Přejít na obsah

chcípání motoru 1.8 turbo


Doporučené příspěvky

Ahoj, témat na chcípání motoru a kolísání otáček je tu dost a všechny jsem pročetl a vyzkoušel. Zkontroloval hadice, odvětrání a vyměnil váhu vzduchu a nic. Pořád chcípe, při jizdě, volnoběhu. Když nemám zapojenou váhu vzduchu tak nechcípne. Díky za každou radu - :wallbash: mimo prodeje

 

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 DM

Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D08

Kódodvání softwaru: 04000

Kód opravny: WSC 00012

8 Nalezeny chyby:

16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly

P0102 - 35-00 - -

16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky

P0118 - 35-10 - - - Sporadicky

01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

00544 - Plnici tlak prekrocen k maximu

35-10 - - - Sporadicky

01247 - Magneticky ventil 1 nadob. s akt.uhlim(N80)

26-10 - vystup otevren - Sporadicky

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Mě se občas stane, když jedu po dálnici konst. rychlostí třeba 120km/h, že najednou auto nic...Po pár vteřinách se zase chytne a jede jako by se nic nestalo. Dělá mi to jen tehdy, když je v nádrži něco kolem hladového oka a méně. Nevíte, čím by to mohlo být? Na VAGu nic-vše bez problému...Díky za radu

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Přečel jsem si to vlákno tvého odkazu, ale to není úplně přesná chyba! Já NEMÁM problémy při startování, při studeném motoru, atd..., já mám pouze problém, když jedu s hladinou benzínu kolem "hladového oka" Do té doby není žádný problém! Prosím o radu! Napadlo mě to palivové čerpadlo, ale asi nemám kde mi ho změří...:-(

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zdravím, mam RS a taky mi to začalo chcípat při 1/4 a méně. Děje se to od výměny čerpadla. Starý čerpadlo nemělo tlak, když sem dal plnej plyn tak se to dusilo, ale nikdy nechciplo za jizdy a po výměně je to úplně jiný auto, takže bych řekl že tlaky budou dobrý. Jen nedokážu říct jestli od začátku nebo ne, protože asi 5 nádrží jsem tankoval nad 1/4. Pak se mi to stalo jednou a pak jsem zase tankoval asi 2 nádrže nad čtvrtkou. Ale dneska mi to chcíplo 4x za den a vždy do kopce. Nevim jestli ten kopec má nějakou spojitost protože poprvý mi to chcíplo na rovince. Někdy když podřazuju tak se zase chytne, ale někdy musim zastavit a nastartovat normálně a chytne bez problému.

Odkaz ke komentáři

tak ja by som sa sustredil na tieto veci :

- ked si menil cerpadlo, vymenil si aj palivovy filter ? to treba urcite s cerpadlom aj filter rovno

- si si isty, ze cerpadlo je dobre usadene aj s palivovym plavakom ? Ono ked ti ukazuje 1/4 nadrze, nemusi to byt pravda a realne mozes ist uz na rezervu a prisavas vzduch nedostanes benzin a zdochne ...Zmeraj si spotrebu od plnej nadrze, ci ti plavak ukazuje spravne

(ked som menil cerpadlo, vedel som,ze plavak mi pri 3/4 paliva ukazuje sem tam plnu, rucicka mi sem tam blbla, to som zobral jemny smirgel,malym hodinarskym srubovakom som podvihol pacicky kontaktov snimaca, co chodia po plosnom spoji a medzi to som dal smirgel. Pochodil som trosku so smirglom ,aby sa rozsirila sticna plocha a cuduj sa svete, uz mi to ukazuje super :palec: )

- dalsia vec, mas nadrz dobre utesnenu ? myslim tesnenie pod sedackou co sa dava na driek palivoveho cerpadla. Ja napr ked som menil, to tesnenie bolo take stare, dotrhane ,rozpadavalo sa, nutna vymena

Potrebujes taktiez urcity tlak v palivovej nadrzi - aj ked napr tankujes a vlozis pistol ,pocut, ako sici vzduch, lebo je tam podtlak. Ak nemas v nadrzi tlak ,moze byt, ze pri malom mnozstve paliva proste nenasaje

 

A samozrejme treba to napichnut na PC< ci ti aj pise nejaku chybu

Odkaz ke komentáři

diky za super postrehy.

