Kaby Odesláno Listopad 3, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2009 nazdarek vsichni......mam asi trosku blbej dotaz ale chtel sem vymenit fridex nemel jsem moc casu ale za tu kratkou dobu sem nenasel vypustak u chladice.....poradite at nehledam OCII rv04 2,0 TDi....diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Listopad 3, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2009 Hodilo by se dodrzovat tematicke sekce a ne si to flaknout kam se ti zlibi >> presun do sekce motor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Listopad 4, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2009 Nejsem si naprosto jistý jak u okty, ale už před 10 lety seat 1,6 74Kw a ještě předtím Jetta 1,8 (takže stejné motory jako O1) neměly vypouštěcí šroub vůbec a u obou bylo v dílenské příručce vypouštění řešeno - povolte sponu a sejměte tu a tu hadici... Točím auta po 5 letech a už to neřeším.... Nemrznoucí vlastnosti se věkem nemění a inhibitory koroze kvuli kterým je výměna předepsána se za těch 5 let nepo..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Listopad 6, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2009 Přesně tak, povol si spodní hadici u chladiče. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 18, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2011 Dneska mne napadlo, po jake dobe se ma nemzka menit... Po pravde se priznam ze jsem se do servisky nekoukal... Dotaz zni... po jake dobe se ma nemrznouci smes v O II vymenit... 2 nebo 5 let?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 Dobrý dotaz :-) Nedělali Ti nikdy nic s autem, při čem by jí měnili? Mě totiž už asi 2x, takže výměny se tak nějak řeší samy:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kitrab Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 G12 interval výměny 5 let. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 Kde jsi k tomu údaji přišel? Tovární návod ani servisní formulář to neuvádí, takže bych tipoval, že to Škodovka bere jako jeden z "nikdy se neměnících, doživotních" prvků. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 nene, všechny chladící kapaliny je doporučeno měnit po 5 letech max... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 Napadlo mne, že to je všeobecné doporučení vztahující se k chladícím kapalinám jako takovým a ne moderním a ekologickým vozidlům ŠKODA Octavia druhé generace Jinak doporučená koncentrace G12 v poměru k vodě je pro naše klimakterické podmínky 40% ku 60%. Severské země 50% na 50%. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 to záleží vždycky na tom, do jakého mrazu chceš chladící kapalinu používat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 všeobecné doporučení vztahující se k chladícím kapalinám Jo, všeobecně doporučujou 2roky :) ale je to tak jak píše Dakie, nedávno sem se o tohle intenzivně zajímal 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 to záleží vždycky na tom, do jakého mrazu chceš chladící kapalinu používat To je pravda jen částečně - určitou koncentraci chladicí kapaliny už nemá smysl překračovat, prt. mrazuvzdornost už nadále neroste, ale naopak klesá. Jen pro info jaká koncentrace G12 odpovídá jaké odolnosti vůči mrazu: 40% G12 -25°C 50% G12 -35°C 60% G12 -40°C a dále už mrazuvzdornost a také chladící účinek klesá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kitrab Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 Kde jsi k tomu údaji přišel? Tovární návod ani servisní formulář to neuvádí, takže bych tipoval, že to Škodovka bere jako jeden z "nikdy se neměnících, doživotních" prvků. výrobce G12 uvádí teto interval. spíše v čr bylo zažité nikdy neměň škodovku a jezdi s ní do smrti 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 No ted trochu google a... pohled prodejce... Antifrost G12 se plní do čistého chladícího systému podle postupu výrobce automobilu. Doporučená výměna je po třech letech.Výrobce zabezpečuje konzultace a neručí za škody způsobené nesprávným použitím výrobku. Je mísitelný s nízkotuhnoucími kapalinami na bázi monoetylenglykolu (etylenglykolu) a propylenglykolu.... technicky list v priloze... ale nikde nemuzu najit za jak dlouho skoda doporucuje vymenu... mmm_chladici_kapalina_g12_plus.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kitrab Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 nevím, kde čteš ty 3 roky, ale v technickém listu je, cituji: "Rozsáhlé pokusy prokázaly použitelnost a vynikající ochranu minimálně: - 650.000 km (cca 8.000 hodin) v užitkových vozidlech - 250.000 km (cca 2.000 hodin) v osobních vozidlech - 32.000 hodin (nebo 6 let) ve stacionárních motorech a agregátech. Lze doporučit výměnný interval 5 let nebo při výše uvedených ujetých vzdálenostech." 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 20, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2011 Asi to necham po 5 letech... a budu mit klidek... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 20, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2011 ja teda nevim jak maji predepsane rozvody benzinaky ale kdyz menite pumpu s rozvodama tak se vyppousti komplet voda a tim dojde k vymene ne ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Červenec 21, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2011 výměna je od toho, aby se stará kapalina vyměnila a nahradila úplně novou.. což pochybuju, že se při výměně rozvodů děje - max. ti dolejou pár kapek, který se jim nepodařilo zachytit... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 21, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2011 No, u menho benzinaku mam retez a ten se nemeni... tim padem rozvody neresim... Mam zakopaneho pesa nekde jinde... U 1,8 TSI neni (uplne stejne jako u palivoveho filtru) predepsana vymena remenu a vodni pumpy ... A pochybuji ze vydrzi zivotnost auta... No nejak to soudruh v MB nedotahl dokonce... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 21, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2011 Troufl bych si tvrdit, že těch 250 tis., se kterými při konstrukci počítají, to obojí vydrží a pak se děj vůle boží. Na problém palivového filtru už jsem narazil taky, ale v uvědomělých servisech to řeší a na rozdíl od mateřské automobilky na to nějaký názor mají, takže jistě poradí i v jiných otázkách, ale to je debata do jiného topicu tady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.