Přejít na obsah

zhasínání motoru


Doporučené příspěvky

Tak jsem přečetl všechny příspěvky o kolísání otáček a vypínání motoru během jízdy nebo startování O1 20V turbo AGU. Zkontroloval hadice a vyměnil pouze děravou podtlakovou posilovače brzd.Vyměnil váhu vzduchu (ne original ale China), relé palivového čerpadla,vyzkoušel jsem nové palivové čerpadlo.Vyčištěna škrtící klapka.Diagnostika nenašla nic vadného.Nepamatuji si co tam byly za chyby,ale bylo tam něco jako přizpůsobeni směsi, chudá směs. Zkoušel jsem všechno a nic.Teď jezdím s odpojenou váhou vzduchu a motor nevypne.Když váhu zapojím motor prostě vypne během jízdy, dojedu, vypnu motor a potom nenastartuji.Dělá to jak si chce v různých intervalech.Díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...
  • o rok později...

Píšeš, že máš China váhu vzduchu .... já když jsem měl AGU a odešla mi váha, chtěl jsem ušetřit, tehdy ještě asi nebyly China váhy (bylo to asi před 10 ti lety), ale koupil jsem nějakou za poloviční cenu v Polsku ... "bardzo dobra" ... nedělalo to dobrotu, kolísaly otáčky, netáhlo to. Tak jsem pak stejně koupil origo Bosch váhu a jezdilo to jako z praku. tehdy stála váha skoro 5 litrů, dneska se myslím vlezeš do 2 litrů .... dej tam origo váhu a uvidíš ...

Odkaz ke komentáři

Na klasický nouzák to nepojede, jen bude pevně nastavené nouzové množství vzduchu. Měl by jsi mít vyšší spotřebu a nižší výkon oproti funkční. Zkus si od někoho půjčit 100% funkční váhu. Dlouhodobě bych s odpojenou nejezdil, protože skutečné množství vzduchu bude jiné, než to nouzové, v důsledku toho nebude úplně ideální směs benzin/vzduch.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

me to chcipne vzdycky první start dne nebo jak to je poradne vychladne, ale dela to jen jak je teplo l,uz minuly rok sem s tim mel problem ted to zaclo znova,druhy start pak uz bezi normalne, zkousel sem i 3x otocit klickem jestli to třeba neni cerpadlem, ale bez zmeny. Co by to mohlo byt? motor agu a vag bez chyb

Odkaz ke komentáři

Na klasický nouzák to nepojede, jen bude pevně nastavené nouzové množství vzduchu. Měl by jsi mít vyšší spotřebu a nižší výkon oproti funkční. Zkus si od někoho půjčit 100% funkční váhu. Dlouhodobě bych s odpojenou nejezdil, protože skutečné množství vzduchu bude jiné, než to nouzové, v důsledku toho nebude úplně ideální směs benzin/vzduch.

jasný, blbě jsem to napsal, ale myslel jsem to tak jak píšeš ...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak pánové problém s vypínáním motoru vyřešen ,byl to ten air blow ventil,mel jsem HKS,ktery už se nevracel jak má a propouštěl vzduch,vymenil jsem ho za originál a je po problému,diky že tohle fórum existuje ,po přečtení jsem problém dokázal vyřešit sám bez servisu,kde by si naůčtovali majlant,jeste jednou díky

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...