- Filtr ma najeto asi 2000 km takze ten bych vyloučil.

- plovák bych asi taky vyloučil, protože vždycky když jsem natankoval plnou (dokud necvakne pistole) tak se rucicka zacla hybat az po nejakych 150km a to se nezměnilo. A zacalo to chcipat az kdyz mi zbyvalo podle pc cca 90km a najel jsem na to jeste 60km a prijde mi divny ze by to zacalo chcipat kdyz tam je jeste tolik paliva.

- dobre ze si napsal o tom tesneni u cerpadla, kamarad co mi to menil rikal ze je dobry, tak tam nechal stary. Tak ho zkusim nechat vymenit a uvidime co to udela. Takze az vyjezdim tuhle nadrz, dam vedet jak to dopadlo :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak to opravdu asi bylo těsněním pod palivovym cerpadlem. Stare vypadalo skoro jako nove, bylo i krasne pruzne a nebylo ani trochu popraskane, ale asi uz nejak netesnilo. Takze pokud by jste nekdo menil cerpadlo, tak vymente (pro jistotu) i tesneni.. Je to otazka 150-200 kč. Ted tam mam dojezd asi 60km, ale predtim to chcipalo uz pri 120km. Zitra to vyjedu skoro na nulu a uvidim jestli se bude neco dit :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Můj problém: Motor 1,8T 110kW Superb + LPG



Z ničeho nic velmi špatné studené starty, kuckání až občasné chcípání motoru. Po chvili volnoběhu nastává ustálení a da se teprve vyjet. Pro opakující se jev (už známe) jsem myslel že mám rozhozenou LPG mapu a tím pádem špatné starty (na LPG auto jezdilo úplně hladce). Bohužel to tak nebylo. Nechal jsem auto stát cca 10dní (byl jsem pryč). Po příjezdu jsem zkusil startovat, opet kuckání chcípání. Napíchnul jsem tedy na diagnostiku VAG i LPG že udělám znovu korekce, LPG ale ok. Jen obrovský rozdíl korekcí plynu a benzínu 6 ku 3.LPG jsem nechal jak bylo. A po resetování základního nastavení pro načtení nových adap.hodnot pro benzín auto ujede tak 100-200m a pak chcípne. Po měření napětí na čerpadlu benzínu, jsem zjistil že při chcípnutí se vypne čerpadlo a tím se motor zadusí! Před startováním natlačí palivo a čerpadlo vypne, pří nastartování zapne... ok. Když auto proženu ok (jen ale cca 2min). Takže tlak je, čerpadlo to být nemůže ani filtr paliva, protože do té doby motor tlačí a má výkon, trochu ale menší ve vyšších otáčkách a rychlostech. Posledních 14dní jsem si toho nemusel všimnout, protože po pár metrech za takových veder přepíná ihned na LPG a to jede 100%.


Pak jsem hledal po hadicích protože VAG hlásil 16683. Našel jsem vypadlou malou hadičku 3mm+ druhou úplně popraskanou 4mm (DP Motor 1,8T110kW 21-1 str 5 - viz foto), vyměněny a motor už naskakuje (startuje) téměř normálně - velmi velké zlepšení občas zaškubne. Co ale zůstalo je uplné chcípnutí po cca 1-2min. Když je motor úplně studený dochází ke zhasnutí když začnou padal volnoběžné otáčky na nižší po zahřátí. Opět změřeno zastaví se čerpadlo - není napětí. Relé ok. Test akčních členů, ok. Na benzín prostě auto nejede.



Co s tím? Největší záhadou je, že pokud nuceně (nekamenujte mne) nastartuju na LPG vše je ok, jak "startování" s přimhouřením oka, že je vše studené, jede auto úplně hladce! Pokud přepnu na benzín čerpadlo se zastaví, (do té doby čerpadlo jede ! )...a auto chcípne.... pak už nejde nastartovat (protože už nemá pochopitelně benzín) čerpadlo se nezapne. Po čekání cca 5min (asi poklesne tlak) a zapnutí zapalování načerpá čerpadlo dávku a motor chytne, pak opet za 1-2min motor zhasne....


Lamby ok.


VAG - žádná závada



post-47398-0-71118000-1474618977_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...