Přejít na obsah

Uprgrade brzd 2.0 Tdi na RS


matesobart

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Nějak to čtu ale moc moudrej z toho nejsem.Když mam 2.0 tdi 103kw a kotouč 288 mm co všechno je třeba? Kotouč,držak brzdiče,plech za brzdič.Co samotný brzdič a desky ?pokud je kotouč větší logicky by měli být větší i dosedací plochy ne.I tak mam na kotouči okraje nebržděna a hnusne.Mam v zadu desky ko a i kotouče nic moc a naskytla se mi priležitost koupit zanovni komplet brzdy z rs.Tak pokud to někdo měnil muže mi poradit co presně koupit aby to bylo ok.

Odkaz ke komentáři

já se chystám na výměnu za RS koupil jsem si kompletní těhlice takže to měním celé. Jinak t stačí snad držák třmenu a kotouč, nevím to jistě ale snad desky jsou stejné teda u O1 tomu tak bylo u přechodu z 288/312. Dnes jsem v rychlosti koukal na mé 288 a třmen vypadá stejný. Jde jen o to že kotouč 312mm je více od středu ale plocha je vlastně stejná.

post-27276-0-73729800-1414778253_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Takže jsem hledal rozdíl u prodejcu a pod stejnym kodem nebo na ruzne kotouče se prodava to same.

Kryci plech kotouče predni stejny pro 280,288 a 312

Přední brzdový třmen stejný pro 288 a 312

Brzdove dectičky stejne pro 288 a 312

Vzadu se musi vyměnit i plech ten stejny neni jinak stejne jak na predku.

Takže pokud je kotouč 288 mm mělo by stačit pouze kotouč 312 mm a držak třmene pro kotouč 312 mm.A kdyžtak trochu červene barvy ale já jsem spíš pro černý lesk ?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj

 

chtěl bych to ještě jednou upřesnit pro zadní brzdy OII face RS. Mám 260 koutouče co musím vyměnit abych tam dal 286?

 

1.Držáky Třmenu zadní brzdy

2. Kotouče 286

3. krycí plech

 

a jak je to střmenem u kotouče 260 je stejný jak u 286? Nebo se musí měnit. Jelikož v obchodě se dá koupit třmen pro 260 a 286 kotouč (1K0615423M) nebo jen pro 286 kotouč a to 1K0615423 jaký je v tom rozdíl.

 

díky za info.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jste všichni na omylu :-)..přední brzdy z 2.0tdi na RS..potrebujete komplet trmeny-drzaky i trmen...kdyz date jen drzaky,sice to pasuje,ale trmen je mensi a ma i mensi velikost pistku-tudiz mensi brzdy ucinek,..potom kotouc,desky...plech neni potreba...vzadu staci jen drzaky a plech +kotouce a desky..jenze samotny drzaky jsou tak drahy,ze je lepsi koupit komplet starsi zadni trmeny...


Ahoj

 

chtěl bych to ještě jednou upřesnit pro zadní brzdy OII face RS. Mám 260 koutouče co musím vyměnit abych tam dal 286?

 

1.Držáky Třmenu zadní brzdy

2. Kotouče 286

3. krycí plech

 

a jak je to střmenem u kotouče 260 je stejný jak u 286? Nebo se musí měnit. Jelikož v obchodě se dá koupit třmen pro 260 a 286 kotouč (1K0615423M) nebo jen pro 286 kotouč a to 1K0615423 jaký je v tom rozdíl.

 

díky za info.

 

 

Rozdil je vtom ze to M na konci zanmena ze to je v cervene barve..jinak jsou totozne

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Predný brzdový strmeň ľavýŠKODA-DIELY.SK

noimage_t.jpg
NĚMECKÁ PRVOVÝROBA

strmeň brzdy prednej nápravy ľavý pre kotúč 288x25mm a 312x25mm

Číslo dielu podľa Škoda: 1K0 615 123 F

Ďalšie označenie ↓

vhodný pre (prejdením zobrazíte viac informácií):
Škoda Fabia 2 ↓
Škoda Octavia 2 ↓
Škoda Superb 2 ↓
Škoda Yeti ↓
Škoda Roomster ↓
Škoda Rapid

  • Tesnenie brzdového strmeňaŠKODA-DIELY.SK
    501fb63e01acb_t.jpg
    PRVOVÝROBA

    sada tesnení predného brzdového strmeňa pre kotúče 288x25mm aj pre RS 312x25mm, sada pre jeden strmeň

    Číslo dielu podľa Škoda: 1K0 698 471

    vhodný pre (prejdením zobrazíte viac informácií):
    Škoda Fabia 2 ↓
    Škoda Octavia 2 ↓
    Škoda Superb 2 ↓
    Škoda Yeti ↓
    Škoda Roomster ↓

     

  • NA VYŽIADANIE

To lume 123:No na tom omylu si asi ty lebo strmeň pre 288 a 312 je ten istý a iný priemer piestikov je tiež blud si to over.Mi potom vysvetli ako by ten menší strmeň pasoval do vetšieho držáku . :rolleyes:

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...