v Garretu ví,kolik má bít mezera pod regulací.Nebudu se z nikým hádat,a nebudu nikomu vnucovat svůj názor,ale je to má zkušenost za cca 4 roky kdy se turbama zabývám

Odkaz ke komentáři

Turba dělám u RRauto (mám jejich zastoupení pro Zlínský kraj+vyřizuji objednávky pro celou ČR),a zatím jsem dělal tak 30 kusů podložených turbín,a vydržely tak max půl roku,skoro vždy poškozená regulace,podle Radima (majitel RRauto) inženýři v Garretu ví,kolik má bít mezera pod regulací.Nebudu se z nikým hádat,a nebudu nikomu vnucovat svůj názor,ale je to má zkušenost za cca 4 roky kdy se turbama zabývám

Hlavne to odnese samotnej motor..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj kluci prosim vas nechci davat nove thema zeptam se tady. Chci dat na OI 2001 81kw mlhovky z OII a vsude ctu co na to intercooler. Co jsem cetl tak to funguje k ochlazeni vzduchu takze kdyz to nebude mit ochlazeny vzduch tak to auto bude ,,linejsi" Nebo muzu tim zamezenim vzduchu zkurvit i turbo o nic jineho se mi nejedna. Jinak chci udelat i zebrovani do podbehu aby ten vzduch se lepe tocil a proste se to uchladilo. Tak kdyby ste mi na to odpovedeli. Hlavne se mi jedna o to turbo. Diky

Odkaz ke komentáři

No myslim ze nejen turbo ale i motor, ten IC prece chladi uz stlaceny vzduch z turba, ale ve vysledku to je jedno, na mlhovky se vykasli, ten IC je takhle nic moc ucinny, sotva staci na seriovy vykon a v lete ani to ne, a jak ho zadelas mlhovkou, tak prestanes chladit vzduch, tudiz zvysis teplotu nasavaneho vzduchu na hodnotu ze ten motor proste ugrilujes, posleze vetsi teplota nasavaneho vzducu se rovna i vyssi teplota spalin a turbo odpalis, v lete na dalnici temer jistota. Na vykonu to mozna poznas taky, cim vic vychladis vzduch, tim vic kysliku obsahuje a na spalovani a tudiz vykon to ma rozhodujici vliv

Odkaz ke komentáři

cim vic vychladis vzduch, tim vic kysliku obsahuje a na spalovani a tudiz vykon to ma rozhodujici vliv

 

Nejsem teda uplně kovanej v tomhle oboru ale řekl bych že obsah kyslíku nijak nesouvisí s teplotou vzduchu. S vyšší teplotou roste objem vzduchu. Pokud vzduch dostatečně schladíš tak tím zmenšíš jeho objem a do válců se nasaje větší množštví vzduchu (co do hmotnosti) Je pravda že tím bude i větší množství kyslíku .. ale tak jak si to napsal to zní dost divně :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...