Oskar Odesláno Červen 13, 2013 Sdílet Odesláno Červen 13, 2013 Zdravim vsechny. Chci se s vama podelit o mou zkusenost s Automobilkou Škoda Auto a jejijich pristup k nam zakaznikum. Po zime jsem zjistil ze se mi objevila koroze kapoty pod hranou po cele delce u predniho okna. Tak jsem zajel do znackoveho servisu kde mi provadeli veskere opravy laku a opravy poskozeni ktere jsem kdy mel. A musim upozornit ze uz inkasovali vic jak 200 000 Kc !!! Delali mi celolak po poskozeni od vandala a nedavno mi take lakovali predni kapotu po male kolizi a je divne ze si koroze nevsimli.. Bylo mi receno ze je vlastne uplne jedno ze k nim jezdim s opravami laku a karoserie protoze auto melo servis provaden operativni leasingovou spolectnosti ktera odebira stovky aut primo ze skodovky a ma na to certifikaci. Ten servis provadeli do roku 2009 a od te doby jezdim do servisu u nas a neni znackovy. Coz jsem povazoval za normalni kdyz uz neni auto v zaruce a tim padem je jedno co si s autem udelam. Ale lak to byla vzdy rezie znackoveho servisu a to i zasek od kaminku. A za to vse jen mate smulu a vyrizeno. A co na to Škoda Auto? Jednoduse je to nezajima. Porad mi rikali jak se s tim neda nic delat i kdyz je to pry slabe misto a koroze je tam casta!!!! Takze za jejich odflaknutou praci my platime!! Co na to rikate? Ale nenecham si to libit! Obratim se na ochranu prav spotrebitelu a na sveho pravniho zastupce. Se slusnym pristupem se clovek v nasem state niceho nedovola!! Mate nekdo nejakou radu nebo zkusenost ?? Muzu vam rict ze jsem Škodovku opravdu zavrhl mam uz treti Octavku a chtel jsem si jit pro tu nejnovejsi ale ta kvalita je na urovni francouzkych aut ale ty maji daleko lepsi naftove motory a koroze? Co to je.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SirMike Odesláno Červen 13, 2013 Sdílet Odesláno Červen 13, 2013 Ahoj, co k tomu říct. Já jsem svojí OII koupil v 88k km, od té doby jsem se v autorizovaném servise pokoušel při každé servisní prohlídce reklamovat orezlé prahy od nevyhovujících těsnících gum (známá závada). Vždy mi bylo sděleno, že se s tím "nic nedá dělat". Tedy reklamace ke ŠA neúspěšná. Potom přišel do servisu konečně schopný technik, který hodlal se mnou věc řešit. Ale jelikož auto už mělo nakrouceno dalších 100k km, vyjádření ŠA bylo nějak ve smyslu, že auto už je starý a že to bude pouze na kulanci, konkrétně 60% jde za výrobcem a zbytek si musím zaplatit sám. Pokoušel jsem se to řešit nějak dál, s nabídkou jsem nesouhlasil právě z toho důvodu, že to předtím několik let všichni vč. ŠA odmítali řešit. Nakonec jsem na to přistoupil a ze svého jsem musel vytáhnout přes 10k. S orezlýma prahama už mě opravdu nebavilo jezdit, přestože se koroze nerozšiřovala. Samozřejmě, že na dotazy proč to servis nedokázal řešit dřív a odmítala to řešit i automobilka, reagováno nebylo. Ve finále mi do auta přes nový gumy začalo téct. Auto bylo po celou dobu pravidelně servisováno v jednom autorizáku. Mimo jiný právě z důvodu, že jsem žil v domnění, že kdyby něco, ŠA to "ocení" a případně v podobných situacích vyjde vstříc. V rodině nastala situace koupě nového vozu, zavrhli jsme okamžitě koncern pro jeho bezpohlavnost a přístup k zákazníkovi a šli jsme jinam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Oskar Odesláno Červen 14, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 14, 2013 Nevim jak slusne vyjadrit vnitrni vztek na cesky pristup nasich radoby podnikatelskych subjektu. Škodovka na nas vsechny kasle at si myslite co chcete. Autama jsem ze zabyval velkou radu let. Nikdy bych neveril ze se Škodovka tak bude chovat . Tenhle pristup bych cekal od Kia nebu nejakyho zabozrouta ale oni se chovaji daleko lepe, zaruku maji trojnasobnou. Necham si potvrdit pisemne ze na me kaslou a predam to svemu pravnimu zastupci a medialne to zverejnim. Kaslu na to jak po nas slapou. byl jsem mnohokrat svedkem jak se jejich takzvani proskoleni a profesionalni mechanici chovaj k autum zakazniku. Oni na ty auta kaslou, auto svym lajdactvim poskodej nebo dokonce znicej a pak kdyz se to projevi tak to svedou na majitele. To je normalka ten to zvladne protoze stejne nema zadnou sanci kam se odvolat kdyz na nas kasle i vyrobce!!!!!!!! Skodovku uz nikdy! Neverim tomu ze bych to nekdy vubec rekl... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 Asi záleží na servisu, jeho přístupu a ochotě. Moje zkušenosti ZDE 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 Presne tak take mam velmi kladnou zkusenost 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Oskar Odesláno Červen 18, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 18, 2013 Asi záleží na servisu, jeho přístupu a ochotě. Moje zkušenosti ZDE Jestli to opravdu funguje tak bych pozadal o kontakt a adresu moc mi to pomuze predem moc dekuju :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červen 19, 2013 Sdílet Odesláno Červen 19, 2013 Jestli máš na mysli adresu servisu, tak ta je TADY 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Červen 19, 2013 Sdílet Odesláno Červen 19, 2013 Hoši nezatracujte tady celej koncern z důvodu neshcopnosti jednoho servisu.... Taky jsem si s nimi užil svoje musel jsem to zacvakat ze svýho a teď po roce a kousek 3 letech po skončení záruky mi škodovka zaplatila na dřevo to co jsem si platil sám kvůli lemplům v servisu, částečně na tom měla chybu i ŠA ale ta jí uznala a teď za to platí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 19, 2013 Sdílet Odesláno Červen 19, 2013 Tak to gratulace. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červen 29, 2013 Sdílet Odesláno Červen 29, 2013 Ale to víš že to jde... Jen to občas chce trochu zatlačit na pilku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 30, 2013 Sdílet Odesláno Červen 30, 2013 no mělo by to být bez toho tlačení na pilku, pak by to bylo v pořádku a ne absolvovat českou klasiku, kdy se věci dají do pohybu až po "důrazném" rozhovoru nebo někdy až po dopisu od advokáta .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubrt Odesláno Září 6, 2013 Sdílet Odesláno Září 6, 2013 Zdravím v červenci jsem taktéž zjistil že mi rezne na autě přední kapota u stěračů po celé šíři. Dojel jsem do autorizovaného servisu kde jsem přistavil auto ráno v 7:00 ... kapotu nafotil technik a že mi dají do odpoledne vědět .V 15:20 telefon že reklamace je opodstatněná a že škodovka posílá novou kapotu. Za dva dny jsem byl vyzván k přistavení auta a za čtyři dny bylo nalakováno a napasováno :).Teď řeším jiný problém v roce 2010 mně na křižovatce nabralo auto ,dostal jsem mimo jiné i nové páté dveře. Originál škoda díl ,po 2 a 1/2 roku mi na spodní hraně jak je zámek vyskakují bouličky jak špendlíková hlavička v pásu 20 cm a rozlézá se to .Na dotaz co s tím mi škodovka řekla že na tyhle díly je záruka dva roky a nazdar :( .Už to bude vybrušované a lakované po třetí a stále se to objevuje ,naposled lakováno v srpnu a v pondělí to vezu znovu. V servisu mi řekli že musí být v tom plechu dírky jinak to není možné. Už vidím jak kupuju nové páté dveře .. :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.